Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2012/15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв
: зб. наук. пр..- Харків
Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дизайн, дизайн-освіта

  4. Волянюк Н. М. Художньо-стилістичні особливості вишивки одягового призначення північної частини Тернопільської області ХХ ст.. - C. 4-6.
  5. Гардабхадзе І. А. Особливості наукового підходу до вирішення актуальних проблем дизайну одягу. - C. 7-10.
  6. Гладун О. Візуальна мова графічного дизайну як комунікативна знакова система. - C. 11-14.
  7. Олійник О. П., Ревва Н. М. Кольорові рішення малих готелів. - C. 15-18.
  8. Пантус Н. М. Проектна графіка. Сучасні підходи до формування художньо-графічних умінь майбутніх дизайнерів. - C. 19-21.
  9. Мироненко В. П., Чечулина Е. А. Польский национальный костюм. - C. 22-23.
  10. Пащенко Г. В. Системи зелених стін і їх застосування в міському середовищі в умовах Лісостепу України. - C. 24-27.
  11. Роспопа Л. О., Мироненко В. П. Эволюция одежды еврейских женщин. - C. 28-31.
  12. Сафонова Т. Р. Доцільність втілення проектів по використанню збережених фрагментів пам’яток в урбодизайні на фоні світового розвитку. - C. 32-35.
  13. Сергеєва Н. В. Соціальні трансформації постіндустріального дизайну. - C. 36-39.
  14. Топал О. М., Брижинська К. С. Комп’ютерні технології у сучасному теледизайні. - C. 40-42.
  15. Юрик Я. М. Фотографіка у пресі. - C. 43-45.
  16. Яковець І. О. Експозиційне обладнання музеїв та виставок: характеристика основних типів. - C. 46-51.
  17. Образотворче мистецтво

  18. Гарайда Д. Еволюція способів відтворення простору у живописних творах західноєвропейських художників доби Відродження: композиційний та образно-пластичний аспекти. - C. 52-54.
  19. Гарбузова О. Л. Аналіз взаємо зв’язку українського та польського мистецтва у ХІХ – ХХ століттях. - C. 55-56.
  20. Евтушенко С. В. Частный "генеалогический” аспект русско-украинских художественных связей (Храповицкие – Энгельгардты – Краевские…) Продолжение. - C. 57-64.
  21. Кравченко О. Я. Портрети шляхти у пам’ятках західноукраїнського сакрального мистецтва XVII – XVIII ст.. - C. 65-70.
  22. Литовко Т. Ю. Схід в культурі Слобожанщини ХІХ – першої треті ХХ століття в контексті проблем походження творів мистецтва. - C. 71-81.
  23. Лубенский В. И. Портрет Владимира Гришко (из творческого опыта работы над портретом без натуры). - C. 82-85.
  24. Мартищук М. В. Особливості розвитку художніх майстерень ткацтва Гуцульщини кінця XIX – початку XX століття. - C. 86-88.
  25. Немцова В. С. Современная версия абстракционизма (живопись Ю.Шеина). - C. 89-91.
  26. Руденко О. В. ДіяльністЬ Яна Болоза Антоневича у Львівському університеті. - C. 92-94.
  27. Хмельницький В. О. Навчання живопису на основі трьохстадійного методу. - C. 95-97.
  28. Шулика В. В. Иконостас церкви св. Николая Чудотворца в с. Гиевке: иконографическое и стилистическое решение. - C. 98-101.
  29. Музично-театральне мистецтво

  30. Безбородько О. А. Музыкальное произношение и артикуляция как композиторские средства выразительности. - C. 102-106.
  31. Бреславець Г. М. Виконавська рек онструкція фольклорного тексту та навчально-виховний процес. - C. 107-111.
  32. Вишотравка Л. І. До історії створення балету "Баядерка” Л. Мінкуса-М. Петіпа на київській сцені (1926-2013 рр.). - C. 112-115.
  33. Городнянський Д. Л. Синтез вербального и образного в построении изображения. - C. 116-121.
  34. Желтоног А. Н. От "romance" до "Rain tree sketch II": фортепианная палитра Тору Такэмицу. - C. 122-125.
  35. Карелова Г. В. Тезис в антитетических монументальных концепциях в интерпретации Л. Бетховена (на примере контрданса №2 в цикле танцев 1795 года). - C. 126-129.
  36. Кікоть А. А. Визначення поняття і форми костюма в контексті особистості. - C. 130-133 .
  37. Колчанова Л. М. Театрознавчі пошуки Ніколая Свєдєнцова. - C. 134-136.
  38. Кухаренко О. О. Журналістика як професійна суспільна діяльність та її зв’язок із засобами масової інформації. - C. 137-140.
  39. Медведнікова Т. О. Педагогіка К.М. Ігумнова як складова генезису Дніпропетровської піаністичної школи другої половини ХХ століття. - C. 141-144.
  40. Папета С. П. Ступени театральной жизни (продолжение). - C. 145-148.
  41. Пухлянко М. Е. Мастер-классы музыкантов-исполнителей в современном культурном пространстве. - C. 149-151.
  42. Суховей А. Н. Литературность в философии: между возможностью и необходимостью. - C. 152-155.
  43. Триколенко С. Т. Метафоризація камерного сценічного середовища Олексія Кужельного. - C. 156-160.
  44. Черная Е. Б. Эстетика и поэтик а авторского стиля А. Караманова (на примере фортепианной составляющей). - C. 161-165.
  45. Шемет Л. В. Творчість випускників Харківської державаної академії культури в контексті народно-інструментального мистецтва України. - C. 166-171 .
  46. Шубина О. Н. Жизнь как ад и смерть как просветление в опере В.Зубицкого "Палата №6". - C. 172-175.
  47. Щуров А. В. Специфика использования ударных инструментов в современном симфоническом оркестре (на примере произведений Е. Станковича). - C. 176-181.
2012
№ 15
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського