Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2020/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Звєкова В. Актуальні проблеми профорієнтаційної роботи в шкільному просторі з дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 3-15.
- Козіброда Л. Основні моделі організації інклюзивної освіти в умовах загальноосвітньої школи (початок XXI ст.). - C. 15-27.
- Коломоєць Т., Ворох В. Розвиток мовлення дітей із аутизмом сучасними дидактичними засобами. - C. 27-40.
- Чередніченко Н., Тенцер Л. Результати впровадження комплексної системи корекції фонетико-графічних помилок у молодших школярів із дисграфією. - C. 40-57 .
- Авхутська С., Турков В. Формування медіакомпетентності в майбутніх учителів історії. - C. 58-69.
- Babiuk O. Translator’s professional competence: a model and its implementation in university training. - C. 69-81.
- Верітов О. Конструювання діагностичного інструментарію оцінювання рівня підприємницької культури здобувачів вищої освіти. - C. 81-95.
- Воскобойніков С., Решетніков О. Проєктування освітнього процесу професійної підготовки майбутніх фахівців до управління інцидентами інформаційної та кібернетичної безпеки. - C. 95-106.
- Григоренко Т. Сучасні підходи до формування професійної компетентності психолога (спеціального, клінічного). - C. 107-118.
- Громова Н. Формування медіакомпетентності майбутнього вчителя-словесника в курсі "методика навчання української мови". - C. 119-130.
- Демченко Л. Критерії та рівні готовності майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку. - C. 131-149.
- Демянчук М. Методичні рекомендації викладачам медичних коледжів щодо оновлення системи підготовки майбутнiх молодших спеціалістів сестринської справи. - C. 149-160.
- Дєнєжніков С., Серга В. Умови фомування маркетингової діяльності закладу вищої освіти. - C. 160-171.
- Джаман Т. Діагностика готовності вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання. - C. 171-180.
- Доценко Н. Методика використання інтерактивних графічно-цифрових онлайн засобів під час вивчення загальнотехнічних дисциплін на практичних заняттях. - C. 181-190.
- Коваленко Н. Професійна ідентифікація майбутніх учителів в умовах глобальних викликів: на прикладі пандемії COVID-19. - C. 190-201.
- Кучай Т., Кучай О., Чичук А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у самостійній діяльності студентів. - C. 201-207.
- Літвінова Т. Педагогічні умови формування соціального здоров’я майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки. - C. 207-219.
- Маланюк Н. Математична складова професійної компетентності майбутніх фахівців залізничного транспорту в системі неперервної професійної освіти. - C. 219-230.
- Мартиненко Н. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії. - C. 230-240.
- Огієнко О. Андрагогічні засади професійної підготовки фахівців з публічного управління та адміністрування. - C. 240-251.
- Павленко І., Сидоренко О., Шумаков О. Удосконалення фізичної підготовленості майбутніх учителів засобами самостійних занять із оздоровчої ходьби. - C. 252-263.
- Пальшкова І. Стан підготовленості майбутніх учителів початкових класів до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 263-276.
- Пахненко І. Формування у студентів-словесників умінь професійно орієнтованого мовлення. - C. 276-288.
- Плачинда Т. Розвиток навичок самостійної діяльності студентів у профільних ЗВО. - C. 288-294.
- Слюта А. Педагогічні умови формування топонімічної компетентності майбутніх учителів географії в умовах контекстної освіти. - C. 294-305.
- Смоляк П. Сутність і структура поняття "соціальні навички студентів аграрних закладів вищої освіти". - C. 306-317.
- Чхайло М., Скачедуб Н. Інноваційні технології навчання рухових дій у професійній підготовці майбутніх фахівців фізичної культури. - C. 317-329.
- Shykhnenko K. Management theoretical concepts in higher education: research dimension. - C. 329-342.
- Ячменик М. Академічна доброчесність як елемент забезпечення якості освіти у вищій школі: досвід Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. - C. 342-351.
- Вільхова О., Бурсова С., Карапузова І. Особливості виховання дітей дошкільного віку засобами музейної педагогіки. - C. 352-362.
- Діра Н. Методологічні підходи до виховання ціннісного ставлення до живої природи учнів середнього шкільного віку. - C. 362-368.
- Пшенична Л. Управлінська культура менеджера освіти. - C. 368-382.
- Скоромна М. Роль особистості педагога у процесі формування особистості молодшого школяра. - C. 383-391.
- Швиденко В. Теоретичні основи системи виховної роботи у вітчизняному науковому дискурсі. - C. 391-398.
- Корж-Усенко Л. Ідея національно-патріотичного виховання в українській педагогічній думці ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 399-409.
- Boichenko V. Genesis and current state of STEM education development: U.S. experience. - C. 410-418.
- Куліченко А. До питання про розвиток інноваційної діяльності Гарвардської медичної школи у 1780–1860 рр.. - C. 419-430.
- Боюань В. Модель професійної фортепіанної освіти в музичних закладах вищої освіти Китаю. - C. 431-442.
- Кондратюк С., Бутенко В. Формування художньо-естетичної компетентності майбутніх вихователів. - C. 442-456.
- Крамська Т., Руденко О. Значущість художньо-творчого ресурсу у професійному становленні вокаліста: мистецько-історичний погляд. - C. 457-467.
- Сіює П. Основні аспекти підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до розвитку тембрального слуху учнів. - C. 468-476.
- Вейвей С. Структура виконавської стабільності майбутніх учителів музичного мистецтва: зміст і компонентні складові. - C. 477-484.
- Федорець М., Го Цзюн Актуальні питання підготовки майбутніх учителів до формування музичної культури сучасних школярів. - C. 485-495.
- Лянхун Ч. Підготовка фахівців вокального мистецтва в системі вищої музичної освіти Китаю: методологічний аспект. - C. 495-504.
| 2020 | | № 8 (102)
|
|
|
|