Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71144/2015/6/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Бажанюк В. С. Дослідження когнітивних стилів пізнавальної діяльності студентів факультету фізики. - C. 5-13.
- Бохонкова Ю. О. Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства. - C. 14-21.
- Горобець І. А. Психологічні особливості формування екологічно свідомої особистості. - C. 22-31.
- Кривопишина О. А. Психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів. - C. 31-38.
- Кокун О. М. Психологічно-професійні передумови професійного самоздійснення фахівців. - C. 39-49.
- Корольов Д. К. Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ. - C. 50-63.
- Музика О. Л. Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості. - C. 63-77.
- Панченко О. А., Зайцева Н. А., Садчикова Е. Г. Динамика изменений эмоционального состояния больных неврастенией при криовоздействии. - C. 77-84.
- Панченко О. А., Панченко Л. В., Антонов В. Г. Психологические проблемы становления информационного общества. - C. 84-93.
- Панченко О. А., Кутько И. И., Петракова Т. В., Стасюк А. В. Психологическая коррекция больных неврастенией. - C. 93-100.
- Панченко О. А., Симоненко Е. Б., Зарубайко А. В., Цапро Н. П. Воздействие информационной среды на психическое и соматическое здоровье ребенка. - C. 100-108.
- Поклад І. М. Творчий доробок наукової спадщини Г. С. Костюка в контексті сучасної психології. - C. 108-122.
- Пфлюгер А. В. Толерантність як перцептивна готовність особистості. - C. 122-130.
- Сидоренко О. Б. Шляхи розвитку довільності у поведінці учнів молодшого шкільного віку з низькими навчальними досягненнями. - C. 130-139.
- Яблонська Т. М. Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків. - C. 139-149.
- Яланська С. П. Ефективна система зв’язків з громад кістю як результата діяльності творчо компетентного психолога. - C. 149-157.
- Волошин В. М. Алкоголізм як втрата моральних та екзистенційних цінностей. - C. 157-165.
- Малкович М. М. Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку. - C. 166-176.
- Мельник М. О. Психологічні особливості мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників. - C. 176-189.
- Музичук О. О. Дослідження в українській психології в середині ХХ століття. - C. 189-199.
- Нечаєва О. С. Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків. - C. 199-207.
- Орос В. М. Генетично-психологічні засади вивчення особливостей акцентуйованості депривованих підлітків. - C. 207-216.
- Сніжна М. А. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими дітьми. - C. 216-223.
- Шаріпова Д. С. Теоретико-методологічні підходи до психологічного вивчення змагальної діяльності спортсменів-стрільців. - C. 223-232.
| 2015 | Т. 6 | Вип. 10
|
|
|
|