Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2021/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
Розділ І. Проблеми педагогіки вищої школи
- Бирюк О., Дивнич Г., Гайдай Н. Методичний потенціал практичних занять з іноземної мови. - C. 3-14.
- Бортнюк Т. Формування підприємницької компетентності майбутнього вчителя початкової школи: критеріальна характеристика. - C. 14-22.
- Герман В., Громова Н. Формування медіаграмотності майбутнього вчителя в умовах професійної філологічної підготовки ("Методика навчання української мови" і "Культура української мови"). - C. 22-33.
- Грона Н., Семеног О. Розвиток soft skills майбутніх учителів в умовах закладів фахової передвищої та вищої освіти: міжрегіональний проєкт. - C. 33-47.
- Денисова Л., Сущенко Л., Шинкарук О., Усиченко В. Моніторинг сформованості готовності до професійної діяльності майбутніх магістрів фізичної культури і спорту в умовах сучасної парадигми вищої освіти. - C. 48-59.
- Довгополова Г., Корж-Усенко Л. Сучасний університет як соціальна корпорація. - C. 59-69.
- Зайцев І. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх офіцерів морської піхоти засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 69-78.
- Калашник Д., Аксьонов Д. Інноваційні технології професійної підготовки педагогів зі спеціальності 014.11 "Середня освіта. Фізична культура", 017 "Фізична культура та спорт". - C. 79-85.
- Koriakin O., Yeremenko O. Professional competence of musical art masters: theoretical aspect. - C. 85-95.
- Кривонос О., Кот А. Засоби музейної педагогіки як важливий чинник виховання студентів. - C. 95-104.
- Лисенко А., Кірюшко Я., Скрипка І. Аналіз результатів змагальної діяльності студентів групи підвищення спортивної майстерності з футзалу. - C. 104-113.
- Ляховська Ю. Особливості професійної діяльності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 113-128.
- Мантуло Н. Теоретичні аспекти формування комунікативної компетентності іноземних студентів інженерного профілю засобами української мови. - C. 129-138.
- Нестуля С. Методична система формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів. - C. 138-149.
- Осередчук О. Функції моніторингу якості вищої освіти. - C. 149-158.
- Чепок Р. Розвиток творчих здібностей, як першочергова психолого-педагогічна мета в роботі викладача закладу професійної освіти. - C. 158-167.
Розділ ІІ. Проблеми загальної педагогіки
- Коропатніцька Т., Лабінська Б., Колісниченко Т. Формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів методом повної фізичної реакції. - C. 168-180.
- Кулава К. Торгівля людьми: основні поняття та види експлуатації. - C. 180-189.
- Парфілова С., Кєрєзора К. Організація рефлексивної діяльності молодших школярів з використанням стратегій критичного мислення. - C. 189-201.
Розділ ІІІ. Проблеми історії педагогіки
- Боряк О. Формування хореографічної культури у дітей старшого шкільного віку засобом вивчення французької опери ХІХ століття. - C. 202-211.
- Лазоренко С., Чхайло М., Лазоренко С. Хронологія давньогрецьких олімпійських ігор у світлі сучасного аналізу історичної інформації. - C. 211-221.
- Огієнко О., Усатих Т. Нормативно-правове забезпечення позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму у 70-их роках ХХ століття на території Північно-Східного регіону України.
Розділ ІV. Проблеми мистецької освіти
- Бойченко М., Никифоров А., Гулей О., Капран О. Заклади художньо-ремісничої освіти України початку ХХ століття. - C. 230-239.
- Ван Цзялє Формування педагогічно-інтерпретаційного тезаурусу майбутніх учителів музичного мистецтва: інструментарій. - C. 239-248.
- Сюй Сінчжоу Вокальна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва як умова формування художньо-естетичного досвіду. - C. 248-257.
- Ткаченко І. Роль хореографії у підготовці спортсменів з естетичної групової гімнастики. - C. 257-265.
- Тун Ліньге Теоретико-методичне забезпечення вдосконалення підготовки майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей школярів на уроках музичного мистецтва. - C. 265-276.
Розділ V. Проблеми порівняльної педагогіки
- Заболотна О., Палагута І. Менторинг як форма педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії. - C. 277-286.
- Чистякова І., Карпенко Є. Порівняльний аналіз методів підготовки хорового диригента в системі вищої музичної освіти США та України. - C. 287-296.
| 2021 | | № 7 (111)
|
|
|
|