Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829/2021/26<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасного підручника
: зб. наук. пр..- Київ
Problemi sučasnogo pìdručnika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Афузова Г., Чепурна Л. Психодидактичні засади укладання підручників для учнів із порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 5-17.
  4. Барановська О. Формування наскрізних умінь третьокласників за допомогою методичного апарату підручника. - C. 18-32.
  5. Бурда М. Розв’язування задач на побудову в підручнику з планіметрії методом допоміжного трикутника. - C. 33-42.
  6. Вашуленко О. Потенціал підручника з літературного читання для 3-го класу в реалізації вимог типової освітньої програми. - C. 43-57.
  7. Гоголь Н. Культурологічний контекст підручників і хрестоматій із зарубіжної літератури: дидактико-методичний аспект. - C. 58-71.
  8. Головко М. Тенденції розвитку теорії і практики сучасного підручника фізики. - C. 72-84.
  9. Гуменюк І. Навчально-методичне забезпечення української мови за професійним спрямуванням: концептуальні засади профілізації. - C. 85-93.
  10. Дячок С. Компетентнісно орієнтовані завдання у підручнику української літератури як засіб формування читацької грамотності школярів. - C. 94-103.
  11. Ільницька Л. Аналіз інноваційної траєкторії теоретико-практичних принципів "Педагогічної естетики" Григорія Васяновича. - C. 104-112.
  12. Ільченко В., Гуз К., Ільченко О., Олійник І. Реалізація ідей освіти для сталого розвитку в підручниках як умова підвищення наукового рівня освіти. - C. 113-129.
  13. Литвинова С., Мамута М., Мельник О., Рибалко О. Інтерактивний плакат як різновид електронного освітнього ресурсу. - C. 130-142.
  14. Мельник Ю. Дидактичні особливості конструювання змісту навчання механічних явищ у підручнику фізики 7-го класу. - C. 143-153.
  15. Opaliuk T. Updating the content of social work textbooks in the context of innovative educational standards. - C. 154-164.
  16. Петрук О. Підручник української мови як засіб формування стратегій мовленнєвого спілкування. - C. 165-175.
  17. Полонська Т. Засоби формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів 5–6-х класів гімназії у письмі. - C. 176-190.
  18. Пригодій М., Кільдеров Д. Соціально-психологічні аспекти створення електронного підручника. - C. 191-198.
  19. Редько В. Дидактико-методичні концепти компетентнісно орієнтованого змісту шкільного підручника іноземної мови. - C. 199-214.
  20. Серпутько Г. Порівняльний аналіз давніх рельєфно-крапкових абеток у брайлівських стародруках як передумова видання сучасних доступних підручників для закладів вищої освіти України. - C. 215-225.
  21. Tarara A., Sushko I. Features of development of scientific and methodological support for implementation of technological education content in the gymnasium (Primary School)Особливості розроблення науково-методичного забезпечення реалізації змісту технологічної освіти в гімназії (основній школі). - C. 226-241.
  22. Трубачева С., Люлькова Ю. Навчально-методичне забезпечення освiтнього середовища закладу загальної середньої освіти. - C. 242-251.
  23. Tutashynskyi V. Educational and metotodological support for the adaptive cycle of technological education in the gymnasium of UkraineНавчально-методичне забезпечення адаптаційного циклу технологічної освіти в гімназіях України. - C. 252-261.
  24. Хорошковська-Носач Т. Особливості реалізації компетентнісного підходу в підручнику української літератури для 5-го класу закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин. - C. 262-270.
2021
Вип. 26
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського