Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2013/112(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Біомеханічні, інформаційно-комунікаційні технології та конструкторські розробки у фізичному вихованні та спорті

  4. Барташ В. А., Каранкевич А. И., Печковский И. В. Диагностика пригодности к двигательной деятельности в условиях временной и альтернативной неопределенности на основе показателей сенсомоторных реакций прогнозирования. - C. 9-13.
  5. Бріскін Ю. А., Блавт О. З. Засоби моніторингу силової витривалості студентів спеціальних медичних груп ВНЗ. - C. 14-17.
  6. Воронович Ю. В., Лавшук Д. А. Программно-аппаратный комплекс контроля и коррекции техники тяжелоатлетических упражнений. - C. 18-20.
  7. Гамалий В. В., Литвиненко Ю. В. Основы качественного биомеханического анализа физического упражнения на примере изучения техники подачи в теннисе. - C. 21-24.
  8. Горошко Ю. В., Толочний В. М. Передумови використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні фахових дисциплін майбутнім учителям фізичної культури. - C. 25-28.
  9. Дышко Б. А. Интегральный критерий оценки рекуперативных свойств мышечно-сухожильных структур голеностопного сустава – "эквивалентная биомеханическая добротность". - C. 29-32.
  10. Ильницкая А. С. Образовательный компонент интернет-технологий как стимулирующий фактор к занятиям физической культурой. - C. 33-38.
  11. Клопов Р. В. Практичні аспекти розробки і застосування дистанційних курсів у вищій фізкультурній освіті. - C. 39-43.
  12. Козина Ж. Л. Авторские информационные, педагогические и медико-биологические технологии для формирования здорового образа жизни. - C. 44-48.
  13. Позюбанов Э. П., Сотский Н. Б., Полубок В. С., Шахдади А. Н. Качественный биомеханический анализ финального разгона в метании копья. - C. 49-53.
  14. Попадюха Ю. А. Пути восстановления биомеханики поясничного отдела позвоночника при остеохондрозе, осложненным нестабильностью сегментов и протрузиями межпозвонковых дисков. - C. 54-59.
  15. Самуйленко В. Е. Методика развития силовой выносливости у квалифицированных гребцов на байдарках и каноэ. - C. 60-63.
  16. Семенюк М. В., Сотский Н. Б. Обеспечение вариативности силовой нагрузки при выполнении бросков в спортивной борьбе на основе управления инерционными характеристиками специального тренировочного устройства. - C. 64-68.
  17. Твердохліб О. Ф., Кузьминова М. І. Дослідження поз культових психосоматичних вправ трипільської культури у позиціях стоячи на стопах. - C. 69-73.
  18. Сучасні проблеми здоров’я та здорового способу життя у фізкультурній освіті

  19. Архипов О. А., Копочинська Ю. В., Примаков О. О. Альтернативні засоби психолого-фізичної реабілітації для поліпшення стану здоров’я у студентської молоді. - C. 74-77.
  20. Башавець Н. А. Сучасні проблеми здоров’язбереження у фізкультурній освіті. - C. 78-80.
  21. Білуха Р. Г. Гігієнічні аспекти професійної адаптації студентів до умов навчання у вищих навчальних закладах як засобів оптимізації щодо збереження і зміцненню їх здоров’я. - C. 81-84.
  22. Боднар І. Р., Пазичук М. В., Пазичук О. В., Пазичук О. О. Поширення шкідливих звичок у школярів різних медичних груп. - C. 85-92.
  23. Божик М. В. Стан професійного здоров’я майбутніх учителів-предметників. - C. 93-96.
  24. Бойко Г. М. Рекреаційна діяльність як складова філософії здорового способу життя. - C. 97-99.
  25. Бондар Т. С., Чернігівська Я. Г., Сорока Н. В. Соціально-педагогічні передумови використання самоврядування батьків в структурі шкільного фізичного виховання. - C. 100-104.
  26. Бужина І. В., Дікалова О. О., Гричик Д. В. Використання ігрового методу при початковому навчанні плаванню. - C. 105-107.
  27. Бурлака І. В., Лукачіна А. В. Теніс у системі фізичного виховання вищого навчального закладу. - C. 108-110.
  28. Ващенко І. М., Козерук Ю. В., Буланов О. М., Шурхал І. А. Історичні аспекти фізичної культури на території України. - C. 111-114.
  29. Віндюк П. А. Особливості фізичної реабілітації підлітків, хворих на церебральний параліч. - C. 115-118.
  30. Власенко Н. В., Воліченко А. І., Гогоць В. Д. Цінності здоров’я у сфері мислення студентів факультетів фізичного виховання. - C. 119-122.
  31. Волкова С. С., Приходько А. В. Особливості застосування методики "м’яч-батут-розтягнення" у фізичній реабілітації дітей хворих на церебральний параліч. - C. 123-125.
  32. Воскобойнікова Г. Л. Здоров’язбереження учасників педагогічного процесу професійної підготовки майбутніх педагогів галузі фізичного виховання, спорту і здоров’я людини. - C. 126-128.
  33. Гакман А. В. Характеристика засобів фізичної рекреації в оздоровчих таборах відпочинку та їх рекреаційний ефект. - C. 129-131.
  34. Гацко О. В., Євдокимова Л. Г., Соляник Т. В., Гнутова Н. П. Вплив бігу на здоров’я дітей, що займаються оздоровчим бігом в шкільних секціях. - C. 132-134.
  35. Годлевський П. М. Формування у студентів потреби фізичного удосконалення засобами самозахисту. - C. 135-137.
  36. Гончарук С. В., Гончарук Я. А. Эффективность средств физической культуры в профилактике наркомании. - C. 138-140.
  37. Глазирін І. Д. Особливості біологічного дозрівання учнівської та студентської молоді жіночої статі визначеного за формуванням постійної зубної формули. - C. 141-144.
  38. Горобей М. П. Головні причини шкідливих звичок і залежностей школярів та студентів. - C. 145-147.
  39. Горобей М. П., Богдан Ю. М., Роскін О. А. Особливості впливу режиму дня на стан здоров’я студентів. - C. 148-150.
  40. Гришко Л. Г., Донець І. О., Короп М. Ю., Міненок А. О., Сікура А. Й. Питання самовизначення особистості в системі оздоровчої освіти і виховання молоді. - C. 151-153.
  41. Грищенко С. В. Профілактика вживання психоактивних речовин серед учнівської молоді. - C. 154-156.
  42. Гулай В. С., Коцеруба Л. І. Фізичний стан студентів при заняттях атлетичною гімнастикою. - C. 157-159.
  43. Гуртова Т. В. Фундаменталізація змісту здорового способу життя у фізкультурно-оздоровчій освіті студентів спеціальних медичних груп ВНЗ, хворих на ожиріння. - C. 160-163.
  44. Гуцул Н. З. Диференційований підхід до дітей старшого шкільного віку в системі фізичного виховання. - C. 164-166.
  45. Давиденко А. А., Литвин Т. С. Використання естетичної гімнастики у фізичному вихованні дівчаток молодшого шкільного віку. - C. 167-170.
  46. Дегтярёва Н. В. Исследование влияния оздоровительной направленности секционных занятий и занятий общей физической подготовкой на повышение функциональной подготовленности студентов машиностроительного профиля. - C. 171-173.
  47. Дзюла Б. В. Рівень соматичного здоров’я студентів-першокурсників технічного коледжу ТНТУ ім. І. Пулюя. - C. 174-176.
  48. Дичко В. В., Курильченко І. Ю., Бобирєв В. Є., Дичко Д. В. Оцінка психофізичного і психомоторного статусу сліпих та слабкозорих дітей віком 7-17 років. - C. 177-179.
  49. Дичко О. А. Оцінка психомоторики у дітей зі сколіозом з урахуванням індивідуальних особливостей і психофізичного статусу. - C. 180-183.
  50. Ермаков С. С., Чеслицка М., Пилевска В., Шарк-Ецкардт М., Подригало Л. В., Кривенцова И. В. Уровень здоровья студентов специальных медицинских групп в контексте повышения качества жизни. - C. 184-189.
  51. Еракова Л. А. Взаимосвязь двигательной активности и физического состояния студентов физкультурного ВУЗа. - C. 190-193.
  52. Єрмакова Т. С. Формування культури здоров’я школярів у загальноосвітньому закладі. - C. 194-197.
  53. Єрмоленко О. В., Голубєва М. В. Об’єктивні та суб’єктивні чинники формування потреби в спортивно-орієнтованій руховій активності студентів. - C. 198-200.
  54. Завадич В. Н. Культура движений как проявление взаимодействия физического и эстетического воспитания на уроках физической культуры. - C. 201-203.
  55. Знатнова Е. В. Исследование проблемы деформации свода стопы у детей старшего дошкольного возраста. - C. 204-207.
  56. Каніщева О. П. Потреби та інтереси студентів з низькими адаптаційними можливостями організму до самостійних занять руховою активністю. - C. 208-211.
  57. Кириленко Г. В., Кириленко О. І. Формування основ здоров’я підлітків засобами фізичної культури. - C. 212-214.
  58. Кириченко О. В., Горобей Н. В., Терьохіна О. Л. Формування правильного дихання у фізичному вихованні студентів спеціального медичного відділення. - C. 215-217.
  59. Колумбет О. М. Дослідження рівня загальнофізичної підготовленості та здоров’я студентської молоді. - C. 218-224.
  60. Коновалова Л. А., Удовиченко О. В. Влияние двигательной активности на организм человека зрелого и пожилого возраста. - C. 225-227.
  61. Корносенко О. К. Роль фітнесу в системі оздоровчої фізичної культури. - C. 228-232.
  62. Коротков В. П. Друга максимально спрощена модель як основа для побудови ендогенних технологій по збереженню здоров’я й вдосконаленню людини. - C. 233-238.
  63. Костюк Ю. С. Характеристика фізичного розвитку учнів 5 –9 класів (10 –14 років) сільських малокомплектних шкіл. - C. 239-241.
  64. Кузьмінова М. І., Ускова С. М. Контроль на заняттях з фізичного виховання в сучасному вищому навчальному закладі. - C. 242-244.
  65. Лазоренко С. А. Особливості висвітлення питань організації фізкультурно-оздоровчої роботи у друкованих засобах масової інформації Сумського регіону. - C. 245-247.
  66. Люлина Н. В., Захарова Л. В. Методика развития силовых способностей с использованием специальных упражнений на гимнастических снарядах. - C. 248-250.
  67. Макаренко А. В., Гнилицька О. Б., Бабак В. В., Мусенко Є. Я. Валеологічні аспекти формування активної свідомості у студентської молоді щодо потреби у веденні здорового способу життя. - C. 251-253.
  68. Мельник А. Ф. Система застосування засобів і методів організації занять атлетичною гімнастикою хлопців 10-11 класів. - C. 254-258.
  69. Могильний Ф. В., Дяговець О. В., Бенсбаа Абделькрим Моделювання фізичного розвитку школярів основної школи. - C. 259-262.
  70. Момот О. О. Рухова активність як запорука здорового способу життя. - C. 263-266.
  71. Олефіренко К. . Формування здорового способу життя засобами українського народного танцю у дітей молодшого шкільного віку. - C. 267-269.
  72. Опришко Н. О. Порівняльний аналіз ставлення студенток до занять з фізичного виховання. - C. 270-272.
  73. Осіпцов А. В. Сучасний стан та перспективи розвитку професійно-прикладної фізичної підготовки в вищіх навчальних закладах. - C. 273-276.
  74. Павлова Ю. О., Трачук М. М., Виноградський Б. А. Вплив професійних ризиків співробітників аварійно-рятувальних служб на їх здоров’я. - C. 277-281.
  75. Паначев В. Д. Здоровый образ жизни студентов: опыт социологического исследования. - C. 282-285.
  76. Петрук Л. А., Кузнєцова О. Т. Рівень фізичного стану як чинник мотивації студенток спеціальних медичних груп університету до фізкультурно-оздоровчої діяльності. - C. 286-289.
  77. Петрукович Н. П. Подвижные игры как средство гармоничного развития ребенка в семье. - C. 290-293.
  78. Попичев М. И. Некоторые аспекты медико-биологического исследования влияния учебно-тренировочных занятий на состояние здоровья и физическое развитие студентов–юристов. - C. 294-298.
  79. Репина Н. В., Ушакова Е. В., Колесник М. П. Воздействие физической культуры и спорта на экономический рост и благосостояние населения. - C. 299-301.
  80. Романчук В. М. Оцінка функціонального стану науково-педагогічних працівників вищих військових навчальних закладів. - C. 302-305.
  81. Романчук О. П. Щодо впровадження автоматизованого моніторингу функціонального стану організму в систему лікарського контролю за особами, що займаються фізичним вихованням та спортом. - C. 306-307.
  82. Свєртнєв О. А., Кириленко Л. Г., Голуб Л. О. Фізична культура та оптимізація режиму рухової активності – найважливіші компоненти здорового способу життя. - C. 308-312.
  83. Севдалев С. В., Скидан А. А., Врублевский Е. П. Организационно–методические особенности оздоровительных занятий шейпингом со студентами. - C. 313-317.
  84. Селищева Е. В. Развитие коммуникативных способностей младшего школьника средствами физического воспитания как необходимое условие для включения его в жизненный мир. - C. 318-321.
  85. Скачек А. І. Оптимізація програми з фізичного виховання шляхом включення пляжного волейболу як засобу виховання студентів ВНЗ. - C. 322-324.
  86. Смірнов К. М., Черевичко О. Г. Використання занять з плавання для оздоровлення студентів. - C. 325-327.
  87. Смоляр Е. В. Заняття дитячим фітнесом як засіб формування здорового способу життя в дітей 5 – 6 років, які займаються бальними танцями. - C. 328-332.
  88. Статьєв С. І. Ефективність впливу експериментальної методики занять з музично-ритмічного виховання на показники сформованості основних складових танцювальних рухів глухих дітей молодшого шкільного віку. - C. 333-336.
  89. Трачук С. В., Нападій А. В. Аналіз добової рухової активності школярів 13-14 років впродовж навчального року. - C. 337-340.
  90. Хіміч І. Ю. Чинники погіршення здоров’я, зниження розумової і фізичної працездатності студентів ВУЗів. - C. 341-345.
  91. Цись Д. І. Порівняльна характеристика соматичного здоров’я студентів I-IV курсів. - C. 346-349.
  92. Шарафутдінова С. У. Особливості фізичного розвитку студенток. - C. 350-352.
  93. Шейко Л. В. Оздоровительное плавание как средство укрепления здоровья и оптимизации физического состояния мужчин 50-60 лет. - C. 353-357.
  94. Школа О. М. Інноваційні підходи в системі оздоровчо-виховної роботи з дітьми дошкільного віку. - C. 358-360.
  95. Шмалєй С. В. Еволюція організаційно-педагогічних умов формування здорового способу життя в процесі фізичного виховання школярів. - C. 361-365.
2013
Вип. 112(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського