Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70822:Ек.н./2021/63<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету
.- Черкаси. Серія, Економічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Čerkasʹkogo deržavnogo tehnologìčnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Pankova L. I., Milnichenko S. M., Uzbek D. A. National economic interests of Ukraine in the conditions of innovative economy formation. - C. 5-13.
  4. Буднікевич І. М., Гавриш І. І., Черданцева І. Г. Маркетингова оцінка стейкхолдерської привабливості регіонів. - C. 14-22.
  5. Захарова О. В. Кон’юнктура ринку освітніх послуг в Україні у сфері підготовки бакалаврів менеджменту. - C. 23-32.
  6. Одінцов М. М., Одінцов О. М., Момот С. В. Вплив обсягів капітальних інвестицій на зростання валового регіонального продукту в регіонах України. - C. 33-41.
  7. Martinovych P. G. The influence of the smart economy of the regions on the development of Ukrainian competitiveness. - C. 42-51.
  8. Крупенна І. А., Фортуна Д. І. Імплементація маркетингових інструментів в антикризові програми гравців вітчизняного туристичного ринку. - C. 52-60.
  9. Венгер Є. І., Ахтоян А. Н. Роль Big Data у реалізації стратегій digital-маркетингу. - C. 61-68.
  10. Цибко Н. О. Маркетингове середовище промислового підприємства на сучасному конкурентному ринку. - C. 69-74.
  11. Березюк-Рибак І. Р., Ротте С. В. Посилення конкурентних переваг компанії крізь призму соціально відповідальної поведінки. - C. 75-81.
  12. Нагорний Д. О. Інвестиційна складова диверсифікації експорту України. - C. 82-95.
  13. Осадченко І. О. Впровадження енергетичного переходу в Україні та світі. - C. 96-107.
  14. Шевченко Н. В., Сергієнко О. А., Боковня А. О., Березюк-Рибак І. Р. Креативні рішення для просування продукції АПК. - C. 108-117.
  15. Palonna Т. A., Bokovnia А. O., Sergienko O. A. Product quality and methods of its evaluation. - C. 118-124 .
  16. Вардеванян В. А. Маркетингові аспекти організації бліцконкурсу на новий логотип Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича у пандемійний період. - C. 125-135.
  17. Баранюк Д. C. Маркетинговий підхід до розуміння, формування та розвитку туристичних дестинацій. - C. 136-146.
  18. Журба І. О., Якушев О. В., Губар О. Є., Тернова Л. Ю., Самара Н. С. Соціальна робота як складова політики соціального захисту внутрішньо переміщених осіб регіону. - C. 147-155.
2021
Вип. 63
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського