Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70853/2023/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Scientific notes of the Institute of Journalism
.- Київ
Naukovì zapiski Ìnstitutu žurnalìstiki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інформація для авторів. Желіховська Н. Біографічна довідка. - C. 10.
  4. In the system of social communications

  5. Баландіна Н. Неолексеми з компонентом медіа у словниках і науковому дискурсі із соціальних комунікацій. - C. 11-23.
  6. Мариненко І. Лексико-семантичні анормативи в журналістських текстах (на матеріалі новинної стрічки УНІАН). - C. 24-34.
  7. Шумарова Н., Михайленко В. Otiumportal: смислові домінанти текстового простору (на матеріалі заголовків статей про туризм). - C. 35-46.
  8. Journalism / Publicism

  9. Пелешок О. Художньо-публіцистичні жанри на шпальтах районної преси Тернопільщини: аналіз краєзнавчого контенту. - C. 47-63.
  10. History of Journalism

  11. Мелещенко О. Річард Стіл – публіцист i організатор англійської періодичної друкованої преси. - C. 64-70.
  12. Advertising and public relations

  13. Demutska A. Emocje indywidualne i masowe w komunikacji marketingowej: rola, miejsce i znaczenie dla marek i nauki. - C. 71-83.
  14. Journalism Education

  15. Гоян О., Хоменко І. Телерадіоосвіта в умовах війни: бакалаврські історії кафедри телебачення і радіомовлення. - C. 84-100.
  16. Research of Masters and Postgraduate students

  17. На Р. Китайський сучасний медіаринок. - C. 101-114.
  18. Левченко І. Вибір каналів корпоративних комунікацій у банківській галузі під час війни. - C. 115-122 .
  19. Сабадаш М. Практичне застосування PR-інструментів у системі соціальних комунікацій інституцій вищої освіти (на прикладі провідних ЗВО України та світу). - C. 123-134.
  20. Олтаржевський Д., Попаз І. Бренд-комунікації в ТікТок: аналіз тематики та форматів відео українських компаній. - C. 135-144.
2023
Т. 2 (83)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського