Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2015/47<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Харків
Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Каньковський І. Є. Генезис концепцій інженерно-педагогічної освіти в країнах Східної Європи. - C. 6-15.
  4. Балута В. С., Осадчий В.В., Шаров С.В., Чураков А.Я. Проблема онтологічної підготовки майбутніх спеціалістів з інформаційних технологій. - C. 16-22.
  5. Діуліна В. В. Витоки становлення професійної державно-управлінської освіти в Україні. - C. 23-29.
  6. Когут Р. Й., Печеник О. М., Тернюк М. Є., Шандиба О. В. Система світових порогів знань для інноваційної діяльності та освіти. - C. 30-36.
  7. Марченко О. Г. Герментевтичний підхід до формування освітнього середовища вищого військового навчального закладу. - C. 37-43.
  8. Слесик К. М. Удосконалення системи вищої освіти України на основі порівняльного аналізу деяких аспектів розвитку освітніх систем України та США. - C. 44-52.
  9. Солошич І. О. Підходи щодо формування здібностей до дослідницької діяльності у майбутніх фахівців-екологів. - C. 53-58.
  10. Яворська Г. Х. Професійно-правова підготовка педагога: пошуки і перспективи. - C. 59-68.
  11. Баранов П. Ю. Основы оценочной деятельности при подготовке магистров интеллектуальной собственности. - C. 69-74.
  12. Благий О. С. Інтеграційні процеси підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. - C. 75-80.
  13. Лунячек В. Е. Креативний підхід в педагогіці: управлінський аспект. - C. 81-87.
  14. Міршук О. Є. Педагогічні аспекти підготовки магістрів в умовах вищого військового навчального закладу за матеріалами наукових досліджень. - C. 88-94.
  15. Чеботарьова І. О. Вітчизняні та зарубіжні термінологічні аспекти впровадження компетентнісного підходу. - C. 95-102.
  16. Бондаренко Т. С., Агєєва О. О., Кожевніков Г. К. Система візуального моніторингу якості проведення занять. - C. 103-109.
  17. Ящун Т. В., Громов Є. В., Сажко Г. І. Формування віртуального інформаційно-освітнього середовища на базі хмарних технологій: стан проблеми. - C. 110-116.
  18. Алексєєва Г. С., Ротова Н. В. Засвоєння фахової термінологічної лексики у процесі вивчення дисципліни "російська мова” іноземними студентами в технічному ВНЗ. - C. 117-122.
  19. Зеленська О. М. Формування професійної компетентності майбутніх перекладачів технічної літератури. - C. 123-128.
  20. Калініченко Т. В. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів технічних дисциплін. - C. 129-137.
  21. Пушкар О. І., Фомічова О. В. Дослідно-експериментальна перевірка методики формування готовності майбутніх фахівців із технологій електронних мультимедійних видань до інноваційної професійної діяльності. - C. 138-146.
  22. Рудевіч Н. В. Формування проектної компетентності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем. - C. 147-155.
  23. Тименко М. М. Форми та методи профорієнтаційного та кар’єрного навчання учнів середніх навчальних закладів Англії. - C. 156-161.
  24. Зеленин Г. И., Маковская Е. А. Психологические особенности изучения иностранного языка инженерами-педагогами. - C. 162-168.
  25. Воронин Д. А., Рубашка В. П. Роль высшего образования в формировании человеческого капитала. - C. 169-173.
  26. Зеленов Є. А. Формування високого рівня інтелектуальної культури як складова планетарного виховання студентської молоді. - C. 174-180.
  27. Калашнікова Л. Ю. Громадянськість та гуманістична спрямованість як важливі властивості соціальної позиції особистості майбутніх учителів. - C. 181-186.
  28. Спиця-Оріщенко Н. А. Інтелектуальна готовність учнівської молоді до профільного навчання як складова професійного самовизначення. - C. 187-195.
  29. Шемигон Н. Ю., Тарасова Н. С. Напрямки педагогічної підтримки інтеграції іноземних студенів у навчальне середовище вищих освітніх закладів України. - C. 196-202.
  30. До уваги авторів. - C. 203-208.
  31. Вихідні дані. - C. 209.
2015
№ 47
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського