Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70645/2019/45<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Стратегія економічного розвитку України
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бараник З. П., Петухова О. А. Прогнозування рівня безробіття в Україні. - C. 5-13.
  4. Бесараб С. О., Кошель А. Г. Корпоративна соціальна відповідальність як сучасна форма ведення бізнесу. - C. 14-25.
  5. Норік Л. О., Лебедєва І. Л. Аналіз гендерної рівності в Україні: особливості математичного оброблення результатів статистичних досліджень. - C. 25-35.
  6. Божанова В. Ю., Кононова О. Є. Особливості стратегічного управління в будівельній галузі України. - C. 36-54.
  7. Грабовенко О. В. Концепція економічного управління диверсифікацією діяльності підприємств на засадах стратегічного контролінгу. - C. 55-66.
  8. Олійник А. Ю. Формування системи фінансового забезпечення інноваційного розвитку. - C. 67-76.
  9. Проскокова А. Ю. Підходи до класифікації інновацій в сфері рітейлу. - C. 77-92.
  10. Кобєлєва Т. О. Теоретико-методичні засади моніторингу комплаєнс-безпеки промислового підприємства. - C. 93-106.
  11. Мельник О. В. Ціннісні аспекти капіталоутворення на підприємстві. - C. 107-115.
  12. Шевчук Н. В., Гибало М. В., Денищук Л. В. Фінансові фундаментально-вартісні аспекти результативності управління капіталом підприємства. - C. 116-125.
  13. Архипова Т. В. Ідеологія управління репутацією університету в умовах інформаційної турбулентності. - C. 126-135.
  14. Дибкова Л. М. Підвищення міжнародної конкурентоспроможності університетів у цифровому суспільстві. - C. 135-149.
  15. Павленко О. В. Розробка моделі маркетингових комунікацій для закладів вищої освіти України. - C. 150-164.
2019
Вип. 45
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського