Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2020/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Звєкова В. Актуальні проблеми профорієнтаційної роботи в шкільному просторі з дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 3-15.
  4. Козіброда Л. Основні моделі організації інклюзивної освіти в умовах загальноосвітньої школи (початок XXI ст.). - C. 15-27.
  5. Коломоєць Т., Ворох В. Розвиток мовлення дітей із аутизмом сучасними дидактичними засобами. - C. 27-40.
  6. Чередніченко Н., Тенцер Л. Результати впровадження комплексної системи корекції фонетико-графічних помилок у молодших школярів із дисграфією. - C. 40-57 .
  7. Авхутська С., Турков В. Формування медіакомпетентності в майбутніх учителів історії. - C. 58-69.
  8. Babiuk O. Translator’s professional competence: a model and its implementation in university training. - C. 69-81.
  9. Верітов О. Конструювання діагностичного інструментарію оцінювання рівня підприємницької культури здобувачів вищої освіти. - C. 81-95.
  10. Воскобойніков С., Решетніков О. Проєктування освітнього процесу професійної підготовки майбутніх фахівців до управління інцидентами інформаційної та кібернетичної безпеки. - C. 95-106.
  11. Григоренко Т. Сучасні підходи до формування професійної компетентності психолога (спеціального, клінічного). - C. 107-118.
  12. Громова Н. Формування медіакомпетентності майбутнього вчителя-словесника в курсі "методика навчання української мови". - C. 119-130.
  13. Демченко Л. Критерії та рівні готовності майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку. - C. 131-149.
  14. Демянчук М. Методичні рекомендації викладачам медичних коледжів щодо оновлення системи підготовки майбутнiх молодших спеціалістів сестринської справи. - C. 149-160.
  15. Дєнєжніков С., Серга В. Умови фомування маркетингової діяльності закладу вищої освіти. - C. 160-171.
  16. Джаман Т. Діагностика готовності вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання. - C. 171-180.
  17. Доценко Н. Методика використання інтерактивних графічно-цифрових онлайн засобів під час вивчення загальнотехнічних дисциплін на практичних заняттях. - C. 181-190.
  18. Коваленко Н. Професійна ідентифікація майбутніх учителів в умовах глобальних викликів: на прикладі пандемії COVID-19. - C. 190-201.
  19. Кучай Т., Кучай О., Чичук А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у самостійній діяльності студентів. - C. 201-207.
  20. Літвінова Т. Педагогічні умови формування соціального здоров’я майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки. - C. 207-219.
  21. Маланюк Н. Математична складова професійної компетентності майбутніх фахівців залізничного транспорту в системі неперервної професійної освіти. - C. 219-230.
  22. Мартиненко Н. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії. - C. 230-240.
  23. Огієнко О. Андрагогічні засади професійної підготовки фахівців з публічного управління та адміністрування. - C. 240-251.
  24. Павленко І., Сидоренко О., Шумаков О. Удосконалення фізичної підготовленості майбутніх учителів засобами самостійних занять із оздоровчої ходьби. - C. 252-263.
  25. Пальшкова І. Стан підготовленості майбутніх учителів початкових класів до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 263-276.
  26. Пахненко І. Формування у студентів-словесників умінь професійно орієнтованого мовлення. - C. 276-288.
  27. Плачинда Т. Розвиток навичок самостійної діяльності студентів у профільних ЗВО. - C. 288-294.
  28. Слюта А. Педагогічні умови формування топонімічної компетентності майбутніх учителів географії в умовах контекстної освіти. - C. 294-305.
  29. Смоляк П. Сутність і структура поняття "соціальні навички студентів аграрних закладів вищої освіти". - C. 306-317.
  30. Чхайло М., Скачедуб Н. Інноваційні технології навчання рухових дій у професійній підготовці майбутніх фахівців фізичної культури. - C. 317-329.
  31. Shykhnenko K. Management theoretical concepts in higher education: research dimension. - C. 329-342.
  32. Ячменик М. Академічна доброчесність як елемент забезпечення якості освіти у вищій школі: досвід Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. - C. 342-351.
  33. Вільхова О., Бурсова С., Карапузова І. Особливості виховання дітей дошкільного віку засобами музейної педагогіки. - C. 352-362.
  34. Діра Н. Методологічні підходи до виховання ціннісного ставлення до живої природи учнів середнього шкільного віку. - C. 362-368.
  35. Пшенична Л. Управлінська культура менеджера освіти. - C. 368-382.
  36. Скоромна М. Роль особистості педагога у процесі формування особистості молодшого школяра. - C. 383-391.
  37. Швиденко В. Теоретичні основи системи виховної роботи у вітчизняному науковому дискурсі. - C. 391-398.
  38. Корж-Усенко Л. Ідея національно-патріотичного виховання в українській педагогічній думці ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 399-409.
  39. Boichenko V. Genesis and current state of STEM education development: U.S. experience. - C. 410-418.
  40. Куліченко А. До питання про розвиток інноваційної діяльності Гарвардської медичної школи у 1780–1860 рр.. - C. 419-430.
  41. Боюань В. Модель професійної фортепіанної освіти в музичних закладах вищої освіти Китаю. - C. 431-442.
  42. Кондратюк С., Бутенко В. Формування художньо-естетичної компетентності майбутніх вихователів. - C. 442-456.
  43. Крамська Т., Руденко О. Значущість художньо-творчого ресурсу у професійному становленні вокаліста: мистецько-історичний погляд. - C. 457-467.
  44. Сіює П. Основні аспекти підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до розвитку тембрального слуху учнів. - C. 468-476.
  45. Вейвей С. Структура виконавської стабільності майбутніх учителів музичного мистецтва: зміст і компонентні складові. - C. 477-484.
  46. Федорець М., Го Цзюн Актуальні питання підготовки майбутніх учителів до формування музичної культури сучасних школярів. - C. 485-495.
  47. Лянхун Ч. Підготовка фахівців вокального мистецтва в системі вищої музичної освіти Китаю: методологічний аспект. - C. 495-504.
2020
№ 8 (102)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського