Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71512:Екон. н./2015/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : наук. фах. вид..- Київ. Серія, Економічні науки- Титул.
- Зміст.
- Лойко В. В. Інноваційна освітня діяльність на рівні вищого навчального закладу. - C. 11-22.
- Лісун Я. В. Трансфер технологій як інноваційно-інтеграційна складова взаємодії держави, бізнесу, науки та освіти. - C. 23-33.
- Хоменко О. Особливості маркетингового ціноутворення на ринку освітніх послуг. - C. 34-39.
- Геселева Н. В., Мельник Н. В. Дослідження чинників розвитку інноваційно-знаннєвої економіки. - C. 40-45.
- Амбарчян В., Амбарчян М. Фінансова звітність ВНЗ України, Великобританії та США: порівняння стандартів подання звітної інформації. - C. 46-53.
- Цимбаленко Н. В. Перспективи розвитку вищої освіти в Україні в умовах глобалізації. - C. 54-60.
- Лойко Д. М. Креативна концепція навчання при підготовці економістів в умовах інтеграції до ЄС. - C. 61-70.
- Квіта Г. М., Шіковець К. О., Теніщева Д. О. Інтелектуальний аналіз бізнес–процесів. - C. 71-76.
- Сидоренко Т. М. Механізм інноваційного функціонування та розвитку вищої освіти України. - C. 77-84.
- Бунда О. М., Миненко М. В. Процедури прийняття рішень у навчальному процесі. - C. 85-93.
- Геселева Н. В., Євсейцева О. C., Ларькіна М. І. Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах. - C. 94-100.
- Хоменко О. І., Геселева Н. В., Сокуренко Н. В. Ринок роздрібної торгівлі в Україні. - C. 101-107.
- Зимбалевська Ю. В., Геселева Н. В., Ормонов М. О. Значення цінності бренду. - C. 108-113.
- Новікова І. Е. Управління інституційними змінами у сфері обліку в Україні у контексті реалізації європейського вектору. - C. 114-123.
- Ізовіт Т. Л. Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та ЄС у галузі легкої промисловості. - C. 124-127.
- Bochin M. Political system and the infrastructure equilibrium of its functioning. - C. 128-143.
| 2015 | | № 5 (91)
|
|
|
|