Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829/2020/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасного підручника
: зб. наук. пр..- Київ
Problemi sučasnogo pìdručnika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Барановська О. Сучасний підручник у руслі гуманітаризації навчального процесу: основні акценти. - C. 5-13.
  4. Бурда М. Зміст підручників з математики у контексті результатів дослідження pisa-2018. - C. 14-21.
  5. Волошена В. Принципи побудови стохастичної змістовно-методичної лінії в старшій школі. - C. 22-34.
  6. Головко М. Невідомі імена в історії вітчизняної дидактики фізики: професор олександр кияшко як автор оригінального підручника фізики для української школи. - C. 35-46.
  7. Голуб Н. Підручник української мови як засіб соціалізації учнів ліцею. - C. 47-54.
  8. Жук Ю., Ващенко Л. Оцінювання вчителями ролі структурних складників підручників у організації здобувачами освіти власної навчальної діяльності. - C. 55-66.
  9. Засєкіна Т. Аналіз підручників інтегрованого курсу "я досліджую світ". - C. 67-77.
  10. Zasiekin D. Features of the "mechanical and electromagnetic waves" section in class 9 physical textbooks. - C. 78-88.
  11. Козлов Д. Інноваційний дискурс культури як компонента підручника для керівника закладу освіти. - C. 89-97.
  12. Кришмарел В. Робота з текстом як основа навчання філософії в школі: ціннісно-смисложиттєвий аспект. - C. 98-108.
  13. Ляшенко О. Основні підходи до проєктування змісту базової середньої освіти. - C. 109-119.
  14. Малієнко Ю. Полікультурні аспекти змісту підручників з історії для 10−11-х класів. - C. 120-131.
  15. Мельник Ю. Методи і способи розв’язування задач базового курсу фізики в сучасному підручнику. - C. 132-141.
  16. Мороз П., Мороз І. Формування дослідницької компетентності засобами сучасного шкільного підручника історії. - C. 142-162.
  17. Моцак С. Інтеграція медіаосвіти в шкільний підручник з історії як фактор формування медіаграмотності учнів (на прикладі підручника "Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)", для 6-го класу закладів загальної середньої освіти). - C. 163-174.
  18. Надтока В. Реалізація змістової лінії "підприємливість та фінансова грамотність" в підручниках та посібниках з курсу "географія: регіони та країни". - C. 175-184.
  19. Назаренко Т., Наталія Ш. Формування в учнів ліцею ключової компетентності через зміст навчального посібника. - C. 185-193.
  20. Нідзієва В. Організаційна культура закладу загальної середньої освіти як об’єкт моделювання та змістова компонента підручника для керівника закладу освіти. - C. 194-205.
  21. Панова С. Спецкурс "історія шкільного підручника математики": зміст та структура. - C. 206-215.
  22. Пасічник О., Пасічник О. Логіко-структурний аналіз особливостей відображення тематики навчання іноземних мов у програмах для шкіл україни (1991–2019 рр.). - C. 216-229.
  23. Polonska T. Implementation of integrated content lines in foreign language lessons in grades 5-6 of gymnasiums. - C. 230-240.
  24. Пометун O., Нестор Г. Візуальні джерела у підручнику з історії як засіб розвитку критичного мислення учнів. - C. 241-255.
  25. Tarara A., Sushko I. Scientific and methodical provision of profile technologies training in high school. - C. 256-269.
  26. Удовиченко І. Формування предметної географічної компетентності засобами реалізації змісту курсу за вибором логістичного спрямування. - C. 270-278.
2020
Вип. 24
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського