Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2020/5-6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Миронова С., Бахмат Н. Особливості монологічного мовлення молодших школярів із інтелектуальними порушеннями. - C. 3-11.
- Боряк О., Одинченко Л. Молодші школярі з гіперактивним розладом із дефіцитом уваги в умовах сучасного інклюзивного простору. - C. 12-23.
- Галецький С. Структура комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов. - C. 24-37.
- Горохівська Т. Модель розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів фахових дисциплін технічних закладів вищої освіти. - C. 37-48.
- Дмітренко Н. Автономне формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в письмі в майбутніх учителів математики. - C. 49-59.
- Дука М., Серпенінова Ю. Використання комп’ютерних технологій як сучасного засобу викладання іноземних мов у закладах вищої освіти. - C. 59-71.
- Лущик Ю., Пікулицька Л., Циганок Г. Комунікативна компетентність викладача ЗВО як складова професійної компетентності. - C. 71-85.
- Лянной Ю., Карпенко Ю. Сучасний погляд на застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх магістрів фізичної культури і спорту. - C. 85-95.
- Maksymenko T., Glyva Ya., Alexandrova A. Social competence in the professional competence structure of the future teacher of the higher education institution Social. - C. 96-105.
- Малишевський О. Практичний аспект формування готовності до професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 106-117.
- Матвієнко Л., Хоменко Л. Застосування краудсорсингу під час викладання філологічних дисциплін у системі вищої освіти. - C. 117-126.
- Незамай М. Зміст, форми та методи формування готовності майбутніх вихователів ЗДО до педагогічної взаємодії з внутрішньо переміщеними дітьми та їхніми батьками. - C. 126-136.
- Самойленко О. Методичні аспекти формування готовності бакалаврів з кібербезпеки до професійної діяльності засобами колаборативного навчання в умовах освітньо-цифрового середовища. - C. 137-149.
- Хімчук Л. Базові компетентності майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема сучасності. - C. 149-160.
- Zamecka-Zalas O., Kiełtyk-Zaborowska I. The role of parents and the cooperation with school in preventing and overcoming educational problems. - C. 161-178.
- Kulichenko A. Theoretical aspects of innovation models and their practical implementation in modern medical education. - C. 178-190.
- Лазоренко С., Балашов Д., Чхайло М. Епістемологія явища "трансгендер" у сучасному олімпійському спорті. - C. 190-202.
- Marchenko M., Konovalenko I., Kriukova A. Trends in the distance learning: methods and technologies. - C. 202-214.
- Мафтин Л., Предик А., Романюк С. Формування позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах освітніх змін. - C. 214-224.
- Джус О. Софія Русова і розвиток українського позашкілля (до 20-річчя закону України "Про позашкільну освіту"). - C. 225-235.
- Никифоров А. Тенденції фахової підготовки майстрів художньої обробки металу в закладах художньо-ремісничої освіти України ХІХ – початку ХХ століття. - C. 236-246.
- Enska O., Karpenko Е., Kramska S. The problem of ethnopedagogical competence of future art specialists in the educational space of a modern institution of culture and arts. - C. 247-257.
- Жиров О. Навчально-виховна діяльність як провідний напрям змісту творчого педагогічного процесу в самодіяльних хореографічних колективах: творче осмислення досвіду К. Василенка. - C. 258-268.
- Петренко М. Нові виміри інтерпретації вокально-інструментальних творів шкільної програми. - C. 269-280.
- Хатипова И. Прелюдии для фортепиано композиторов Республики Молдова в репертуаре студентов-пианистов Академии музыки, театра и изобразительных искусств. - C. 281-292.
| 2020 | | № 5-6 (99-100)
|
|
|
|