Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70791:Екон.н./2014/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Економічні науки Naukovij vìsnik Poltavsʹkogo unìversitetu ekonomìki ì torgìvli. Serìâ: Ekonomìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Журба І. О. Концепція формування кластерної політики Черкаської області. - C. 9-14.
- Кожухова Т. В. Міжнародні грошові перекази мігрантів як джерело фінансування сталого розвитку. - C. 15-19.
- Гаркуша О. В. Про удосконалення національної моделі законодавчої бази кредитної кооперації України. - C. 20-24.
- Бєлов О. В. Порівняльний аналіз фінансування науки у світі: тенденції та рейтинги. - C. 25-31.
- Гончаров Г. О. Модернізація системи оподаткування як напрям створення безпечного бізнес-середовища в сфері малого підприємництва. - C. 32-37.
- Дробиш Л. В. Профорієнтація як орієнтир формування пропозиції праці у регіоні. - C. 38-43.
- Рамазанов С. К. Проблема аналізу, моделювання і прогнозування стану розвитку гіперсистем типу "Майдан": деякі загальні міркування. - C. 44-52.
- Погорелов Ю. С., Вахлакова В. В. Методи екологізації діяльності промислового підприємства. - C. 53-58.
- Карпенко Н. В. Управління виставково-ярмарковою діяльністю підприємства. - C. 59-63.
- Лисюк А. В. Документування операцій з рекламними продуктами в рекламному агентстві: особливості формування технічної складової організації бухгалтерського обліку. - C. 64-70.
- Гуржій Н. Г. Прогнозування збуту продукції м’ясопереробних підприємств. - C. 71-75.
- Рачкован О. Д. Фактори, що впливають на адаптивність підприємств торгівлі. - C. 76-80.
- Гейєр Е. С., Штик Ю. В. Винагороди працівникам як найважливіший стимул до підвищенняїх професійної активності. - C. 81-87.
- Голіцин А. М. Виставково-ярмаркова діяльність: теоретичні та прикладні аспекти. - C. 88-93.
- Кропивка Ю. Г. Процес управління маркетингом персоналу споживчої кооперації України. - C. 94-99.
- Яценко Б. І. Управління конкурентною стійкістю промислових підприємств: теоретичний аспект. - C. 100-106.
- Волков Д. В. Оцінка механізмів мотивації персоналу в системі менеджменту харчових підприємств. - C. 107-115.
- Біляченко О. Л. Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення. - C. 116-121.
- Барибіна Я. О. Економічна доцільність функціонування сучасних торговельних мереж. - C. 122-127.
- Коваленко О. В. Моделювання параметрично-технологічних умов формування маркетинго-інноваційного пулу потенціалів інноваційного авіаринку. - C. 128-135.
- Шимановська-Діанич Л. М., Антонюк Я. В., Колєсніков О. Є. Підходи до формування кадрового забезпечення розвитку внутрішньої торгівлі в Україні. - C. 136-145.
- Чернецька О. В. Внутрішні чинники у формуванні системи управління фінансовими результатами сільськогосподарських підприємств. - C. 146-151.
- Лещук В. П. Формування фінансово-промислових груп у процесі економічної інтеграції. - C. 152-157.
- Верига Ю. А. Методика внутрішнього та зовнішнього аудиту фінансових резервів торговельних підприємств. - C. 158-163.
- Джуряк Н. М. Досвід складання розпорядчого документа про облікову політику у вищих навчальних закладах приватної форми власності в Україні. - C. 164-171.
- Янчев А. В. Методологічні аспекти обліку бланків суворої звітності в системі електронного документообігу. - C. 172-177.
- Мамедов Я. А. оглу. Проблемы развития аудиторской службы в Азербайджанской Республике. - C. 178-183.
- Андрушків Б. М., Коваль Л. М., Кирич Н. Б., Погайдак О. Б., Мельник Л. М. Про організацію міжвузівської співпраці й інноваційні шляхи розвитку галузевої освіти та науки в Україні. - C. 184-190.
| 2014 | | № 5 (67)
|
|
|
|