Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2020/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вайнагій Т. Вплив культурних контекстів на формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в говорінні майбутніх лікарів у полінаціональних групах. - C. 3-14.
  4. Востоцька І., Головченко О., Титович А. Використання методу проєктів на заняттях з фізичного виховання як засіб підвищення інтересу до навчання студентів у ЗВО. - C. 15-23.
  5. Голопич І. Застосування творчих методів навчання для формування професійної комунікативної компетентності майбутніх поліцейських. - C. 23-33.
  6. Дмітренко Н. Шляхи підвищення ефективності реалізації автономного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх учителів математики. - C. 34-43.
  7. Григоренко Т. Проєктування моделі освітньо-комунікативного середовища професійної підготовки учителів-філологів ЗВО. - C. 44-55.
  8. Гура О. Підготовка майбутніх інженерів-програмістів до тестування програмного забезпечення в умовах неформальної освіти: проблеми та шляхи успішної реалізації. - C. 55-63.
  9. Dovhopolova H., Glyva Ya., Myshakova V. A new paradigm of adult education in the context of foreign language teachers’ advanced training at a higher education institution. - C. 64-73.
  10. Котелянець Ю. Форми й методи професійної підготовки майбутніх вихователів до формування творчості дітей старшого дошкільного віку засобами інтеграції мовленнєвої та конструктивної діяльності. - C. 73-85.
  11. Маланюк Н. Готовність майбутніх фахівців залізничного транспорту до професійної діяльності: структурний аналіз. - C. 85-98.
  12. Міхеєнко О., Лянной Ю., Литвиненко В. Педагогічна концепція професійної підготовки майбутніх фахівців галузі охорони здоров’я. - C. 98-107.
  13. Полякова О. Потенціал театрально-педагогічних технологій щодо гендерної соціалізації студентів педагогічних закладів вищої освіти засобами позанавчальної діяльності. - C. 107-117.
  14. Шевченко Л., Крижановський А., Кириленко Н., Кириленко В. Використання електронних освітніх ресурсів у процесі підготовки майбутніх учителів за змішаною формою навчання. - C. 118-128.
  15. Бартош І. Професійно орієнтоване німецькомовне усне мовлення соціальних працівників: лінгвістичний аспект. - C. 129-140.
  16. Бєлова О. Теоретичний аналіз терміну "готовність" до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку. - C. 141-156.
  17. Kokhanova N. The problem of teaching a foreign language in primary school in domestic scientific space. - C. 156-168.
  18. Максименко Л., Мирна А. Організаційно-методичні умови фізкультурно-оздоровчих занять із флорболу для дітей 5-6 років в освітньому процесі. - C. 168-179.
  19. Парфілова С., Харькова Є., Шаповалова О., Кєрєзора К. Педагогічні стратегії розвитку критичного мислення молодших школярів в умовах нової української школи. - C. 179-191.
  20. Подосиннікова Г., Огієнко Д. Методична характеристика англомовних автентичних текстів періодичних он-лайн видань як матеріалу для формування компетентності у читанні учнів профільної школи. - C. 191-208.
  21. Харькова Є., Парфілова С., Бутенко В., Шаповалова О. Використання мультиплікаційних фільмів у формуванні комунікативно-мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку. - C. 208-218.
  22. Борзенко О. Заохочення як механізм впливу на професійне самовдосконалення викладачів іноземних мов країн Європейського Союзу. - C. 219-228.
  23. Глушко О. Сучасна система освіти Республіки Польща: актуальні питання реформування. - C. 228-240.
  24. Kulichenko A., Boichenko M. Clinical research in the medical colleges of U.S. universities: innovation trends. - C. 240-250.
  25. Никоненко Н. Еволюція стандартів підготовки кваліфікованого вчителя спеціальної освіти у США. - C. 250-263.
  26. Олійник Н. Підготовка фахівців агарної галузі в Україні та США: порівняльний аспект. - C. 263-273.
  27. Сало Л. Підготовка хореографів у США: цінності й переконання. - C. 273-285.
  28. Бондаренко Ю., Воротинцева О. Мережева форма здобуття освіти як модель реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 286-297.
  29. Демянчук М. Статистична обробка результатів експериментального дослідження ефективності системи підготовки майбутнiх молодших спеціалістів сестринської справи. - C. 297-308.
  30. Лісова Л. Особливості підготовки молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення до розв’язування арифметичних задач на логопедичних заняттях. - C. 308-317.
  31. Будянська В., Мариківська Г. Формування мовленнєвої культури майбутніх діячів мистецтв. - C. 318-334.
  32. Крамська С., Матвієнко Т. Роль етнопедагогічного підходу у практиці підготовки вчителя-музиканта до мистецько-педагогічної діяльності у школі. - C. 334-347.
2020
№ 7 (101)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського