Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2018/151(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Євтух М. Б., Терентьєва Н. О. Політехнічна освіта в педагогічних закладах вищої освіти України в період 1933–1958 років. - C. 3-9.
  4. Гевко І .В. Використання сучасних інформаційних технологій – основа професійного зростання педагога. - C. 10-14.
  5. Головач А. С., Джевага Г. В. Уроки технології у системі STEAM-освіти. - C. 15-18.
  6. Єрмоленко А. О. Mоделювання уроку як необхідна складова професійної компетентності сучасного вчителя. - C. 19-22.
  7. Зеленська О. П. Деякі аспекти комунікативного підходу до навчання іноземних мов майбутніх вчителів іноземних мов. - C. 23-26.
  8. Калугіна Т. В. Сутнісна характеристика понять "розвиток" і "саморозвиток" педагога в умовах модернізації української освіти. - C. 27-31.
  9. Кушнарьова Н. М., Повечера І. В. Сучасні вимоги до професійної підготовки вчителя технологій. - C. 32-35.
  10. Максименко О. В. Методологія підготовки майбутніх учителів до організації дослідницької діяльності. - C. 36-39.
  11. Маслова Т. В. Етапи професійного розвитку вчителів у системі післядипломної освіти республіки Польща. - C. 40-43.
  12. Носко М. О., Воєділова О. М., Гаркуша С. В., Носко Ю. М. Рухова активність і заняття фізичними вправами як необхідна умова здоров’язбереження. - C. 44-51.
  13. Парфенюк Т. Ю. Професійний розвиток вчителів (досвід АвстраліЇ). - C. 52-55.
  14. Сагач О. М. Мотиваційний компонент як складова готовності у педагогічній теорії. - C. 56-59.
  15. Сеньовська Н. Л. Психологічні комплекси педагогів та способи їх корекції за допомогою методів професійної саморегуляції. - C. 60-63.
  16. Ситников О. П. Керована електричним полем фазова рідкокристалічна дифракційна ґратка. - C. 64-68.
  17. Смалюк І. І. Самовдосконалення викладача автосправи як вимога сучасного рівня професійної компетентності. - C. 69-72.
  18. Толочко С. В. Модернізація методологічної компетентності викладачів у системі післядипломної освіти для майбутнього. - C. 73-78.
  19. Шпеко О. С., Носовець Н. М. Освітні веб-технології у підготовці майбутніх учителів. - C. 79-83.
  20. Бондар Н. О., Стасенко Г. Т. Поєднання традиційного та сучасного як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні вишивки. - C. 84-88.
  21. Боровська Г. М., Мазуренко С. Г. Застосування інноваційних технологій для розвитку творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання. - C. 89-92.
  22. Вдовенко О. І., Деркач А. К. Використання позаурочних форм навчання у процесі професійної підготовки майбутніх кухарів-кондитерів. - C. 93-96.
  23. Говоров Є. М., Мурач О. В. Психолого-педагогічні аспекти технічної творчості учнів в закладах середньої освіти. - C. 97-100.
  24. Кирієнко М. А., Плуток О. В. Педагогічні технології у фаховій підготовці майбутнього педагога професійного навчання. - C. 101-104.
  25. Коваленко О. О., Іваненко К. В., Гетта В. Г. Внутрішні стимули пізнавальної діяльності старшокласників. - C. 105-108.
  26. Петренко Ю. В., Мазуренко С. Г. Проблема вивчення комп’ютерного конструювання та моделювання одягу учнями загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 109-112.
  27. Писарева Н. В. Розвиток творчих здібностей учнів шляхом застосування інноваційних технологій на уроках трудового навчання. - C. 113-117.
  28. Пискун О. М., Сокол Н. В. Розвиток підприємливості та фінансової грамотності учнів старшої школи в процесі технологічної освіти. - C. 118-122.
  29. Рибалко П. Ф., Ганчева В. І., Жуков В. Л. Теоретичні та методичні засади рекреації та оздоровлення підлітків засобами активного туризму. - C. 123-126.
  30. Федан Т. В. Дизайн як елемент проектної діяльності. - C. 127-130.
  31. Чжао Юйсян Актуальні проблеми формування творчих здібностей особистості засобами образотворчого мистецтва. - C. 131-135.
  32. Богданович В. В. Стан освіти в Україні та її вплив на музично-естетичне виховання учнів початкової школи (50-60-ті рр. XX століття). - C. 136-139.
  33. Бодрова Т. О. Методична компетентність майбутнього вчителя музики в контексті продуктивно орієнтованих освітніх стратегій. - C. 140-143.
  34. Грицун Ю. М., Вергунова В. С. Навчальні завдання як засіб стимулювання творчої активності студентів у процесі вивчення музичних дисциплін. - C. 144-147.
  35. Грисюк О. М. Теоретико-методичні засади самостійної роботи студентів з диригування на початковому етапі навчання. - C. 148-151.
  36. Грозан С. В. Професійна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 152-155.
  37. Гуральник Н. П., Яо Я. Особливості самоорганізації музичного навчального простору китайських магістрів у педагогічних університетах України. - C. 156-160.
  38. Гусейнова Л. В. Готовність до інструментально-виконавської діяльності як властивість особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 161-164.
  39. Дікун І. А. Методика формування досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики. - C. 165-169.
  40. Коваль О. В. Становлення та розвиток вітчизняної педагогіки музичності у загальноєвропейському контексті. - C. 170-173.
  41. Коновченко Ю. П., Дорошенко Т. В. Зміст і структура готовності майбутнього вчителя початкової школи до мистецько-педагогічної діяльності. - C. 174-178.
  42. Кривопишина О. А. Психолого-педагогічні особливості розвитку музично-обдарованої особистості. - C. 179-182.
  43. Матвєєва О. О. Діагностична компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 183-187.
  44. Огієнко Д. П. Організаційно-методичні засади трудового виховання дівчат у середніх навчальних закладах Чернігівщини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 188-191.
  45. Падалка Г. М. Мистецтво в інноваційному просторі педагогічної освіти. - C. 192-196.
  46. Пащенко І. М. Роль дисципліни "Теорія і методика музичної освіти" у професійній підготовці майбутніх учителів. - C. 197-200.
  47. Прищепа О. П. Інтегративний підхід як сучасний аспект музично-освітньої діяльності вчителя початкової школи. - C. 201-203.
  48. Ростовська І. О. Художньо-смислова організація інструментально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва як педагогічна проблема. - C. 204-206.
  49. Ростовська Ю. О. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії. - C. 207-211.
  50. Руда Г. С. Музичні здібності молодших школярів: методичне забезпечення розвитку. - C. 212-214.
  51. Силко Р. М., Силко Є. М. Особливості підготовки арт-менеджера в умовах становлення арт-ринку в Україні. - C. 215-218.
  52. Скорик Т. В. Соціальна анімація як провідна технологія сучасної соціокультурної діяльності. - C. 219-222.
  53. Солдатенко О. І. Спорідненість методу розвитку талантів с. Судзукі до української музичної педагогіки. - C. 223-227.
  54. Спіліоті О. В. До проблеми активізації музичного сприймання у процесі формування музично-інтонаційного мислення студентів. - C. 228-231.
  55. Степанов В. А. Навчання майбутніх учителів музики мультимедійного аранжування: мотиваційний аспект. - C. 232-235.
  56. Степанова Л. П. Загальні висновки дослідження розвитку поліфонічного слуху молодших школярів на матеріалі українського фольклору. - C. 236-238.
  57. Ся Цзін Діагностика рівня використання комунікативного ресурсу візуалізації у процесі розвитку співацького голосу студентів. - C. 239-242.
  58. Чжу Пен Концепція педагогічної самоорганізації у виконавській самопідготовці майбутніх учителів музики. - C. 243-246.
2018
Вип. 151(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського