Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70822:Ек.н./2021/62<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету.- Черкаси. Серія, Економічні науки Zbìrnik naukovih pracʹ Čerkasʹkogo deržavnogo tehnologìčnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Порев С. М., Коломицева О. В. Інноваційний потенціал, інтелектуальний капітал і абсорбтивна здатність університетів у підприємницьких екосистемах. - C. 5-18.
- Петченко М. В., Литовченко Т. А. Конкурентоспроможність країни як предмет дискусій у сучасній науці. - C. 19-25.
- Тельнова Г. В., Бицюк В. В., Ходін Д. С. Аналіз напрямів управління потенціалом енергозбереження у промисловому виробництві України. - C. 26-32.
- Поліщук А. С. Економічний простір у сучасному науковому дискурсі. - C. 33-44.
- Маслак О. І., Коломицева О. В., Гришко Н. Є., Яковенко Я. Ю. Конкурентоспроможність бізнес-моделей авіаційних підприємств: інноваційний аспект. - C. 45-52.
- Манн Р. В., Баранов Г. О. Корпоративізм у 1920–1930-х рр. в політиці та економіці в міжнародному контексті. - C. 53-63.
- Манн Р. В., Гулак Д. В., Якушева О. В., Якушев О. В., Феліпенко Н. В. Економіка бізнесу: недоліки впливу держави на мотивацію персоналу. - C. 64-69.
- Finagina О. В., Bitiuk I. M., Buryak E. V., Zaporozhets O. A. Cluster policy of Ukraine: target interests of regions and development of environmental management. - C. 70-80.
- Загоруйко І. О., Петкова Л. О. Метод DEA як інструмент порівняльного аналізу ефективності національних економік. - C. 81-92.
- Коломицева О. В., Васильченко Л. С., Бурцева Т. І., Пепчук С. М., Деньга Л. М. Методи маркетингового дослідження цінової політики підприємств ритейлу та їх вплив на поведінку споживача. - C. 93-100.
| 2021 | | Вип. 62
|
|
|
|