Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70822:Ек.н./2022/66<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету
.- Черкаси. Серія, Економічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Čerkasʹkogo deržavnogo tehnologìčnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Hutsaliuk О. M., Zakharchenko О. V., Yakusheva О. V. State and regional policy in the agricultural sector of the national economy of Ukraine. - C. 5-16.
  4. Коломицева О. В., Проданова Л. В. Бізнес-структури територіальних громад України в умовах військового стану: проблеми функціонування. - C. 17-29.
  5. Буднікевич І. М., Романюк Н. В. Організаційні аспекти створення освітнього кластера "Чернівці навчаються” як елементу креативної економіки регіону. - C. 30-38.
  6. Ведерніков М. Д., Волянська-Савчук Л. В., Чернушкіна О. О., Базалійська Н. П. Цифрова трансформація у сфері HR-процесів: напрями, проблеми та можливості. - C. 39-48.
  7. Захарова О. В., Крижанівська А. О., Малимон В. Г. Професійний розвиток працівників лісового господарства: підходи до оцінювання інтенсивності та результативності. - C. 49-60.
  8. Гавриш І. І., Фень К. С. Спортивний маркетинг: суть, специфіка та основні суб’єкти. - C. 61-68.
  9. Крупенна І. А., Кохан М. М. Поведінка споживача у туризмі: особливості моделі та методи вивчення. - C. 69-78.
  10. Коломицева О. В., Баранюк Д. С., Бойко С. Г. Методики маркетингової оцінки туристичних дестинацій. - C. 79-87.
  11. Гавриш І. І., Ахтоян А. Н. Маркетинговий підхід до оцінки та управління бізнесовою привабливістю територій. - C. 88-97.
2022
Вип. 66
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського