Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70632/2015/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Військова освіта : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Телелим В. М., Приходько Ю. І. Самоорганізація систем: теоретико-методологічні основи та прикладні аспекти військової освіти. - C. 3-16.
- Анікєєв Д. М. Нормування рухової активності слухачів та курсантів ВНЗ. - C. 17-22.
- Блощинський І. Г. Компоненти професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання. - C. 23-31.
- Бойко О. В. Трансформаційне лідерство як концептуальна основа формування лідерської компетентності майбутніх офіцерів Збройних Сил України. - C. 32-40.
- Бурий С. В. Структура управлінської культури майбутнього офіцера. - C. 41-48.
- Вербин Н. Б. Історико-педагогічний аналіз проблеми професійно-прикладної фізичної підготовки військових керівників. - C. 49-55.
- Гапоненко Г. М. Диференціація підходу до фізичної підготовки майбутніх військовослужбовців у вищому військовому навчальному заклад. - C. 56-63.
- Гніденко М. П. Революційний розвиток інфокомунікацій та необхідність переходу до навчального процесу нового типу. - C. 64-70.
- Жембровський С. М. Розвиток концепції спеціальної спрямованості фізичної підготовки в системі бойового навчання військ. - C. 71-77.
- Жупінський П. О. Прийняття рішення командиром під час антитерористичної операції як психолого-педагогічна проблема. - C. 78-84.
- Зельницький А. М., Рибчук О. О. Оцінювання психологічного клімату у педагогічному колективі як складова моніторингу якості освітньої діяльності. - C. 85-92.
- Капосльоз Г. В. Деякі аспекти моніторингу наукового забезпечення функціонування та розвитку педагогічної системи вищого військового навчальногозакладу. - C. 93-105.
- Кобзар А. О. Підготовка психологів для структур виховної роботи Збройних Сил України в 1992–2012 роках. - C. 106-112.
- Козубцов І. М. Дослідження впливу факторів на розвиток методологічної компетентності ад’юнктів. - C. 113-123.
- Колотова Н. Д., Синьов В. М. Експериментальна перевірка рівнів сформованості англомовної лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх воєнних дипломатів. - C. 124-131.
- Кострицька Т. Д. Формування ключових компетенцій майбутніх психологів авіаційної галузі як умова їх успішної професійної реалізації. - C. 132-138.
- Красильник Ю. С. Особливості реалізації технології контекстного навчання в навчальних закладах післядипломної педагогічної освіти. - C. 139-146.
- Марценківський В. Т., Цюрупа М. В. Феномен лідерства та осоливості його прояву у сфері воєнно-соціального управління: шляхи формування елітних якостей. - C. 147-154.
- Мітягін О. О., Коваленко В. А., Голубєва О. М., Мельниченко О. С. Особливості економічної підготовки у вищих військових навчальних закладах післядипломної освіти. - C. 155-163.
- Олійник Л. В., Прохоров О. А. Якість підготовки військових фахівців як результат ефективної системи управління освітою. - C. 164-172.
- Остапенко В. С. Обґрунтування организаційно-педагогічних умов розвитку методичної компетентності викладачів військово-спеціальних дисциплін у ВВНЗ. - C. 173-179.
- Пашкова О. О. Військово-патріотичне виховання молоді: зарубіжний досвід. - C. 180-186.
- Полторак М. Ф., Капосльоз Г. В., Розумний О. Д. Деякі шляхи розвитку системи наукових досліджень в інтересах Збройних Сил України. - C. 187-192.
- Рабійчук Л. С. Підготовка офіцерів в академії берегової охорони США. - C. 193-199.
- Рощін І. Г. Фізичне здоров’я учнів загальноосвітніх шкіл: сутність проблеми. - C. 200-210.
- Сафронов О. В., Прохоров О. А., Полторак М. Ф. Організація наукової та науково-технічної діяльності у Збройних Силах України в особливий період. - C. 211-220.
- Черкун І. А. Змістовний компонент військово-спеціальної підготовки майбутніх офіцерів-психологів запасу до виконаня професійних функцій. - C. 221-227.
- Шемчук В. А. Оптимізація взаємодії військових командирів в умовах проведення антитерористичної операції (педагогічний аспект). - C. 228-234.
- Школяренко В. В. Застосування таксономії Блума для вдосконалення підготовки військових фахівців. - C. 235-241.
- Порядок подання та оформлення статей до Збірника наукових праць "Військова освіта” Національного університету оборони України імені Івана Черняховського . - C. 242-244.
| 2015 | | № 2 (32)
|
|
|
|