Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2021/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Проблеми педагогіки вищої школи

  4. Бирюк О., Дивнич Г., Гайдай Н. Методичний потенціал практичних занять з іноземної мови. - C. 3-14.
  5. Бортнюк Т. Формування підприємницької компетентності майбутнього вчителя початкової школи: критеріальна характеристика. - C. 14-22.
  6. Герман В., Громова Н. Формування медіаграмотності майбутнього вчителя в умовах професійної філологічної підготовки ("Методика навчання української мови" і "Культура української мови"). - C. 22-33.
  7. Грона Н., Семеног О. Розвиток soft skills майбутніх учителів в умовах закладів фахової передвищої та вищої освіти: міжрегіональний проєкт. - C. 33-47.
  8. Денисова Л., Сущенко Л., Шинкарук О., Усиченко В. Моніторинг сформованості готовності до професійної діяльності майбутніх магістрів фізичної культури і спорту в умовах сучасної парадигми вищої освіти. - C. 48-59.
  9. Довгополова Г., Корж-Усенко Л. Сучасний університет як соціальна корпорація. - C. 59-69.
  10. Зайцев І. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх офіцерів морської піхоти засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 69-78.
  11. Калашник Д., Аксьонов Д. Інноваційні технології професійної підготовки педагогів зі спеціальності 014.11 "Середня освіта. Фізична культура", 017 "Фізична культура та спорт". - C. 79-85.
  12. Koriakin O., Yeremenko O. Professional competence of musical art masters: theoretical aspect. - C. 85-95.
  13. Кривонос О., Кот А. Засоби музейної педагогіки як важливий чинник виховання студентів. - C. 95-104.
  14. Лисенко А., Кірюшко Я., Скрипка І. Аналіз результатів змагальної діяльності студентів групи підвищення спортивної майстерності з футзалу. - C. 104-113.
  15. Ляховська Ю. Особливості професійної діяльності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 113-128.
  16. Мантуло Н. Теоретичні аспекти формування комунікативної компетентності іноземних студентів інженерного профілю засобами української мови. - C. 129-138.
  17. Нестуля С. Методична система формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів. - C. 138-149.
  18. Осередчук О. Функції моніторингу якості вищої освіти. - C. 149-158.
  19. Чепок Р. Розвиток творчих здібностей, як першочергова психолого-педагогічна мета в роботі викладача закладу професійної освіти. - C. 158-167.
  20. Розділ ІІ. Проблеми загальної педагогіки

  21. Коропатніцька Т., Лабінська Б., Колісниченко Т. Формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів методом повної фізичної реакції. - C. 168-180.
  22. Кулава К. Торгівля людьми: основні поняття та види експлуатації. - C. 180-189.
  23. Парфілова С., Кєрєзора К. Організація рефлексивної діяльності молодших школярів з використанням стратегій критичного мислення. - C. 189-201.
  24. Розділ ІІІ. Проблеми історії педагогіки

  25. Боряк О. Формування хореографічної культури у дітей старшого шкільного віку засобом вивчення французької опери ХІХ століття. - C. 202-211.
  26. Лазоренко С., Чхайло М., Лазоренко С. Хронологія давньогрецьких олімпійських ігор у світлі сучасного аналізу історичної інформації. - C. 211-221.
  27. Огієнко О., Усатих Т. Нормативно-правове забезпечення позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму у 70-их роках ХХ століття на території Північно-Східного регіону України.
  28. Розділ ІV. Проблеми мистецької освіти

  29. Бойченко М., Никифоров А., Гулей О., Капран О. Заклади художньо-ремісничої освіти України початку ХХ століття. - C. 230-239.
  30. Ван Цзялє Формування педагогічно-інтерпретаційного тезаурусу майбутніх учителів музичного мистецтва: інструментарій. - C. 239-248.
  31. Сюй Сінчжоу Вокальна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва як умова формування художньо-естетичного досвіду. - C. 248-257.
  32. Ткаченко І. Роль хореографії у підготовці спортсменів з естетичної групової гімнастики. - C. 257-265.
  33. Тун Ліньге Теоретико-методичне забезпечення вдосконалення підготовки майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей школярів на уроках музичного мистецтва. - C. 265-276.
  34. Розділ V. Проблеми порівняльної педагогіки

  35. Заболотна О., Палагута І. Менторинг як форма педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії. - C. 277-286.
  36. Чистякова І., Карпенко Є. Порівняльний аналіз методів підготовки хорового диригента в системі вищої музичної освіти США та України. - C. 287-296.
2021
№ 7 (111)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського