Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2016/138<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Формування навчального середовища, адекватного новому змісту навчання фізики
- Aтаманчук П. С., Кух А. М. Компетентнісні показники дієвості навчання. - C. 3-9.
- Андрєєв А. М., Ткаченко С. П. Особливості залучення студентів внз I-II рівнів акредитації до наукової роботи з фізики. - C. 10-13.
- Венгер Є. Ф., Мельничук Л. Ю., Мельничук О. В. Застосування наукового обладнання при виконанні лабораторного практикуму з іч-спектроскопії. - C. 14-19.
- Головко М. В. Невідомі імена в історії вітчизняної дидактики фізики: Олександр Шапченко – засновник херсонського науково-освітнього центру методики фізики. - C. 20-23.
- Гончаренко Т. Л. Проектування розвитку міжпредментої компетентності школярів під час вивчення молекулярної фізики в 10 класі. - C. 24-29.
- Грудинін Б. О. Проблеми взаємодії школи та вишу в контексті організації дослідницької діяльності учнів і студентів з фізики та астрономії. - C. 30-34.
- Губанова А. О. Сучасна методика вивчення поляризованого світла студентами природничих факультетів ВНЗ. - C. 35-40.
- Гуляєва Л. В. Практико-орієнтоване навчання фізики в старшій школі в умовах компетентнісного підходу. - C. 41-45.
- Гуляєва Т. В. Удосконалення фізичного лабораторного практикуму у ВНЗ. - C. 46-50.
- Давиденко С. М., Кнорозок Л. М., Руденко М. П. Цифрові вимірювальні прилади у навчальному фізичному експерименті в середній школі. - C. 51-53.
- Дедович В. М. Метод проектів у шкільному курсі фізики. - C. 54-56.
- Дьяконенко Н. Л., Любченко О. А. Особливості викладання курсу фізики для студентів, що навчаються англійською мовою. - C. 57-59.
- Закалюжний В. М. Прикладна фізика та її місце в загальній фізичній освіті в контексті запровадження компетентнісно-орієнтованого навчання. - C. 60-63.
- Коваленко К. В., Матвійчук О. В., Подласов С. О. Реалізація принципу наступності навчання фізики між загальноосвітньою та вищою технічною школами на засадах компетентнісного підходу. - C. 64-67.
- Колечинцева Т. С. Реалізація міжпредметних зв’язків між природничою та професійною підготовкою майбутніх судноводіїв у ВНЗ морського профілю. - C. 68-75.
- Кремінський Б. Г. Проблема навчання фізики в постіндустріальному суспільстві. - C. 76-79.
- Кузьменко О. С., Борота В. Г. Методика вивчення положень навчання про симетрію в загальному курсі фізики для студентів нефізичних спеціальностей у вищих навчальних закладах. - C. 80-84.
- Кух А. М., Кух О. М. Система формування методичної компетентності майбутніх вчителів фізики. - C. 85-90.
- Луценко Г.В., Козуля Л.В. Аналіз особливостей впровадження проблемно-орієнтованого навчання у системі вищої освіти України. - C. 91-95.
- Луценко Гр. В. Моделювання системи управління професійною підготовкою фізиків-дослідників в університетах України. - C. 96-99.
- Максименко О. В. Особливості сучасного стану організації дослідницької діяльності у фаховій підготовці майбутніх учителів. - C. 100-103.
- Мисліцька Н. А. Діяльнісний підхід у формуванні методичної компетентності майбутнього вчителя фізики. - C. 104-107.
- Мінаєв Ю. П., Лозовенко О. А., Даценко І. П. Пружинний маятник: несподіваний ресурс для розвитку критичного мислення. - C. 108-113.
- Ніколаєв О. М. Організація фахової підготовки майбутнього вчителя фізико-технологічного профілю. - C. 114-117.
- Опачко М. В. Моделювання дидактичної взаємодії з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення фізики в школі. - C. 118-121.
- Остапчук М. В., Остапчук В. М. Методика теоретичного вивчення електростатики в класах природничо-математичного профілю. - C. 122-129.
- Паніна О. П. Досвід застосування опорних конспектів як засобу організації самостійної роботи курсантів вищих морських навчальних закладів в умовах компетентнісного підходу до навчання фізики. - C. 130-134.
- Попова Т. М., Прудкий О. С., Уколов О. І. Гумор в процесі вивчення фізики. - C. 135-137.
- Правда М. І., П’янков В. П. Коливання тіл правильної геометричної форми у лабораторному практикумі з фізики. - C. 138-141.
- Пустовий О. М., Степура І. В. Теленавчання природничо-математичного циклу: історія, досвід, перспективи. - C. 142-145.
- Рибалко О. О. Технологія розробки засобами adobe flash інтерактивних електронних таблиць для учнів початкової школи. - C. 146-150.
- Семакова Т. О., Сафонова Г. Ф. Роль фізичних задач у процесі здійснення самоосвітньої діяльності студентів. - C. 151-154.
- Сільвейстр А. М. Роль і місце викладача фізики як суб’єкта навчально-виховного процесу у формуванні фізичних знань студентів нефізичних спеціальностей. - C. 155-159.
- Соколов Є. П. Логічна операція руху. Група форми. - C. 160-165.
- Сосницька Н. Л. Акмеологічні детермінанти професійного розвитку майбутніх викладачів ПТНЗ. - C. 166-169.
- Стучинська Н. В., Шморгун А. В., Белоус І. В. Дослідницька робота студентів з фізико-математичних дисциплін. - C. 170-174.
- Сусь Б. А., Грохольський Я. М. Про двоїстість природи радіохвиль. - C. 175-177.
- Терещук С. І. Технологія мобільного навчання: проблеми та шляхи вирішення. - C. 178-180.
- Фоменко В. В. Проблеми фізичної освіти для нефізичних спеціальностей у сучасних умовах. - C. 181-184.
- Шарко В. Д., Куриленко Н. В. Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі формування екологічної компетентності учнів основної школи під час вивчення фізики. - C. 185-190.
- Шевчук О. Г. Використання неповного ізоморфізму алгебр електро– та магнітостатики при викладанні курсу електродинаміки. - C. 191-195.
- Шишкін Г. О. Науково-методичні засади побудови моделі фізико-математичної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 196-201.
| 2016 | | Вип. 138
|
|
|
|