Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2014/120<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Носко М. О. Керівник, педагог, учений. - C. 3-4.
  4. Проніков О. К. Організатор вищої педагогічної освіти О. Ф. Явоненко. - C. 5-6.
  5. Розділ 1. Проблеми розробки стандартів вищої освіти нового покоління: компетентнісний підхід

  6. Євтушенко Н. В. Аксіологічний підхід до розвитку загальнокультурної компетентності вчителів природничо-математичного циклу. - C. 7-8.
  7. Запорожченко Т. П. Використання електронного методичного комплексу розробленого в середовищі moodle при формуванні математичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 9-12.
  8. Куратова Т. С., Курмакова І. М., Грузнова С. В., Самойленко П. В. Дидактичні засоби підготовки магістра хімії у педагогічних вищих навчальних закладах. - C. 13-17.
  9. Лукашова Н. І. Формування дослідницької компетентності майбутніх учителів хімії в процесі вивчення фахової методики. - C. 18-21.
  10. Мамчич О. Б., Калініна І. П. Педагогічна практика як умова формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 22-23.
  11. Мащенко А. І. Сутність та зміст поняття "музично-естетична компетентність". - C. 24-27.
  12. Михайленко О. А. Поняття стратегічної компетенції в сучасному лінгводидактичному дискурсі. - C. 28-31.
  13. Самойленко П. В. Формування професійно-методичних компетенцій бакалаврів хімії в педагогічному університеті. - C. 32-37.
  14. Соколова І. В., Грузнова С. В. Особливості формування предметних компетенцій у майбутніх вчителів хімії з використанням електронного підручника. - C. 38-40.
  15. Розділ 2. Сучасні інноваційні технології навчання майбутніх фахівців природничої галузі у ВНЗ

  16. Гавій В. М., Коваленко С. О., Приплавко С. О. Навчально-польова практика як одна з головних складових професійної підготовки майбутнього вчителя біології. - C. 41-43.
  17. Гаркович О. Л. Принципи організації освітнього середовища під час навчання хімії. - C. 44-46.
  18. Горошко Ю. В. Моделі подання знань. - C. 47-49.
  19. Грабовий А. К. Педагогічне проектування як чинник експериментально-методичної підготовки майбутніх вчителів хімії. - C. 50-53.
  20. Замай Ж. В., Карпенко Ю. О. Гідроекологічні дослідження як складові науково-дослідної роботи студентів-екологів в ході дипломного проектування. - C. 54-55.
  21. Іщенко А. А. Формування знань про неорганічні та органічні токсиканти як складові хімічної безпеки у майбутніх учителів хімії. - C. 56-62.
  22. Козар С. Ф., Кравченко Н. О., Чучвага І. Г. Професійна реалізація випускників природничого напрямку у дослідженні проблем сучасної сільськогосподарської мікробіології. - C. 63-64.
  23. Колесник М. О. Еволюційно-трансформаційні особливості мислення людини нової епохи. - C. 65-67.
  24. Перетятько В. В., Ткачук О. В. З досвіду організації наукової роботи студентів-екологів біологічного факультету. - C. 68-69.
  25. Полетай В. М. Експериментальні дослідження як ключова частина вивчення фізіології людини та тварин. - C. 70-72.
  26. Рябченко С. В. Діагностика та аналіз рівнів сформованості професійної компетентності студентів – майбутніх вчителів біології: констатувальний етап педагогічного експериментув. - C. 73-76.
  27. Слюта А. М. Перевірка стану готовності майбутніх фахівців-екологів до виробничої практики. - C. 77-80.
  28. Розділ 3. Актуальні проблеми педагогічної освіти в Україні та за кордоном

  29. Белан Т. Г. Особливості професійної адаптації молодого вчителя технологій до умов педагогічної діяльності. - C. 81-84.
  30. Ващенко І. М., Козерук Ю. В., Буланов О. М., Качан В. М., Козерук К. В. Філософсько-історичні аспекти фізичного та духовного розвитку людини. - C. 85-87.
  31. Волженцева І. В. Інноваційна технологія поліфункціональної регуляції психічних станів особистості емоціогенними засобами у педагогічному процесі. - C. 88-91.
  32. Гавриленко Т. Л. Державна політика щодо організації початкової освіти в Українській РСР (1964 – 1984 рр.). - C. 92-96.
  33. Гаркуша С. В. Міждисциплінарна інтеграція та вдосконалення програмно-методичного забезпечення як основна умова формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологій. - C. 97-101.
  34. Грамбовська Л. В. Розв’язування лінійних рівнянь з параметрами і модулями виду |ax+b|+|ax–b|= f(x). - C. 102-104.
  35. Дідух В. О. Розвиток ідей гуманістичної педагогіки в XVI-XVII ст.ст.. - C. 105-107.
  36. Дорошенко Т. В. Розвиток музично-педагогічної думки в Україні (60-70-ті рр. XX ст.). - C. 108-111.
  37. Дрозденко Н. М., Дрозденко В. М. Психолого-педагогічні аспекти формування іміджу сучасного вчителя. - C. 112-115.
  38. Завада Т. О. Самостійна робота як засіб формування світогляду студентів. - C. 116-117.
  39. Заліський А. А. Запровадження інноваційних форм у роботі з обдарованою учнівською молоддю. - C. 118-122.
  40. Капітова Т. С. Особливості процесу стандартизації у вищій школі США. - C. 123-124.
  41. Коваль В. О. Актуальні питання викладання ботаніки в системі фахової підготовки вчителів початкових класів. - C. 125-127.
  42. Козерук Ю. В., Дерябкіна Т. В., Хлібурад В. В., Сенчук Л. А., Козерук К. В. Оздоровчий біг для зміцнення здоров’я студентів в системі самостійних занять. - C. 128-130.
  43. Козерук Ю. В., Новопашен С. С. Організаційні та практичні рекомендації проведення занять зі степ-аеробіки. - C. 131-134.
  44. Коломієць А. А. Вивчення окремих розділів вищої математики при формуванні наукового світогляду студентів в умовах співпраці університетів. - C. 135-136.
  45. Кормільцина С. Ю. Професійна компетентніть майбутніх менеджерів Канади як показник їх фахової підготовки. - C. 137-138.
  46. Корякіна І. В., Савченко І. Д. Форми взаємодії дошкільного навчального закладу з сім’єю з виховання гуманного ставлення до навколишнього світу у дітей старшого дошкільного віку. - C. 139-142.
  47. Куліш Р. В. Підготовка майбутніх вихователів до формування у дітей дошкільного віку екологічно безпечної поведінки. - C. 143-144.
  48. Лавріненко Л. І. Екологічне виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 145-146.
  49. Мехед Д. Б., Мехед О. Б. Оцінювання навчальних досягнень студентів в умовах дистанційної освіти. - C. 147-148.
  50. Мухіна О. М. До питання про внесок Л. М. Вивальнюка у формування методики позакласної роботи з математики. - C. 149-150.
  51. Носовець Н. М. Умови реалізації акмеологічного підходу до професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 151-153.
  52. Олійник Н. А. Освітня діяльність педагогічних музеїв (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 154-157.
  53. Паламаренко І. О. Модель сучасного медичного працівника. - C. 158-161.
  54. Першукова О. О. Роль та функції вчителя-філолога в контексті інтеграції багатомовного курикулума в шкільній освіті країн ЗахідноЇ Європи. - C. 162-167.
  55. Петренко Т. А. Модель навчальної діяльності студентів у дистанційному навчанні. - C. 168-170.
  56. Полетай О. М. Компоненти готовності майбутніх учителів трудового навчання до роботи з технічно обдарованими дітьми. - C. 171-174.
  57. Пронікова І. В. Економічне виховання – основа формування життєвої компетентності молоді. - C. 175-178.
  58. Рибницький А. В., Артеменко В. В., Нестеров О. С., Самоненко С. Б. Теоретична підготовка – як засіб формування мотиваційно-ціннісного пріоритету з фізичної культури особистості учня. - C. 179-181.
  59. Савченко Р. А. Контроль та оцінювання навчальних досягнень студентів педагогічних ВНЗ у дисципліні "Теорія та методика музичного виховання дітей". - C. 182-185.
  60. Сеніна В. К., Сеніна Є. Ю. Професійна підготовка майбутніх вчителів на заняттях з української мови. - C. 186-187.
  61. Силко Р. М. Мульт-терапія як технологія виховання дітей. Активна мульт-терапія. - C. 188-190.
  62. Соколовська О. С. Науково-дослідна робота студентів як засіб формування екологічної культури майбутнього вихователя. - C. 191-192.
  63. Тверезовська Н. Т. Організація інноваційної діяльності. - C. 193-195.
  64. Терещенко А. О. Концептуальні засади формування організаційної культури майбутнього вчителя початкових класів. - C. 196-201.
  65. Турчин Т. М. Формування музичної освіченості молодших школярів. - C. 202-206.
  66. Шевченко А. М. Практичний стан хімічної підготовки вступників до ліцеїв з допрофесійною військовою підготовкою. - C. 207-210.
  67. Шупило І. П. Ефективність проведення занять з аеробіки дівчат в позашкільних навчальних закладах. - C. 211-214.
  68. Юрженко В. В. Синергетичність освітніх систем та фрактальність їх структурування: практика реалізації підходів у освітній галузі "Технологія". - C. 215-218.
  69. Яценко Т. О. Особливості розвитку національної шкільної літературної освіти 20-40-х рр. ХХ століття. - C. 219-223.
  70. Неговський І. В. Організація самостійності як чинник саморозвитку особистості майбутнього вчителя технологій. - C. 224-226.
2014
Вип. 120
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського