Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70661/2012/15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Музичне мистецтво і культура
: наук. вісн..- Одеса
Muzichne mistetstvo i cultura

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від головного редактора. - C. 6-7.
  4. Загальнотеоретичні аспекти музикознавства

  5. Рощенко Е. Міфологема пошуків раю у національному оперному міфі Лисенка — Старицького "Тарас Бульба". - C. 8-24.
  6. Котляревська О. Проблеми визначення поняття "смисл" у контексті музичного твору. - C. 24-35.
  7. Северинова М. Архетип Тиші: запитання сучасності чи відповідь вічності?!. - C. 35-44.
  8. Опанасюк О. До визначення інтенціонально-конотативних смислів. - C. 45-58.
  9. Ергиев И. Психомоторика исполнителя-инструменталиста как психофизиологический фактор артистизма. - C. 58-69.
  10. Черноиваненко А. Музыкально-инструментальное искусство как культурный феномен. - C. 70-79.
  11. Кривошей И. Русский романс: библейский мотив "Бог — Художник мира". - C. 79-87.
  12. Кучма О. Традиція та новаторство як діалогічний аспект жанрово-стильового формування в сучасній музиці. - C. 88-97.
  13. Лю Бинцян. Гимны тайпинов в современном композиторском творчестве. - C. 97-108.
  14. Лисовая О. Авторское понимание музыкального символа в камерно-вокальном творчестве О. Мессиана. - C. 109-118.
  15. Лобода Л. Радиостанция "Гармония мира" как музыкальный феномен одесского радиоэфира. - C. 118-126.
  16. Сунь П. Актуальные аспекты категории стиля: от музыковедческой трактовки к исполнительской концепции. - C. 127-136.
  17. Мурза С. К вопросу о художественно-функциональном взаимодействии рук дирижера. - C. 137-145.
  18. Чжан К. Дискурсивные предпосылки изучения современного музыкального театра. - C. 146-155.
  19. Нефедов С. Діалог як культурологічний фактор розвитку виконавської школи. - C. 155-163.
  20. Хуан Ц. Теоретические предпосылки изучения сонатности как принципа музыкальной композиции. - C. 164-174.
  21. Чжен Ц. О двойственности и единстве содержания оперного произведения. - C. 174-182.
  22. Історія та теорія музичного мистецтва і культури

  23. Осадчая С. Великопостная певческая традиция: от служебной предназначенности к художественному воплощению. - C. 183-192.
  24. Довгаленко Н. До проблеми композиційної організації в музиці А. Караманова (Симфонія № 6 "Аз Ісус"). - C. 193-202.
  25. Бєлік-Золотарьова Н. Хорова драматургія опери К. Данькевича "Богдан Хмельницький": аналіз post factum. - C. 202-212.
  26. Бородавкин С. Роль, значение и стилевые особенности оперного оркестра В. А. Моцарта. - C. 213-222.
  27. Муравская О. Бидермайеровские аспекты творчества Н. В. Лысенко. - C. 223-231.
  28. Каплун Т. Ленинградско-Петербургская медиевистическая музыкальная школа. - C. 232-242.
  29. Лукашенко Н. О фортепианном цикле "Легенды" В. П. Задерацкого. - C. 242-253.
  30. Варакута М. О фольклорных истоках жанра хоровой миниатюры в современной украинской музыке (на примере минитриптиха "Співаночки" В. Зубицкого). - C. 254-265.
  31. Бытко О. Театральные аспекты инструментальной музыки (на примере фортепианной сонаты Ф. Листа си-минор). - C. 265-274.
  32. Ефремова И. Бал екатерининской поры на оперной сцене. - C. 274-282.
  33. Лоснова Д. "Лемківське весілля" Миколи Філоретовича Колесси як зразок фольклоризму в композиторській творчості. - C. 283-289.
  34. Свірідова С. Олександр Зноско-Боровський: риси творчого портрету. - C. 289-300.
  35. Сікорська А. Сімейні музичні традиції на Чернігівщині першої половини XIX століття (брати Лизогуби). - C. 301-309.
  36. Сушанова В. "Книга квартетов" Бориса Йоффе. - C. 309-319.
  37. Чуприна Н. Стилевые аспекты фортепианных произведений Дж. Россини в свете эстетики бидермайера. - C. 319-328.
  38. Проблеми сучасної музичної педагогіки та виконавства

  39. Кулиняк М. Етапи становлення творчо-естетичного світогляду Олега Криси. - C. 329-339.
  40. Бондарь Е. Современное хоровое исполнительство: новый синкретизм или синтез искусств?. - C. 339-348.
  41. Дубровская Г. О влиянии музыкальной драматургии на создание исполнительской концепции фортепианной сонаты (на примере Восьмой сонаты С. Прокофьева). - C. 349-358.
  42. Повзун Л. Ансамблевий інструменталізм як сумарна якість колективної творчості. - C. 358-366.
  43. Кантарович Ю. Особенности исполнения "Дон Жуана" Моцарта в осознании через мастерство пианиста- концертмейстера. - C. 367-375.
  44. Лысюк С. Интонационно-стилевая атрибутивность музыки. - C. 375-384.
  45. Олійник Д. Ксилофонове виконавство в Європі у дзеркалі іноземних періодичних видань ХІХ ст.. - C. 384-395.
  46. Леонтьева Н. Импрессионистский язык этюдного опуса К. Дебюсси (на примере Этюда № 2 "Для терций"). - C. 395-404.
  47. Перепелица А. Исполнительская стилистика фортепианных произведений для детей К. С. Цепколенко. - C. 405-414.
  48. Ли Ф. Музыкально-эстетические взгляды Ф. Листа (Лист и "Божественная комедия" Данте). - C. 414-421.
  49. Сапсович А. Проблемы фразировки и артикуляции в фортепианном цикле С. Слонимского 24 прелюдии и фуги. - C. 421-429.
  50. Савенко С. Особенности национального конкурсно- фестивального хорового движения рубежа XX — XXI веков. - C. 430-438.
  51. Ян В. Композиционные черты фортепианного цикла в творчестве М. Равеля: исполнительский аспект. - C. 439-448.
  52. Казначеева Т. Орхезография как система письменной знаковой фиксации танца: к постановке проблемы. - C. 448-456.
  53. Інформація про авторів. - C. 457-460.
  54. До уваги авторів. - C. 461-462.
2012
Вип. 15
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського