Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2020/3-4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Бахмат Н. Підготовка вчителів до формування підприємницької компетентності учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 3-12.
- Даниленко О. Самостійна робота з формування продуктивної граматичної компетентності майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької. - C. 12-26.
- Добровольська Н. Система вправ для формування в майбутніх фахівців інформаційних технологій англомовної компетентності в читанні та говорінні. - C. 26-39.
- Купенко О. Педагогічна технологія наставництва в процесі формування проєктної компетентності майбутніх бакалаврів соціальної роботи. - C. 39-48.
- Кучай Т., Кучай О. Професійна підготовка фахівців економічного профілю в умовах неперервної освіти. - C. 49-56.
- Кучерган Є. Фізичне самовиховання студентів як складова системи професійного здоров’я майбутнього вчителя. - C. 56-66.
- Лавриш Ю. Індивідуалізація навчання іноземних мов: дидактична модель та експериментальне впровадження. - C. 66-76.
- Лемішовська О., Яремко І. Удосконалення фахових компетентностей у процесі підготовки викладачів обліково-економічних дисциплін з використанням інноваційних педагогічних технологій. - C. 77-91.
- Ліцман Ю., Швець О., Осьмук Н. Організація змішаного навчання за допомогою "GOOGLE CLASSROOM" під час вивчення біоорганічної хімії здобувачами медичних спеціальностей. - C. 91-107.
- Малишевський О. Міжпредметна інтеграція як дидактична умова розвитку в майбутніх інженерів-педагогів готовності до професійної мобільності. - C. 107-117.
- Москаль Т. Навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованої дискусії. - C. 118-128.
- Пшенична Л. Академічна чесність: природа явища та пріоритети поширення серед студентства. - C. 129-146.
- Хімчук Л. Конструктивна педагогічна взаємодія як одна з базових компетентностей майбутніх учителів початкової школи. - C. 146-159.
- Шуляк А. Інформатизація методів активного навчання в підготовці майбутніх учителів інформатики до використання освітніх web-ресурсів у професійній діяльності. - C. 159-170.
- Куліченко А. Огляд інноваційної діяльності американських медичних коледжів упродовж 1934–1939 рр. у працях Г. Вайскоттена. - C. 171-181.
- Шпарик О. COVID-19 і шкільна освіта: вивчені уроки для Китаю. - C. 182-193.
- Гоменюк О. Методологічні засади розвитку методики навчання германських мов на Буковині (перша половина ХХ ст.). - C. 194-206.
- Бондар Т. Готовність учителя початкової школи до діяльності в умовах інклюзивної освіти. - C. 207-217.
- Максимовська Н., Поляничко А. Подієвий менеджмент як чинник інноваційного розвитку соціокультурної сфери. - C. 218-227.
- Малота А. Лінгвістичні особливості професійно орієнтованого усного спілкування соціального працівника англійською мовою. - C. 227-236.
- Пріма Р., Пріма Д. Проєктна діяльність учителя початкової школи: теоретичні аспекти. - C. 237-244.
- Shkolnyi O., Zakhariichenko Yu. Modern thematic preparation for EIA in mathematics in Ukraine: text problems and mathematical analysis. - C. 245-254.
- Enska O., Kramska S. Peculiarities of emotional culture formation in future teachers of art profile in conditions of the higher special education institution. - C. 255-265.
- Лобова О., Сбруєва А., Бойченко М. Формування культурної компетентності школярів у процесі мистецької освіти в "Новій українській школі". - C. 266-276.
- Moskalenko O., Skrypnyk O. Experimental verification of the efficiency of the structural-functional model of formation of personal-professional image of future choreography teachers. - C. 276-290.
- Тимохов О., Ткачук О. Формування креативності мислення в майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва. - C. 290-300.
- Литовченко С. Дистанційне навчання дітей із порушеннями слуху: рекомендації учасникам команди супроводу. - C. 301-311.
| 2020 | | № 3-4 (97-98)
|
|
|
|