Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70586/2014/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр..- Рівне- Титул.
- Зміст.
- Передмова. - C. 3.
- Поніманська Т. І. Проблеми інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах. - C. 4-6.
- Дичківська І. М. Теоретико-методичні проблеми психолого-педагогічного супроводу діяльності вихователя інклюзивної групи. - C. 6-11.
- Горопаха Н. М. Фізичне виховання дошкільників та молодших школярів у контексті інклюзивної освіти: проблеми наступності та перспективності. - C. 11-15.
- Козлюк О. А. Дитинство як соціальний феномен у контексті інклюзивної освіти. - C. 16-20.
- Маліновська Н. В. Формування фонетичної компетенції старших дошкільників засобами театралізованої гри в умовах інклюзивної освіти. - C. 20-23.
- Степанова О. І. Особливості розвитку словника у дітей з порушенням мовлення. - C. 23-26.
- Павлюк Т. О. Облаштування комп’ютерно-ігрового комплексу у дошкільних навчальних закладах для дітей з порушенням зору. - C. 27-29.
- Руденко Н. М. Аналіз рівня толерантності старшокласників без вад та їх ровесників з особливими потребами. - C. 29-33.
- Анісімова О. Е. Формування особистості дитини з особливими потребами засобами фребельпедагогіки. - C. 33-36.
- Косарєва О. І. Розвиток пізнавальних процесів дітей з розумовою відсталістю. - C. 36-38.
- Косарєва Г. М. Особливості формування толерантного інклюзивного середовища у дошкільному навчальному закладі. - C. 38-42.
- Федорова Н. В. Гуманістична взаємодія як основа підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. - C. 42-45.
- Падалка О. І. Педагогічні цінності у вихователів інклюзивних груп дошкільних навчальних закладів. - C. 45-49.
- Марчук Г. В. Формування соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з художніми творами в умовах інклюзивної освіти. - C. 49-52.
- Войтович О. В. Емоційний чинник професійної підготовки майбутніх вихователів у світлі проблем інклюзивної освіти. - C. 52-55.
- Лаба Н. Г. Врахування суб’єктного досвіду дитини в освітньому процесі інклюзивного дошкільного навчального закладу. - C. 55-60.
- Юрчук О. І. Забезпечення рухового режиму в інклюзивних групах дошкільних навчальних закладів. - C. 60-64.
- Савенко Л. В. Формування психологічної готовності педагогів до взаємодії із дитиною з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. - C. 64-67.
- Козачук М. В. Проблема інклюзії у масовій суспільній свідомості. - C. 67-71.
- Войтова Л. В. Ліга освіти як координатор просвітницько-педагогічної діяльності (1907-1917 рр.). - C. 71-76.
- Янцур Л. А. Створення у дошкільному навчальному закладі розвивального середовища засобами образотворчого мистецтва. - C. 76-81.
- Малафіїк І. В. Система "Учіння, як специфічний вид пізнання". - C. 81-86.
- Бабенко Л. В. Інноваційні педагогічні технології в системі освіти. - C. 86-89.
- Нечипорук Л. І., Петрук Л. П. Школа як соціокультурний простір соціалізації особистості. - C. 89-93.
- Чопик Ю. С. Експериментальна педагогіка як напрям освітньо-реформаторського руху в дослідженнях вітчизняних учених. - C. 93-97.
- Лебідь І. Ю. Особливості управління національною школою і педагогікою в Українській Народній Республіці. - C. 97-99.
- Левчук І. Б. Основні передумови просвітницько-громадської діяльності православних братств волинської губернії. - C. 100-104.
- Білавич Г. В. Часописи товариства "Сільський господар” як енциклопедія сільськогосподарських знань для українців. - C. 104-107.
- Оксенюк О. В. Формування емоційно-ціннісного ставлення до світу і досвіду творчої діяльності учнів у культурологічному вимірі народного майстра України Л. І. Лисюк. - C. 107-110.
- Антоненко Н. Є. Теорія множинного інтелекту Г. Гарднера як засіб диференціації іншомовної підготовки школярів. - C. 110-112.
- Войтко А. І. Технологія реалізації педагогічної підтримки допрофільної підготовки учнів VIII-IX класів на основі професійних проб. - C. 113-115.
- Хоронжевський О. М. Формування основ гігієнічної культури в учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій в процесі трудового навчання. - C. 115-118.
- Михальчук Н. О., Чала Ю. М. Особливості організації педагогічно регульованої читацької діяльності старшокласників. - C. 118-123.
- Ковальчук І. А. Світоглядна культура майбутнього вчителя початкових класів: критеріальний аналіз. - C. 124-127.
- Вєтрова І. М. Роль креативного письма у навчанні англійської мови студентів педагогічних університетів. - C. 127-130.
- Триндюк В. А. Вивчення іноземної мови в процесі академічної мобільності студентів. - C. 130-133.
- Тишко Н. М., Мартинюк А. П. Класифікація ігор для організації процесу навчання англійської мови у немовному вищому навчальному закладі. - C. 133-136.
- Маковська Г. Я., Пархоменко О. Т. До питання про індивідуальний підхід до студентів у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 136-139.
- Забіяка І. М. Застосування інформаційних технологій у процесі організації самостійної роботи з іноземної мови. - C. 139-142.
- Лобанова С. І. Значення сучасних комп’ютерних технологій для викладання іноземних мов у технічних вищих навчальних закладах. - C. 142-145.
- Губіна А. М. Мотиваційні чинники вивчення іноземної мови студентами технічних спеціальностей. - C. 145-148.
- Мартинюк А. П., Тишко Н. М. Методологічні засади укладання посібника з англійської мови для комп’ютерних спеціальностей. - C. 149-151.
- Войтович І. С. Удосконалення підготовки майбутніх учителів інформатики на основі прoфесiйнo орієнтованих технологій навчання. - C. 151-156.
- Грицик Т. А. Навчання методу математичного моделювання студентів природничих напрямів підготовки в курсі вищої математики. - C. 156-160.
- Галатюк М. Ю. Теоретичні та методичні аспекти проектування навчально-пізнавальної діяльності у процесі розвитку професійної компетентності майбутніх учителів фізики. - C. 161-164.
- Лико Д. В., Войтович О. П. Ефективні механізми підвищення якості підготовки студентів-екологів. - C. 164-168.
- Глінчук Ю. О. Питання стресу у професійній діяльності як складова формування компетентності майбутніх педагогів із охорони праці в галузі. - C. 168-172.
- Янцур М. С. Психофізіологічна підготовка майбутніх учителів технологій. - C. 172-177.
- Герасименко О. А. Дидактичні особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі вивчення дисципліни "практикум у навчальних майстернях з художньою обробкою матеріалів". - C. 177-181.
- Трофімчук В. М., Трофімчук Л. О., Юрчук В. М. Дидактичні підходи до конструювання змісту курсу "Основи техніки і технології" в сучасних умовах. - C. 181-184.
- Янцур М. С., Герасименко О. А., Зброжек Д. Г. Підготовка майбутніх вчителів технологій до проектування і моделювання промислових і технічних об’єктів. - C. 184-189.
- Дякович Л. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з дисципліни "Декоративно-прикладна творчість з методикою гурткової роботи”. - C. 189-192.
- Симонович Н. В. Методичні аспекти використання веб-квестів у трудовому навчанні. - C. 192-194.
- Сіпайло В. О. Реалізація міждисциплінарних зв’язків при підготовці вчителів технологій в процесі вивчення дисципліни "Технологія обробки одягу”. - C. 195-198.
- Відомості про авторів. - C. 199-200.
| 2014 | | Вип. 10 (53)
|
|
|
|