Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829/2015/15(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасного підручника
: зб. наук. пр..- Київ
Problemi sučasnogo pìdručnika

  1. Титул, зміст.
  2. Вітальне слово президента Національної академії педагогічних наук України. - C. 6.
  3. Вступне слово головного редактора. - C. 7-8.
  4. Андрусенко І. В. Підручник з природознавства як засіб формування екологічних умінь молодших школярів. - C. 9-17.
  5. Барановська О. В. Можливості міжпредметної інтеграції змісту шкільного підручника. - C. 18-26.
  6. Басай Н. П. Навчальний посібник елективного курсу "Німецькомовні країни" як засіб профільного навчання іноземної мови учнів старшої школи. - C. 27-34.
  7. Бійчук Г. Л. Використання мультимедійного підручника "Українська література. 11 клас": проектування та застосування на засадах особистісно зорієнтованого й компетентнісного підходів. - C. 35-43.
  8. Бондаренко Ю. Художня макроісторія статичного типу та її презентація в підручниках з української літератури для 9-11 класів. - C. 44-53.
  9. Бурда М. І. Підручник з геометрії для профільного рівня: яким йому бути. - C. 55-62.
  10. Варакса И. Н., Колевич Т. А. Электронный учебник-навигатор по химии: опыт разработки в Республике Беларусь. - C. 63-69.
  11. Васильєва Д. В. Аксіологічний потенціал підручників з математики для старшої школи. - C. 70-78.
  12. Васьківська Г. О. Гносеологічна цінність навчальної книги як засобу реалізації інваріантної та варіативної складових змісту освіти у старшій школі. - C. 79-89.
  13. Васьківська О. Є. Розвиток умінь діалогічного спілкування старшокласників засобами шкільного підручника у процесі навчання гуманітарних предметів. - C. 90-96.
  14. Ващенко Л. С. Роль підручників біології у формуванні предметних компетентностей. - C. 97-105.
  15. Галаєвська Л. В. Функції ситуативних вправ у підручнику української мови. - C. 106-115.
  16. Головко М. В. Розвиток навчальної книги з фізики у період становлення єдиної школи України (1917–1920 рр. ). - C. 116-126.
  17. Головко М. В., Крячко І. П. Модель підручника астрономії профільного рівня. - C. 127-136.
  18. Гончарова Н. О. Система навчально-методичного забезпечення навчання географії в 7 класі. - C. 137-146.
  19. Гривко А. В. Автоматизований текстовий аналіз підручника. - C. 147-158.
  20. Гриненко Д. В. Підручник з іноземної мови як один із ключових засобів забезпечення ефективності іншомовної освіти у школі: досвід країн Європейського Союзу. - C. 159-168.
  21. Гупан Н. М. Розбудова методичного апарату шкільних підручників у вітчизняному дослідницькому полі модерної доби. - C. 167-178.
  22. Долинський Є. В. Методика формування іншомовної лексичної компетентності за допомогою посібника елективного курсу "Моя Франція". - C. 179-186.
  23. Дорошенко Ю. О., Осіпа Л. В. Робочий зошит з інформатики як засіб формування самоосвітньої компетентності учнів. - C. 187-199.
  24. Жук Ю. О. Вплив шкільного підручника на формування в учнів образу навчального предмета. - C. 200-210.
  25. Zasyekina T. M. Concept of a textbook on physics. - C. 211-222.
  26. Іванова І. В. Дидактичні умови формування професійної іншомовної культурологічної компетентності засобами підручника з іноземної мови. - C. 223-229.
  27. Калініна Г. М. Краудсорсинг як інноваційний управлінський інструмент і змістова компонента навчального посібника для керівників. - C. 230-239.
  28. Калініна Л. М., Куценко Т. М. Державний контроль за діяльнісю початкової школи у змісті посібника для керівників різних рівнів у сфері освіти. - C. 240-253.
  29. Калініна Л. М., Рябуха І. М. Розвиток соціальної компетентності учнівської молоді як змістова компонента навчання керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 254-267.
  30. Калініченко Л. М. Роль навчальних завдань розвивального характеру у формуванні творчого мислення молодших школярів (на матеріалах українських навчальних посібників 1980–1990-х рр. ). - C. 268-275.
  31. Кизенко В. І. Відбір змісту освіти для старшої школи й відображення його у програмах і підручниках. - C. 276-288.
  32. Клюй Л. В. Розроблення підручника нового покоління для курсів за вибором у змісті психолого-педагогічної підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 289-298.
  33. Кришмарел В. Ю. Оригінал-макети підручників з історії України для 7 класу: релігієзнавча складова. - C. 299-308.
  34. Кучук С. Ю. Знання про досягнення нанотехнологій у вітчизняних чинних шкільних підручниках з біології та хімії. - C. 309-216.
  35. Кушнір В. А. Тенденції та чинники розвитку математичної освіти та їх відображення в змісті підручників. - C. 317-326.
  36. Ляо Цайчжи Роль и место современного учебника в организации самостоятельной работы студентов в университетах КНР. - C. 327-334.
  37. Малієнко Ю. Б. Нові підходи до формування змісту підручника "Історія середніх віків" (7 клас). - C. 335-344.
  38. Мартиненко В. О. Реалізація програмових вимог з літературного читання у змісті оригінал-макетів конкурсних підручників (4 клас): погляд експерта. - C. 345-357.
  39. Мартинюк Т. С. Використання графіків для аналізу статистичного матеріалу в підручниках географії. - C. 358-368.
2015
Вип. 15(1)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського