Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71152/2007/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Current issues of mass communication
: бюл..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Слово до читача. - C. 4.
  4. Новини кафедри

  5. Кафедрі теорії масової комунікації – 5 років!. - C. 5-14.
  6. Сторінка редактора

  7. Різун В. В. Розвиток науки про масову комунікацію в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - C. 15-22.
  8. Комуніканти масового спілкування

  9. Гоян В. В. Журналістська творчість у процесі аудіовізуальної комунікації: досвід українського ефіру. - C. 23-30.
  10. Коновець О. Ф. Медіаосвіта та формування інноваційного середовища в навчальних закладах. - C. 31-33.
  11. Зелінська Н. В. Соціальна відповідальність суб’єктів видавничої діяльності в умовах роздержавлення галузі. - C. 34-37.
  12. Засоби масового впливу

  13. Соловйов С. Г. Особливості рекламного звернення в галузі науково-технічних нововведень. - C. 38-42.
  14. Теорія та історія дослідження масового впливу

  15. Бойко А. А. Тематичні аспекти релігійної проблематики в українських мас-медіа: проблема комунікативного впливу на аудиторію. - C. 43-48.
  16. Щербакова О. А. Нериторична дія та медіавплив в аудіовізуальній сфері масової комунікації: уведення до міждисциплінарної проблематики через анотований бібліографічний опис нових видань. - C. 49-53.
  17. Хоменко І. А. Дослідження чинників прихованого впливу в медіа-контенті: методики, програмне забезпечення, апаратура. - C. 54-59.
  18. Філосовські, теоретичні й методологічні основи журналістикознавства

  19. Желіховська Н. С. Інтерпретація поняття правдивості в українській публіцистиці кінця 80-х рр. ХХ ст.. - C. 60-64.
  20. Дев’ятко Н. Актуальність дослідження національних комунікативних кодів у сучасній Україні. - C. 65-70.
  21. У контексті соціальних комунікацій

  22. Бебик В., Сіленко А., Лола В. Медіамаркетинг-2007: політичні комунікації та реклама. - C. 71-75.
2007
Iss. 8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського