Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2014/45<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Харків
Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Концепція

  4. Рубан Н. П. Концептуальні положення щодо методик навчання технічній творчості майбутніх інженерів. - C. 6-14.
  5. Стратегія, методологія

  6. Васильєв І. Б. Функційний продукт освіти у діяльності педагога професійного навчання. - C. 15-20 .
  7. Олійник Н. Ю., Половін Б. А. Персональне навчальне середовище як стратегія навчання в сучасному інформаційному суспільстві. - C. 21-25.
  8. Пономарьова Г. Ф. Взаємодія викладача і студента у навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ. - C. 25-36 .
  9. Штефан Л. В. Гуманістичний підхід як методологічне підґрунтя формування моделі сучасного фахівця як інноваційної особистості. - C. 37-43.
  10. Зміст освіти

  11. Коваленко Д. В. Характеристика змістового блоку системи професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога. - C. 44-52.
  12. Красильникова Г. В. Стратегія розроблення внутрішньої системи моніторингу якості професійної підготовки фахівців. - C. 52-59.
  13. Рудевіч Н. В. Визначення професійно важливих якостей інженерів-електриків. - C. 59-71.
  14. Хоменко В. Г. Зміст дуальних управлінських компетентностей майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 71-76.
  15. Педагогічні технології

  16. Березенська С. М. Проблеми впровадження дистанційної форми навчання в галузі технічної освіти України. - C. 77-81.
  17. Бойчук І. Д. Моніторинг якості освіти як складова підготовки сучасного фахівця. - C. 81-86.
  18. Міршук О. Є. Теоретичне обґрунтування технології формування педагогічної компетентності магістрів військово-соціального управління в процесі професійної підготовки. - C. 87-94.
  19. Сергєєва І. С. Особливості застосування технології позитивного виховання на заняттях з французької мови. - C. 95-99.
  20. Чепурко І. П. Організація навчання майбутніх інженерів-педагогів у малих групах у контексті інтерактивних технологій. - C. 100-106.
  21. Методика навчання

  22. Бєлікова В. В. Критеріальна задача як засіб діагностики професійних компетенцій майбутнього інженера-педагога. - C. 107-114.
  23. Бєляєв С. Б. Методи і засоби професійної підготовки до розробки та використання педагогічних технологій. - C. 115-120.
  24. Вольфсон-Гаршина Н. В. Сучасні проблеми практичної підготовки фахівців туристичної галузі. - C. 120-126.
  25. Канюк Г. И., Чернюк А. М., Пугачова Т. Н., Безъязычный В. Ф., Солод Е. А. Дидактико-методические основы разработки лабораторной работы "Тепловизионная диагностика ограждающих конструкций зданий сооружений". - C. 126-132.
  26. Марченко О. Г. Формування професійної компетентності педагога на засадах гуманітарного підходу. - C. 133-139.
  27. Мураховськая-Печенежская Е. Ю. Роль органов чувств в когнитивном процессе при применении синестетической методики для преподавания технических дисциплин. - C. 140-145.
  28. Романова І. А. Методичні аспекти формування культури інтелектуальної діяльності молодших школярів. - C. 145-153.
  29. Ротова Н. В. До питання про особливості використання методів інтерактивного навчання іноземних студентів у технічному ВНЗ. - C. 153-159.
  30. Професійна психологія

  31. Ажиппо О. Ю. Фактори навчальної мотивації майбутніх фахівців у сучасній вищій школі. - C. 160-164.
  32. Шемигон Н. Ю. Особливості формування професійної мотивації іноземних студентів, що навчаються на інженерних спеціальностях. - C. 164-168.
  33. Становлення особистості

  34. Бакуменко О. О., Васил’єва І. Г. Викладання курсу "Основи демократії" у ВНЗ як фактор формування професійної і політичної культури майбутніх інженерів-педагогів. - C. 169-174.
  35. Білоцерківська Н. Г. Гуманітарна освіта як фактор соціалізації студентської молоді в умовах сучасного суспільства. - C. 175-178.
  36. Михайличенко В. Є., Полякова Н. В. Роль самоефективності в процесі активізації лідерського потенціалу особистості. - C. 179-184.
  37. Мусхаріна Ю. Ю. Взаємозв'язок фізичної культури та інтелектуального здоров'я студентів. - C. 185-189.
  38. Солошич І. О. Застосування науково-дослідної компетентності фахівцями-екологами в професійній діяльності. - C. 190-194.
  39. Чеботарьов М. К. Самоконтроль як важливий компонент формування готовності майбутніх менеджерів до адаптивного управління. - C. 195-200.
  40. До уваги авторів. - C. 201-204.
2014
№ 45
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського