Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70595:Пед./2021/12<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ.- Дрогобич. Серія , Педагогіка- Титул.
- Зміст.
- Алєко О., Дьома С. Співпраця закладу дошкільної освіти та родини необхідність і вимога сьогодення. - C. 11-17.
- Бабакіна О., Блудова Ю. Використання ресурсів неформальної освіти як фактора успішної професійної самореалізації майбутнього вчителя. - C. 18-22.
- Богданов Є. Підготовка учнівської молоді з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності в системі позашкільної освіти у 1970–2020 роках. - C. 23-29.
- Ворона Л. Дистанційне навчання в закладах позашкільної освіти. - C. 30-35.
- Григор’єва Т., Михайлова О., Гуманкова О. Інтерактивні методи навчання іноземних мов доросли. - C. 36-45.
- Hulych M. Polycultural education in Ukraine in the context of the teacher’s personality development. - C. 46-50.
- Zhumbei M. Distance learning as the alternative to tradional education in times of COVID-19 pandemic. - C. 51-57.
- Задорожна-Княницька Л. Становлення та розвиток державно-громадського управління початковою освітою на Південному Сході України (ХVІІІ – початок ХХ ст.). - C. 58-66.
- Заря Л. Шляхи навчання грі на фортепіано в педагогічних закладах освіти. - C. 67-72.
- Zubkova L., Bieliaieva E. Pedagogical approaches to the formation of life competence in classical university students. - C. 73-77.
- Ільченко О. Інтеграція інфомедійної грамотності в програму підготовки майбутніх офіцерів Національної гвардії України. - C. 78-83.
- Катеринюк Х., Шульга А. Роль розвитку логічного мислення в сучасній математичній освіті. - C. 84-88.
- Керекеша О. Сучасні тенденції у вищій освіті: досвід впровадження нової спеціальності в Одеському національному економічному університеті. - C. 89-93.
- Компанець Н. Можливості застосування інноваційних методик зі студентами – фізичними терапевтами. - C. 94-98.
- Кондратюк О., Шульга Р. Педагогічні умови формування дослідницьких умінь молодших школярів на уроках математики засобами інтегрованого навчання. - C. 99-104.
- Костенко Л. Методичне забезпечення організації позашкільної освіти України (1952–1991 рр.). - C. 105-110.
- Кравченко Т. Вплив вивчення історичного минулого на формування патріотичних настроїв молоді Великобританії. - C. 111-116.
- Кудрявцева В. Можливості активного навчання у курсі морської англійської мови. - C. 117-124.
- Kulikova I. Peculiarities of the teaching extensive reading at the English lesson for mariners. - C. 125-129.
- Ленюк Н. Використання навчальних стратегій у процесі самостійної роботи студентів нелінгвістичних спеціальностей. - C. 130-134.
- Лісовська Т. Сутність інтерактивних технологій навчання та їх можливості в розвитку творчих здібностей особистості. - C. 135-139.
- Невзоров Р. Наземне навчання бойових польотів майбутніх льотчиків тактичної авіації в сучасному динамічному відкритому освітньому просторі: до постановки проблеми. - C. 140-145.
- Несторук Н., Врюкало В. Альтернативна диспозиція концепції вимог до підготовки викладачів вишів. - C. 146-150.
- Nikitina N., Lakiychuk O. Use of digital tools in English teaching. - C. 151-157.
- Серман Л. Проблема самопрезентації викладача іноземних мов у системі дистанційної освіти. - C. 158-164.
- Сливка Л., Мачинська Н. Стан здоров’я дітей і молоді як джерело конструювання змісту здоров’язбережувального виховання в загальноосвітніх школах Польщі. - C. 165-171.
- Cтинська В., Карпенко О. Тренінгові технології у практиці підготовки майбутніх викладачів закладу вищої освіти. - C. 172-177.
- Стовпник Н., Андріяшик О. Iнтерaктивнi форми вивчення української мови як іноземної. - C. 178-182.
- Супрун О., Зайцева Н., Симоненко С. Застосування технологій веб-квесту на заняттях з іноземної мови. - C. 183-191.
- Таможська І. Моделювання професійно-комунікативних ситуацій як засіб удосконалення вмінь ділового спілкування іноземних студентів медичних факультетів закладів вищої освіти. - C. 192-201.
- Тіщенко О. Специфіка викладання англійської мови (за професійним спрямуванням) у морських закладах вищої освіти. - C. 202-206.
- Filonenko O., Samoilenko O., Demchenko N. Monitoring of problems of organization and conduct of pedagogical practice of university students. - C. 207-213.
- Чумак М. Метапредметний підхід до організації навчальної діяльності в академічних умовах. - C. 214-218.
| 2021 | | Вип. 12 (44)
|
|
|
|