Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70586/2016/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Руденко В. М. Особистісно-орієнтована професійна освіта: культурно-цивілізаційний контекст. - C. 3-10.
  4. Безкоровайна О. В. Інноваційна діяльність викладача іноземної мови: проблеми теорії та практики. - C. 10-14.
  5. Усач Л. В. Українська національна школа в поглядах провідних діячів філософсько-педагогічної думки. - C. 14-18.
  6. Вербець В. В. Моніторинг ескалації соціально-психологічного дискомфорту особистості. - C. 18-22.
  7. Галатюк Т. Ю. Зміст методологічної культури учня у контексті сучасної парадигми природничої освіти. - C. 22-26.
  8. Сойчук Р. Л. Сутність та особливості використання рефлексивно-експліцитного методу у вихованні національного самоствердження в учнівської молоді. - C. 26-29.
  9. Баліка Л. М. Роль шкільних бібліотек Рівненщини з відродження національного виховання у 90-х роках ХХ ст.. - C. 29-32.
  10. Галатюк Ю. М. Особливості проектування творчої навчальної діяльності на основі методу спостереження. - C. 32-35.
  11. Купчик Л. Є. Шляхи реалізації наступності іншомовної освіти у шкільному освітньому дискурсі Австрії. - C. 36-38.
  12. Павлюк Г. С. Виховання міжкультурної комунікації дітей молодшого шкільного віку. - C. 39-41.
  13. Ціпан Т. С. Особливості роботи з текстом на уроках англійської мови. - C. 41-44.
  14. Ковальська Н. О. Педагогічні умови виховання гуманістичного ідеалу молодших школярів у позакласній роботі: теоретичний аспект. - C. 44-48.
  15. Коханевич М. І., Джава Н. А. Формування лексичної компетентності на початковому етапі навчання іноземної мови. - C. 48-51.
  16. Горобець І. А. Методика навчання іноземних мов та її завдання. - C. 51-55.
  17. Середюк Л. А. Проектування комунікативного середовища учнів засобами інтерактивних методик при вивченні іноземної мови. - C. 55-60.
  18. Мороз Л. В., Кушнір Н. В., Ковалюк В. В. Лінгвокультурологічний аспект англійської мови як важливий чинник впливу на мовну ситуацію в Україні. - C. 60-63.
  19. Перова С. В. Критерії та показники сформованості ключових компетентностей майбутніх учителів іноземної філології. - C. 63-69.
  20. Павелків К. М. Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до професійно-педагогічної діяльності: теоретичний аспект. - C. 69-73.
  21. Вакуленко О. Л. Системна організація ресурсних матеріалів – запорука формування іншомовної комунікативної компетенції у сфері професійного дискурсу. - C. 73-77.
  22. Приймак С. А. Лисюк С. А. Використання методу кейсів в системі професійної іншомовної освіти. - C. 77-80.
  23. Шевченко О. В. Критерії сформованості комунікативної компетентності студентів гуманітарних спеціальностей у процесі вивчення філологічних дисциплін. - C. 80-83.
  24. Божок О. С. Педагогічні умови формування мовно-методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 83-86.
  25. Мороз Л. В., Дуброва А. С., Трофімчук В. М. Використання інноваційних технологій у процесі іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей. - C. 86-89.
  26. Лобанова С. І., Стернічук В. Б. Роль зовнішньої мотивації при вивченні іноземних мов студентами технічних вищих навчальних закладів. - C. 89-92.
  27. Літвінчук А. Т. Інтегративні тенденції сучасної інженерної освіти. - C. 92-95.
  28. Шиба А. В. Формування внутрішньої мотивації студентів-філологів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 96-98.
  29. Маковська Г. Я., Пархоменко О. Т. Міжпредметні зв’язки як дидактична проблема при викладанні іноземних мов за професійним спрямуванням. - C. 99-101.
  30. Губіна А. М., Мартинюк А. П. Використання аудіовізуальних засобів навчання іноземної мови у немовних вищих навчальних закладах. - C. 102-105.
  31. Перішко І. В. Критерії оцінювання рівня сформованості фонетичних навичок усного мовлення студентів факультету іноземної філології. - C. 105-108.
  32. Джава Н. А., Пивоварчук Т. О. Завдання, вправи та способи інтеракції під час заняття з іноземної мови. - C. 108-110.
  33. Терещенко Т. В. Використання соціального сервісу "подкаст" як інноваційна методика навчання говоріння (на матеріалі німецької мови). - C. 110-113.
  34. Гронь Л. В. Оптимізація навчання вільного переказу студентів мовних факультетів вищих навчальних закладів. - C. 113-116.
  35. Кузло Н. М. Особливості підсистеми вправ з формування англомовної лінгвістичної компетенції студентів будівельних спеціальностей. - C. 116-120.
  36. Триндюк В. А., Тишко Н. М. Підготовка студентів вищих технічних навчальних закладів до складання міжнародних тестів. - C. 120-123.
  37. Наливайко О. Б. Особливості контекстної підготовки студентів медичних університетів. - C. 123-127.
  38. Івашкевич І. В. Психолого-педагогічний аналіз структури професійної компетентності майбутніх юристів. - C. 127-131.
  39. Ящук Ю. В., Пойнар Л. М. Особливості вираження засобів когезії у китайській мові (на матеріалі китайських засобів масової інформації). - C. 131-134.
  40. Янцур М. С. Профорієнтаційна підготовка педагогів у розвинутих країнах світу. - C. 134-141.
  41. Герасименко О. А., Фещук Ю. В., Сингаївський Д. В. Конструювання корпусних меблів засобами графічної програми "PRO 100" майбутніми вчителями технологій і профільного навчання. - C. 141-145.
  42. Войтко А. І. Особливості підготовки майбутніх вчителів трудового навчання і технологій до проведення професійних проб з учнями 8 - 9-х класів. - C. 145-148.
  43. Сіпайло В. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі підготовки вчителів технологій (на прикладі профілю "Швейна справа"). - C. 148-151.
  44. Янцур Л. А. Розвиток художніх видів діяльності дітей з різними освітніми потребами в умовах спільного навчання. - C. 151-154.
  45. Степанова О. І. Психолінгвістичні основи розвитку мовлення дітей дошкільного віку. - C. 154-157.
  46. Симонович Н. В. Веб-квест як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів у процесі трудового навчання. - C. 158-160.
  47. Хоронжевський О. М. Навчально-методичне забезпечення процесу формування основ гігієнічної культури в учнів основної школи на заняттях трудового навчання. - C. 160-164.
  48. Оксенюк І. В., Панчук А. П. Формування безконфліктної поведінки футболістів під час тренувань. - C. 164-166.
  49. Відомості про авторів. - C. 167-168.
2016
Вип. 14 (57)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського