Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829/2015/15(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасного підручника
: зб. наук. пр..- Київ
Problemi sučasnogo pìdručnika

  1. Титул, зміст.
  2. Матяш Н. Ю. Cистематизація знань про людину в шкільних підручниках з біології за період 1932–1953 років. - C. 6-11.
  3. Мелешко В. В. Використання сучасного шкільного підручника як провідного засобу навчання в сільській школі. - C. 12-21.
  4. Мельник Ю. С. Компетентнісно орієнтована система задач у сучасному підручнику фізики старшої школи. - C. 22-30.
  5. Мисечко О. Є. Вітчизняна традиція творення культуроцентричного підручника англійської мови: досвід радянського періоду. - C. 31-41.
  6. Мішеніна Т. М. Компетентнісно орієнтоване вивчення українського словникарства майбутніми учителями філологічних спеціальностей. - C. 42-52.
  7. Мороз П. В., Мороз І. В. Реалізація дослідницького підходу в шкільному підручнику історії (на прикладі підручника "Всесвітня історія. Історія України" для учнів 6 класу). - C. 53-66.
  8. Надтока В. О. Деякі особливості створення підручника з географії, орієнтованого на формування конкурентної та затребованої в майбутньому особистості. - C. 67-76.
  9. Надтока О. Ф. Створення підручників з географії на основі компетентнісного підходу як один із напрямків розвитку предметної методики навчання. - C. 77-85.
  10. Назаренко Т. Г. Українознавча складова в навчальних текстах шкільних підручників з географії. - C. 86-95.
  11. Непорожня Л. В. Шкільний підручник як засіб формування природничо-наукової компетентності старшокласників. - C. 96-103.
  12. Онаць О. М. Феномен педагогічної культури у змісті підручника для керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 104-118.
  13. Орел О. В. Внесок І. Ф. Тесленка (1908–1994) у розроблення програмованих підручників з геометрії. - C. 119-128.
  14. Пасічник О. С. Концептуальні засади конструювання змісту елективного курсу "Англійська мова для ділового спілкування" для старшої школи. - C. 129-140.
  15. Піддячий М. І. Навчально-виховний комплект старшокласників: соціально-професійна орієнтація. - C. 141-149.
  16. Подопригора Н. В. Контекстна спрямованість змісту навчальних посібників з математичних методів фізики. - C. 150-159.
  17. Покась Л. А., Сльоза Н. В. Формування умінь самостійної роботи з електронним підручником у процесі вивчення фізичної географії. - C. 160-169.
  18. Полонська Т. К. Особливості добору навчального матеріалу до змісту посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи. - C. 170-178.
  19. Поляничко З. О. Особливості електронних підручників для шкіл у Республіці Польща. - C. 179-185.
  20. Пометун О. І. Система пізнавальних завдань у компетентнісно орієнтованому підручнику історії. - C. 186-197.
  21. Редько В. Г. Яка навчальна література з іноземної мови потрібна сучасному учню: результати аналізу змісту підручників для початкової школи. - C. 198-208.
  22. Ремех Т. О. Реалізація внутрішньопредметних зв’язків у шкільних підручниках із правознавства. - C. 209-220.
  23. Савченко О. Я. Цілісність методичної системи підручників з "Літературного читання" для 2-4 класів. - C. 221-230.
  24. Самойленко Н. І., Семко Л. П. Особливості змісту і структури підручника "Інформатика, 6" для шкіл з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу. - C. 231-240.
  25. Сидоренко В. В. Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи. - C. 241-261.
  26. Сидоренко М. М. Інтерактивні технології навчання іноземних мов як засіб розвитку пізнавальної активності учнів (на матеріалі шкільних підручників з німецької мови). - C. 262-269.
  27. Сіпій В. В. Формування політехнічного складника предметної компетентності учнів засобами підручника з фізики. - C. 270-276.
  28. Тарара А. М., Самохін М. К. Особливості проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі. - C. 277-283.
  29. Ткачова Н. О. До питання гендерного аналізу змісту шкільних підручників. - C. 284-289.
  30. Topuzov O. M. Methodological fundamentals for the creation of a modern textbook on the natural sciences cycle subjects. - C. 290-299.
  31. Трубачева С. Е. Шкільний підручник у компетентнісно зорієнтованому освітньому середовищі. - C. 300-307.
  32. Фасоля А. М. Підручник з української літератури: погляд крізь призму засадничих ідей діяльнісного, особистісно зорієнтованого та компетентнісного підходів. - C. 308-317.
  33. Хорошковська Т. П. Тексти підручників і методичних посібників з української (рідної) мови для 5 та 6 класів як засіб формування та контролю читацьких умінь учнів. - C. 318-326.
  34. Чемерис А. В. Писемні джерела в підручнику з історії України для десятикласників профільних класів суспільно-гуманітарного напряму. - C. 327-335.
  35. Швець Г. Д. Лінгводидактичні основи створення підручника з теоретичної дисципліни для іноземних студентів-філологів. - C. 336-343.
  36. Шевчук Л. М. Текст підручника як джерело інформації. - C. 344-350.
  37. Шевлякова-Борзенко И. Л., Васильева И. Н. Теоретико-методологические основы разработки электронного учебника-навигатора для школ Республики Беларусь. - C. 351-367.
  38. Яценко В. C. Структурування змісту підручника "Географія України" для основної школи на основі краєзнавчого підходу. - C. 368-376.
2015
Вип. 15(2)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського