Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70791:Екон.н./2021/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Економічні науки Naukovij vìsnik Poltavsʹkogo unìversitetu ekonomìki ì torgìvli. Serìâ: Ekonomìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Економічна теорія та історія економічної думки
- Спаський І. Д. Еволюція теорії основного капіталу як предмет дослідження. - C. 7-11.
Економіка і управління підприємствами
- Башук І. В., Швиданенко Г. О. Змістовне наповнення та особливості процесного підходу в науковому дискурсі в менеджменті бізнес-структур. - C. 12-20.
- Малиш І. А. Управління інноваційно-інвестиційним забезпеченням розвитку підприємств аграрного сектору: загальнодержавний та регіональний аспект. - C. 21-28.
- Побережна З. М. Методичні засади формування конкурентоспроможності авіапідприємства на основі його бізнес-моделі. - C. 29-36.
- Штангрет А. М., Стеців Л. П. Методичні засади застосування логістичного управління в процесі забезпечення економічної безпеки підприємства. - C. 37-41.
Фінанси, банківська справа та страхування
- Матанська А. О., Бичкова Н. В. Оптимізація структури капіталу міжнародних корпорацій в умовах фінансової нестабільності. - C. 42-50.
- Прасолова С. П. Порівняльна оцінка конкурентної позиції вітчизняних та іноземних банків на ринку України: актуальні аспекти. - C. 51-60.
Бухгалтерський облік, аналіз і аудит
- Гевчук А. В. Формування нових показників фінансової звітності про розрахункові операції – запорука ефективності управлінських рішень. - C. 61-68.
Світове господарство і міжнародні економічні відносини
- Малахова Ю. А., Мироненко Д. А. Корпоративна соціальна відповідальність як конкурентна перевага підприємства на міжнародному ринку. - C. 69-73.
Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика
- Близнюк В. В., Яценко Л. Д. Особливості розвитку ринку праці в умовах становлення "нової економіки". - C. 74-81.
Маркетинг та підприємництво
- Letunovska N. Feedback from customers of healthy products: strategy of marketing actions in the offline and online environment. - C. 82-89.
- Вихідні відомості. - C. 90.
| 2021 | | № 1
|
|
|
|