Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70661/2014/19<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Музичне мистецтво і культура
: наук. вісн..- Одеса
Muzichne mistetstvo i cultura

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від головного редактора. - C. 7-8.
  4. Історія та теорія музичного мистецтва і культури

  5. Хай М. Супровідний інструментарій кобзарсько-лірницької традиції. - C. 9-21.
  6. Зінків І. До походження та семантики терміну "гусла". - C. 22-32.
  7. Zinkiv I. To the Origin and Semantics of the Term "Husly". - C. 33-42.
  8. Муравская О. "Фауст" Ш. Гуно в русле жанрово-стилевой и мифопоэтической специфики французской лирической оперы. - C. 43-52.
  9. Іонов В. І. Ціннісно-смисловий зміст сучасної української музичної історіографії: діалогічний підхід. - C. 53-62.
  10. Поляковская С. От замысла к воплощению: комментарий композитора (по материалам интервью с Александром Красотовым). - C. 62-71.
  11. Скорик А. Дискурс мас-медіа в системі сучасних досліджень культурологічного характеру. - C. 71-82.
  12. Яковлев О. Транснаціональні гуманітарні проекти в синергії культурного простору України. - C. 82-90.
  13. Кучма О. Особливості стилеутворення у творчості Р. Щедріна. - C. 90-100.
  14. Вороновська О. Танцювальна культура Відродження. - C. 101-112.
  15. Шпак Г. Духовно-смысловые и жанрово-стилевые аспекты оратории Ф. Листа "Христос". - C. 113-123.
  16. Лобода Л. Еволюція традицій професійної вокальної постанови у XVII столітті (на прикладі діяльності Беніньє де Басії). - C. 124-133.
  17. Перепелица А. "Диптих" Мирослава Скорика: жанровые особенности. - C. 133-140.
  18. Походзей П. Школа оперної режисури Олександра Колодуба. - C. 141-151.
  19. Татарникова А. "Волшебный стрелок" К. М. Вебера в контексте стилевых исканий немецкого музыкального театра первой половины XIX века. - C. 151-162.
  20. Семкович В. Форми та формули в хоровій музиці Л. Дичко (на прикладі двох кантат a capella "Пори року" та "Карпатської кантати"). - C. 162-171.
  21. Мищук В. Cемантика образа Дон Кихота в оперном творчестве Ж. Массне. - C. 171-181.
  22. Цзоу В. Классические тенденции развития стиля оркестровой музыки и творчество Й. Гайдна. - C. 181-190.
  23. Загальнотеоретичні аспекти музикознавства

  24. Завгородняя Г. Полифонические закономерности в аспекте эволюции музыкального мышления. - C. 191-201.
  25. Осадчая С. Триада эстетического — этического — фидеистического как основополагающий принцип музыкальной культуры. - C. 202-211.
  26. Черноіваненко А. Поняття "абсолютна музика" у розвитку музичного інструменталізму. - C. 212-224.
  27. Chernoivanenko A. The Concept of "Absolute Music" in the Development of Musical Instrumentalism. - C. 224-235.
  28. Повзун Л. Соціокультурна амбівалентність камерності в інструментально-ансамблевих жанрах. - C. 235-245.
  29. Povzun L. Social and Cultural Ambivalence of Chamber Music in Instrumental and Ensemble Genres. - C. 245-253.
  30. Бондар Є. Нова сакральна музика: художньо-стильовий синтез традицій та новацій (латиномовний аспект). - C. 254-264.
  31. Грибиненко Ю. Феномен гипертекста как форма и способ функционирования музыкального сознания. - C. 265-274.
  32. Майденберг-Тодорова К. Эстетическая значимость композиторского замысла в алеаторно-сонористической композиции Д. Курляндского "беспроводные технологии". - C. 275-284.
  33. Каплун Т. Преподобная Евфросиния Полоцкая в древнерусской певческой и житийной традиции. - C. 284-295.
  34. Регрут В. Структурно-семантические особенности оперного текста. - C. 296-305.
  35. Ілечко М. Теоретичні передумови вивчення феномена сюїтності у музиці. - C. 306-314.
  36. Перепелица М. Принцип театральности и формы его применения в музыке. - C. 315-323.
  37. Носуля А. Особливості втілення художнього та музично-драматургічного змісту у камерній опері. - C. 324-330.
  38. Година И. Общегуманитарные предпосылки исследования авторского стиля в музыке. - C. 331-342.
  39. Кучуривский Ю. О жанровом синтезе "Мессы мира" К. Дженкинса. - C. 342-350.
  40. Мазуренко А. Переінтонування як феномен дослідницької інтерпретації музичного фольклорного тексту: до питання вільного звуковисотного строю. - C. 350-358.
  41. Чжи И. Речитатив как фактор жанрово-стилевой эволюции оперного творчества. - C. 358-367.
  42. Айси. "Новое фортепиано" С. Прокофьева: исполнительский и композиторский аспекты. - C. 367-374.
  43. Цзян М. Признаки цикличности сюиты "Образы" для фортепиано Клода Дебюсси. - C. 374-382.
  44. Проблеми сучасної музичної педагогіки та виконавства

  45. Ергиев И. К проблеме типологизации артистических исполнительских стилей. - C. 383-395.
  46. Оганезова-Григоренко О. Социокультурные аспекты формирования профессионализма артиста мюзикла. - C. 395-404.
  47. Чеботаренко О. Звук как смысловое энергетическое поле (на примере пьес из цикла "Музыкальные посвящения" Б. М. Фильц): исполнительский аспект. - C. 405-410.
  48. Дубровская Г. "Божественные тайны не думай разгадать...". К вопросу о теме "Возвращения" в прелюдии С. В. Рахманинова си минор ор. 32 № 10. - C. 411-421.
  49. Казначеева Т. Эволюция методов фиксации танцевальных движений. - C. 422-432.
  50. Шевченко Т. Темпоральные аспекты интерпретации сказочной образности в фортепианной музыке Н. Метнера. - C. 433-443.
  51. Хмель Н. Особливості перекладення партії арфи для бандури (на прикладі "Концерту для органу (або арфи) та струнного оркестру B-dur" Ґ. Ф. Генделя). - C. 444-451.
  52. Савенко С. Генезис конкурсно-фестивального движения: формирование традиционных моделей. - C. 452-461.
  53. Хиль Е. Первый фортепианный концерт С. Прокофьева как предмет стилевой множественности исполнительских интерпретаций. - C. 462-471.
  54. Швець К. Скрипкове виконавське мистецтво як важлива складова сучасної масової культури. - C. 471-480.
  55. Чжан К. Репертуарность как критерий современной оперной практики. - C. 481-489.
  56. Хуан Ц. Этапы и факторы исторического развития концертмейстерского искусства в европейской камерной вокально-клавирной музыке. - C. 490-500.
  57. Ван П. Синтетическая природа оперного образа в операх В. Моцарта. - C. 501-509.
  58. Юй Л. Восьмая соната А. Скрябина в ряду последних сочинений композитора в названном жанре. - C. 510-519.
  59. Інформація про авторів. - C. 520-523.
  60. До уваги авторів. - C. 524-525.
2014
Вип. 19
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського