Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829/2017/18<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасного підручника
: зб. наук. пр..- Київ
Problemi sučasnogo pìdručnika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Васьківська О. Є., Кизенко В. І. Стан і перспективи розвитку умінь діалогічного спілкування старшокласників засобами сучасного підручника. - C. 5-13.
  4. Глушко О. З. Генеза шкільного підручникотворення в українській діаспорі США. - C. 13-21.
  5. Головко М. В. Історіографія вітчизняного підручникотворення з фізики та астрономії. - C. 21-34.
  6. Гринюк О. С. Роль біолого-екологічного модуля підручника "Природознавство-11" у формуванні природничо-наукової компетентності старшокласників. - C. 35-39.
  7. Гуз К. Ж. Методологічні основи формування системи підручників природничого циклу предметів для старшої школи. - C. 40-45.
  8. Дідук І. В. Формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до використання підручника у професійній діяльності. - C. 45-53.
  9. Ільченко В. Р. Відповідність підручників природничого циклу для старшої школи державному стандарту освіти. - C. 53-59.
  10. Ільченко О. Г. Підручник з природознавства як складова науково-орієнтованого середовища учнів старшої школи. - C. 59-63.
  11. Криловець М. Г., Топузова А. Г. Топоніми як соціокультурна складова сучасних підручників географії України. - C. 64-70.
  12. Малієнко Ю. Б. Формування загальнокультурної компетентності семикласників засобами підручника всесвітньої історії. - C. 70-79.
  13. Маріуц І. О. Експертиза шкільного підручника з іноземної мови: підхід вітчизняниx та зарубіжниx вчених. - C. 79-88.
  14. Матяш Н. Ю. Відображення компетентнісного підходу до вивчення людини в авторських підручниках з біології. - C. 88-95.
  15. Мелешко В. В. Мережева взаємодія як ключовий фактор організації профільного навчання в освітньому окрузі сільської місцевості. - C. 95-104.
  16. Мороз П. В., Мороз І. В. Використання реклами як історичного джерела в шкільних підручниках історії: методика роботи в умовах дослідницького навчання. - C. 105-117.
  17. Назаренко Т. Г. Особливості методичної роботи з підручником географії в основній школі. - C. 117-125.
  18. Пасічник О. С. Навчання іноземних мов у початковій школі: зарубіжний та вітчизняний досвід. - C. 126-139.
  19. Петрук О. М. Підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності учнів 3-4 класів шкіл з мовами навчання національних меншин. - C. 139-147.
  20. Pobiedash I. V. Opportunities of the course in history of the Middle Ages in the formation of students’ civic competence. - C. 148-154.
  21. Погонець І. В. Роль ілюстративного матеріалу у структурі підручників, адресованих молодшим школярам (друга половина ХХ століття). - C. 154-161.
  22. Полонська Т. К. Методи навчання читання іноземною мовою учнів початкової школи. - C. 161-170.
  23. Попович Л. М. Проблеми громадсько-активної школи у змісті підручника для керівника навчального закладу. - C. 171-177.
  24. Редько В. Г. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов учнів початкової школи: лінгводидактичний аспект. - C. 178-191.
  25. Рибалко Л. М. Авторська концепція підручників з біології на засадах компетентнісного підходу до навчання. - C. 192-199.
  26. Романовський С. В. Модернізовані зміст і форма підручника – запорука якості освіти. - C. 200-208.
  27. Тарара А. М. Особливості реалізації змісту спеціалізації "Науково-технічна творчість" для профільного навчання старшокласників. - C. 209-218.
  28. Трубачева С. Е. Дидактичні особливості компетентнісно зорієнтованого підручника в умовах профільного навчання. - C. 219-225.
  29. Туташинський В. І. Генеза підручників з трудового навчання і технологій в освіті України. - C. 225-231.
  30. Фасоля А. М. Концептуальні засади створення підручника української літератури з урахуванням положень діяльнісного, особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів. - C. 231-242.
  31. Шевченко В. М. Сучасна концепція побудови підручників з предметно-практичного навчання для глухих дітей. - C. 242-249.
  32. Шевченко С. М. Особливості підручника для шкіл національних меншин на етапі становлення незалежної української держави. - C. 250-259.
  33. Шевчук Л. М. Програмно-методичне забезпечення розвитку управлінсько-лідерських та підприємницьких здібностей молодших школярів. - C. 259-266.
  34. Шпарик О. М. Адаптація сучасного американського підручника в умовах диференціації навчання. - C. 266-274.
  35. Яценко Т. О. Шкільний підручник української літератури: історіографічний аналіз. - C. 274-281.
2017
Вип. 18
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського