Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71144/2015/7/38<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Максименко С. Д. Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології. - C. 13-23.
- Абсалямова Л. М. Психологічна структура і зміст "Я-тілесного" (рос. мова). - C. 24-38.
- Бабаян Ю. О., Скачко І. В. Тендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці. - C. 39-48.
- Баркасі В. В., Філіпп'єва Т. І. Психолого-педагогічний підхід до змішаного навчання як способу викладання іноземних мов (англ. мова). - C. 49-56.
- Бацилєва О. В. Особливості харчової поведінки як складової здорового способу життя сучасної молоді. - C. 57-68.
- Бондар К. В. Дослідження саморефлексії тілесного потенціалу молодої жінки. - C. 69-78.
- Варава Л.А. Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці. - C. 79-92.
- Василенко Я. О. Обґрунтування та характеристика програми розвитку феноменів - "Я" тілесного у підлітковому віці. - C. 93-104.
- Воропаєв Є. П. Рухова хвиля в артистичній практиці (рос. мова). - C. 105-116.
- Гальцева Т. О. Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання) . - C. 117-129.
- Генералова О. М. Функціонування мнемічних властивостей студентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги. - C. 130-142.
- Довгань Н. Ю., Копилов О. М. Психолого-педагогічна готовність студентів до фізичного самовдосконалення. - C. 143-153.
- Доцевич Т. І. Компетентністний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу. - C. 154-166.
- Євдокимова Н. О. Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей. - C. 167-177.
- Євдокимова Н. О., Бартошук М. М. Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності. - C. 178-188.
- Євдокимова Н. О., Тимців М. М. Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя. - C. 189-199.
- Євдокимова Н. О., Партенадзе О. В, гуров А. Є. Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів. - C. 200-212.
- Кахно І. В. Особистісний розвиток студентів-лікарів у професіогенезі (англ. мова). - C. 213-222.
- Кашекова О. П. Сутність консультативної стратегії у діяльності психолога. - C. 223-232.
- Козлов О. В. Культурно-специфічні моделі психологічного здоров'я. - C. 233-244.
- Кривопишина О. А. Особливості рефексивної самореалізації творчої особистості в юності. - C. 245-255.
- Лановенко I.I. Безпека як складова вибору способу життя сучасною молоддю. - C. 256-268.
- Літуш Є. В. Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів. - C. 269-278.
- Литвиненко І. С, Данілова О. В. Особливості психологічної допомоги молодшим школярам зі Сходу України, які пережили психотравму. - C. 279-298.
- Матвієнко О. В. Формування життєвого сценарію молоді. - C. 299-308.
- Михальченко Н. В. Детермінанти розвитку патріотичної рефлексії молодшого школяра. - C. 309-318.
- Мосьпан М. О. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності. - C. 319-327.
- Мухіна Л. М. Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача. - C. 328-339.
- Нікітіна О. П. Передумови розробки тренінгової програми "психологія фінансового успіху" для осіб раннього дорослого віку. - C. 340-350.
- Носко Л. А. Рефлексія як особлива психічна реальність. - C. 351-360.
- Олійник О. О. Інформаційна культура як складова професіоналізму викладача культурології. - C. 361-372.
- Онуфрієва Л. А. Аналіз понять мотиву і мотивації у сучасних дослідженнях (англ. мова). - C. 373-384.
- Пілецька Л. С. Соціально-психологічні складові професійної мобільності особистості. - C. 385-395.
- Просандєєва Л.Є. Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості. - C. 396-407.
- Рудюк О. В. Психологічне обґрунтування концепту "криза зайнятості" в аспекті аналізу проблеми безробіття. - C. 408-421.
- Сердюк Л. З. Самотворення особистості як цілісний само детермінований феномен. - C. 422-431.
- Турбан В. В. Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації. - C. 432-443.
- Фоменко К. І. Губристична мотивація у структурі мотиваційної сфери особистості студентів. - C. 444-453.
- Худякова В. І. Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти. - C. 454-467.
- Царькова О. В. Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами. - C. 468-478.
- Царькова О. В., Радченко С. В. Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності. - C. 479-491.
- Чиханцова О. А. Специфіка процесу оволодіння старшокласниками іноземними мовами. - C. 492-502.
- Швалб Ю. М. Психологічні моделі соціалізації особистості. - C. 503-517.
- Шевяков О. В., Маркова І. В. Психологічна профілактика негативних функціональних станів фахівців в умовах металургійного виробництва. - C. 518-529.
- Шелег Л. С. Можливості психологічного супроводження емоційних станів працівників органів внутрішніх справ, що спричинюють психосоматичні розлади. - C. 530-542.
- Шилова Н. І. Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю. - C. 543-556.
- Шугурова Т. Л. Дозвіллєва сутність добровольчої діяльності особистості. - C. 557-569.
| 2015 | Т. 7 | Вип. 38
|
|
|
|