Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829/2020/25<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасного підручника
: зб. наук. пр..- Київ
Problemi sučasnogo pìdručnika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бурда М. Інтегрований підхід до відбору змісту шкільних підручників з математики. - C. 5-13.
  4. Васильєва Д. Застосування завдань особистісної і суспільної категорій у навчанні математики учнів ліцеїв на рівні стандарту. - C. 14-23.
  5. Гораш К. Програма спецкурсу "оцінювання рівня інноваційності освітнього середовища гімназії": зміст і структура. - C. 24-39.
  6. Zhuk Y., Naumenko S. The custom qualities of textbook in the pupils’ assessing of basic secondary education. - C. 40-56.
  7. Засєкіна T. Інтеграція знань засобами навчальної книги. - C. 57-64.
  8. Ільченко В., Гуз К., Ільченко О., Олійник І. Концепція системи підручників в аспекті реалізації трансдисциплінарного підходу в навчальному процесі. - C. 65-75.
  9. Новосьолова В. Місце і роль підручника української мови в організації сучасного освітнього середовища в ліцеї. - C. 76-87.
  10. Пасічник O. Вікові особливості учнів 5—6-х класів та їх вплив на добір змісту навчання іноземних мов. - C. 88-102.
  11. Петрук O. Потенціал підручників української мови у формуванні в учнів — представників національних меншин умінь діалогічного мовлення. - C. 103-111.
  12. Прохоренко O., Люлькова Ю. Особливості навчально-методичного забезпечення освітнього процесу в умовах карантину. - C. 112-120.
  13. Пузіков Д. Зміст та структура практичного посібника для підготовки педагогічних працівників до прогнозування змісту повної загальної середньої освіти. - C. 121-132.
  14. Савченко O. Методичний потенціал нового підручника з літературного читання у 3-му класі. - C. 133-148.
  15. Саюк В. Зміст освітньо-професійної програми "Педагогічне дорадництво" підготовки магістрів спеціальності 011 "освітні, педагогічні науки". - C. 149-159.
  16. Скворцова С., Онопрієнко О., Бріцкан T. Особливості навчання математики в початковій школі дітей цифрового покоління. - C. 160-181.
  17. Снєгірьова В. Оптимізація читацької діяльності старшокласників у інтегрованих підручниках "російська мова та література" для 10—11-х класів. - C. 182-191.
  18. Трубачева С. Можливості підручника в забезпеченні педагогічної взаємодії в умовах дистанційного навчання. - C. 192-200.
  19. Туташинський В. Посібники з технологій сучасного виробництва як складова навчально-методичного комплексу в академічному та професійному ліцеях. - C. 201-208.
  20. Чорноус O. Місце підручника в інформаційно-комунікаційному складнику освітнього середовища гімназії. - C. 209-218.
  21. Шевчук Л. Сутність та специфіка поняття "диференціація навчання": інформація для ознайомлення педагогів. - C. 219-227.
  22. Яценко В. Методичні особливості застосування міні-модулів курсів за вибором у профільному навчанні сільських закладів загальної середньої освіти. - C. 228-239.
2020
Вип. 25
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського