Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829/2021/26<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми сучасного підручника : зб. наук. пр..- Київ Problemi sučasnogo pìdručnika- Титул.
- Зміст.
- Афузова Г., Чепурна Л. Психодидактичні засади укладання підручників для учнів із порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 5-17.
- Барановська О. Формування наскрізних умінь третьокласників за допомогою методичного апарату підручника. - C. 18-32.
- Бурда М. Розв’язування задач на побудову в підручнику з планіметрії методом допоміжного трикутника. - C. 33-42.
- Вашуленко О. Потенціал підручника з літературного читання для 3-го класу в реалізації вимог типової освітньої програми. - C. 43-57.
- Гоголь Н. Культурологічний контекст підручників і хрестоматій із зарубіжної літератури: дидактико-методичний аспект. - C. 58-71.
- Головко М. Тенденції розвитку теорії і практики сучасного підручника фізики. - C. 72-84.
- Гуменюк І. Навчально-методичне забезпечення української мови за професійним спрямуванням: концептуальні засади профілізації. - C. 85-93.
- Дячок С. Компетентнісно орієнтовані завдання у підручнику української літератури як засіб формування читацької грамотності школярів. - C. 94-103.
- Ільницька Л. Аналіз інноваційної траєкторії теоретико-практичних принципів "Педагогічної естетики" Григорія Васяновича. - C. 104-112.
- Ільченко В., Гуз К., Ільченко О., Олійник І. Реалізація ідей освіти для сталого розвитку в підручниках як умова підвищення наукового рівня освіти. - C. 113-129.
- Литвинова С., Мамута М., Мельник О., Рибалко О. Інтерактивний плакат як різновид електронного освітнього ресурсу. - C. 130-142.
- Мельник Ю. Дидактичні особливості конструювання змісту навчання механічних явищ у підручнику фізики 7-го класу. - C. 143-153.
- Opaliuk T. Updating the content of social work textbooks in the context of innovative educational standards. - C. 154-164.
- Петрук О. Підручник української мови як засіб формування стратегій мовленнєвого спілкування. - C. 165-175.
- Полонська Т. Засоби формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів 5–6-х класів гімназії у письмі. - C. 176-190.
- Пригодій М., Кільдеров Д. Соціально-психологічні аспекти створення електронного підручника. - C. 191-198.
- Редько В. Дидактико-методичні концепти компетентнісно орієнтованого змісту шкільного підручника іноземної мови. - C. 199-214.
- Серпутько Г. Порівняльний аналіз давніх рельєфно-крапкових абеток у брайлівських стародруках як передумова видання сучасних доступних підручників для закладів вищої освіти України. - C. 215-225.
- Tarara A., Sushko I. Features of development of scientific and methodological support for implementation of technological education content in the gymnasium (Primary School)Особливості розроблення науково-методичного забезпечення реалізації змісту технологічної освіти в гімназії (основній школі). - C. 226-241.
- Трубачева С., Люлькова Ю. Навчально-методичне забезпечення освiтнього середовища закладу загальної середньої освіти. - C. 242-251.
- Tutashynskyi V. Educational and metotodological support for the adaptive cycle of technological education in the gymnasium of UkraineНавчально-методичне забезпечення адаптаційного циклу технологічної освіти в гімназіях України. - C. 252-261.
- Хорошковська-Носач Т. Особливості реалізації компетентнісного підходу в підручнику української літератури для 5-го класу закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин. - C. 262-270.
| 2021 | | Вип. 26
|
|
|
|