Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2020/5-6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Миронова С., Бахмат Н. Особливості монологічного мовлення молодших школярів із інтелектуальними порушеннями. - C. 3-11.
  4. Боряк О., Одинченко Л. Молодші школярі з гіперактивним розладом із дефіцитом уваги в умовах сучасного інклюзивного простору. - C. 12-23.
  5. Галецький С. Структура комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов. - C. 24-37.
  6. Горохівська Т. Модель розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів фахових дисциплін технічних закладів вищої освіти. - C. 37-48.
  7. Дмітренко Н. Автономне формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в письмі в майбутніх учителів математики. - C. 49-59.
  8. Дука М., Серпенінова Ю. Використання комп’ютерних технологій як сучасного засобу викладання іноземних мов у закладах вищої освіти. - C. 59-71.
  9. Лущик Ю., Пікулицька Л., Циганок Г. Комунікативна компетентність викладача ЗВО як складова професійної компетентності. - C. 71-85.
  10. Лянной Ю., Карпенко Ю. Сучасний погляд на застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх магістрів фізичної культури і спорту. - C. 85-95.
  11. Maksymenko T., Glyva Ya., Alexandrova A. Social competence in the professional competence structure of the future teacher of the higher education institution Social. - C. 96-105.
  12. Малишевський О. Практичний аспект формування готовності до професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 106-117.
  13. Матвієнко Л., Хоменко Л. Застосування краудсорсингу під час викладання філологічних дисциплін у системі вищої освіти. - C. 117-126.
  14. Незамай М. Зміст, форми та методи формування готовності майбутніх вихователів ЗДО до педагогічної взаємодії з внутрішньо переміщеними дітьми та їхніми батьками. - C. 126-136.
  15. Самойленко О. Методичні аспекти формування готовності бакалаврів з кібербезпеки до професійної діяльності засобами колаборативного навчання в умовах освітньо-цифрового середовища. - C. 137-149.
  16. Хімчук Л. Базові компетентності майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема сучасності. - C. 149-160.
  17. Zamecka-Zalas O., Kiełtyk-Zaborowska I. The role of parents and the cooperation with school in preventing and overcoming educational problems. - C. 161-178.
  18. Kulichenko A. Theoretical aspects of innovation models and their practical implementation in modern medical education. - C. 178-190.
  19. Лазоренко С., Балашов Д., Чхайло М. Епістемологія явища "трансгендер" у сучасному олімпійському спорті. - C. 190-202.
  20. Marchenko M., Konovalenko I., Kriukova A. Trends in the distance learning: methods and technologies. - C. 202-214.
  21. Мафтин Л., Предик А., Романюк С. Формування позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах освітніх змін. - C. 214-224.
  22. Джус О. Софія Русова і розвиток українського позашкілля (до 20-річчя закону України "Про позашкільну освіту"). - C. 225-235.
  23. Никифоров А. Тенденції фахової підготовки майстрів художньої обробки металу в закладах художньо-ремісничої освіти України ХІХ – початку ХХ століття. - C. 236-246.
  24. Enska O., Karpenko Е., Kramska S. The problem of ethnopedagogical competence of future art specialists in the educational space of a modern institution of culture and arts. - C. 247-257.
  25. Жиров О. Навчально-виховна діяльність як провідний напрям змісту творчого педагогічного процесу в самодіяльних хореографічних колективах: творче осмислення досвіду К. Василенка. - C. 258-268.
  26. Петренко М. Нові виміри інтерпретації вокально-інструментальних творів шкільної програми. - C. 269-280.
  27. Хатипова И. Прелюдии для фортепиано композиторов Республики Молдова в репертуаре студентов-пианистов Академии музыки, театра и изобразительных искусств. - C. 281-292.
2020
№ 5-6 (99-100)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського