Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70822:Ек.н./2021/63<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету.- Черкаси. Серія, Економічні науки Zbìrnik naukovih pracʹ Čerkasʹkogo deržavnogo tehnologìčnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Pankova L. I., Milnichenko S. M., Uzbek D. A. National economic interests of Ukraine in the conditions of innovative economy formation. - C. 5-13.
- Буднікевич І. М., Гавриш І. І., Черданцева І. Г. Маркетингова оцінка стейкхолдерської привабливості регіонів. - C. 14-22.
- Захарова О. В. Кон’юнктура ринку освітніх послуг в Україні у сфері підготовки бакалаврів менеджменту. - C. 23-32.
- Одінцов М. М., Одінцов О. М., Момот С. В. Вплив обсягів капітальних інвестицій на зростання валового регіонального продукту в регіонах України. - C. 33-41.
- Martinovych P. G. The influence of the smart economy of the regions on the development of Ukrainian competitiveness. - C. 42-51.
- Крупенна І. А., Фортуна Д. І. Імплементація маркетингових інструментів в антикризові програми гравців вітчизняного туристичного ринку. - C. 52-60.
- Венгер Є. І., Ахтоян А. Н. Роль Big Data у реалізації стратегій digital-маркетингу. - C. 61-68.
- Цибко Н. О. Маркетингове середовище промислового підприємства на сучасному конкурентному ринку. - C. 69-74.
- Березюк-Рибак І. Р., Ротте С. В. Посилення конкурентних переваг компанії крізь призму соціально відповідальної поведінки. - C. 75-81.
- Нагорний Д. О. Інвестиційна складова диверсифікації експорту України. - C. 82-95.
- Осадченко І. О. Впровадження енергетичного переходу в Україні та світі. - C. 96-107.
- Шевченко Н. В., Сергієнко О. А., Боковня А. О., Березюк-Рибак І. Р. Креативні рішення для просування продукції АПК. - C. 108-117.
- Palonna Т. A., Bokovnia А. O., Sergienko O. A. Product quality and methods of its evaluation. - C. 118-124 .
- Вардеванян В. А. Маркетингові аспекти організації бліцконкурсу на новий логотип Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича у пандемійний період. - C. 125-135.
- Баранюк Д. C. Маркетинговий підхід до розуміння, формування та розвитку туристичних дестинацій. - C. 136-146.
- Журба І. О., Якушев О. В., Губар О. Є., Тернова Л. Ю., Самара Н. С. Соціальна робота як складова політики соціального захисту внутрішньо переміщених осіб регіону. - C. 147-155.
| 2021 | | Вип. 63
|
|
|
|