Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70595:Пед./2014/29(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Людинознавчі студії
: зб. наук. пр. ДДПУ.- Дрогобич. Серія , Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Березан В. Підготовка соціального педагога до використання ІКТ у роботі з дітьми з особливими потребами. - C. 4-13.
  4. Білавич Г. Самоосвітня праця в "Хліборобському вишколі молоді”. - C. 14-21.
  5. Бужина І. Розвиток педагогічного творчого потенціалу студентів у процесі розв’язання ними комунікативних завдань. - C. 22-30.
  6. Ванівська О. Шляхи підвищення рівня вивчення іноземних мов у технічному вищому навчальному закладі. - C. 31-40.
  7. Василюк А. Педагогічна практика в системі професійно-педагогічної підготовки вчителів у Польщі. - C. 41-49.
  8. Гевко О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках у загальноосвітній школі. - C. 50-57.
  9. Гордієнко Н. Деякі аспекти професійної підготовки соціального педагога до роботи з сім’ями. - C. 58-65.
  10. Гриник І. Розвиток системи професійної підготовки соціальних педагогів і соціальних працівників у Німеччині. - C. 66-74.
  11. Дзюбинська Х. Благодійність у сфері опіки над дітьми у Польщі та Україні (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 75-82.
  12. Калічак Ю. Створення нових типів дошкільних навчальних закладів як результат співпраці Софії Русової й Аркадія Животка. - C. 83-93.
  13. Карпенко О. Дефініція "опіка над дитиною” у педагогічній думці Польщі. - C. 94-102.
  14. Клим М. Сімейне виховання у німецьких дослідницьких студіях крізь призму ретроспективного дискурсу кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 103-111.
  15. Кобрій О. Тенденції удосконалення змісту вищої педагогічної освіти України. - C. 112-121.
  16. Логвиненко Т. Історичні аспекти становлення професійної підготовки фахівців соціальної сфери у Скандинавських країнах. - C. 122-130.
  17. Пахомова Н. Рефлексивно-оцінна діяльність у контексті інтегративної професійної підготовки майбутніх логопедів. - C. 131-140.
  18. Прокопів Л. Модернізація малочисельної школи на селі: проблеми і перспективи. - C. 141-148.
  19. Процишин Н. Підготовка викладацьких кадрів вищої кваліфікації для педагогічних інститутів України (1990 – 1996 рр.). - C. 149-160.
  20. Ревть А., Голембійовська Л. Організація логопедичної допомоги в умовах сім’ї, яка виховує дитину з ринолалією. - C. 161-168.
  21. Розлуцька Г. Краєзнавчий компонент у змісті шкільних підручників для народних шкіл Закарпаття (1919 – 1939 рр.). - C. 169-178.
  22. Ротар В. Критерії та показники правової компетентності фахівця пожежної безпеки. - C. 179-187.
  23. Смеречак Л., Гук Орест. Особливості професійної діяльності соціальних педагогів у центрах соціально-психологічної реабілітації дітей із вадами психофізичного розвитку. - C. 188-196.
  24. Стинська В. Соціальна політика підтримки материнства й дитинства в УРСР у 60 – 80-ті рр. ХХ ст.. - C. 197-204.
  25. Чепіль М. Підручники як засіб патріотичного виховання молодших школярів (1919 – 1939 рр.). - C. 205-214.
  26. Чопик Ю. Теорія вільного виховання як складник реформаторської педагогіки кінця XIX – першої третини ХХ ст.: рецепція сучасної вітчизняної педагогічної науки. - C. 215-225.
  27. Наші автори. - C. 226-227.
  28. Вимоги. - C. 236-237.
2014
Вип. 29(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського