Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2020/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Беспалова О., Арєшина Ю., Лянная О. Професійна підготовка фахівців з фізичної терапії та ерготерапії. - C. 3-12.
  4. Герман В. Інтеграція проєкту IREX "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність" і курсу "Сучасна риторика". - C. 12-23.
  5. Гриджук О. Дидактична гра як засіб розвитку й закріплення лексичних навичок іноземних студентів. - C. 23-33.
  6. Zhelezniakova E., Silichova T. Use of distance courses in the study of economic and mathematical cycle disciplines in the process of preparing economists in higher education institutions. - C. 34-43.
  7. Зосименко О. Теоретичні аспекти професійної підготовки соціальних працівників до реалізації соціально-реабілітаційного напряму. - C. 44-52.
  8. Иванова И., Похилько Е. Современные требования к преподавателю русского и украинского языка как иностранного. - C. 52-65.
  9. Ковальова О. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності майбутніх авіаційних фахівців у процесі вивчення безпілотних повітряних суден. - C. 65-76.
  10. Kozlov D. Methodological support for the innovative culture development of the future manager of the general secondary education institution in the master's training process. - C. 77-89.
  11. Коломієць А., Гончаренко О., Ганчева В., Гудим С., Гудим М. Організаційно-методичні умови проведення самостійних занять фізичними вправами зі студентами-першокурсниками. - C. 89-98.
  12. Корольов С. Розвиток методики викладання механіки як боротьба варіативного та ньютонівського підходів. - C. 99-110.
  13. Курок В. Теоретичні та методичні засади розвитку інноваційної культури майбутнього керівника закладу загальної середньої освіти у процесі магістерської підготовки. - C. 111-121.
  14. Лазер-Паньків О. Чинники підвищення навчальної мотивації у процесі формування лінгвосоціокультурної компетентності з давньогрецької мови. - C. 121-135.
  15. Лехолетова М., Лях Т. Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності. - C. 135-144.
  16. Мартиненко О., Чкана Я., Удовиченко О. Управління самостійною роботою майбутніх учителів математики у віртуальному навчальному середовищі через використання електронної версії робочого зошиту. - C. 144-153.
  17. Петренко С., Петренко Л. Модель формування інформатичної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки. - C. 154-164.
  18. Терьохіна Н. Педагогічне осмислення неформальної освіти як складової системи освіти дорослих. - C. 165-174.
  19. Харченко Р., Леоненко А., Ганчева В., Гончаренко О., Жуков О. Вплив координаційних вправ на розвиток уваги студентів на заняттях з фізичного виховання. - C. 175-183.
  20. Чернякова Ж. Формування фізкультурно-оздоровчої компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення педагогічних дисциплін. - C. 183-195.
  21. Чистякова І., Драга І. Підготовка військовослужбовців у закладах вищої освіти України. - C. 196-205.
  22. Шевченко В. Психолого-педагогічні особливості використання комп'ютерно-орієнтованих систем навчання охорони праці. - C. 205-215.
  23. Шевчук К., Бигар Г., Предик А. Особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи. - C. 215-224.
  24. Шестакова С. Використання інтерактивних методів навчання для формування soft skills у студентів юридичного профілю. - C. 224-233.
  25. Гречаник Н. Культурологічна складова підготовки майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі країн Західної Європи. - C. 234-245.
  26. Іванова В. Методологічні підходи у підготовці вчителя дошкільної освіти у Великій Британії. - C. 245-255.
  27. Кобюк Ю. Професійна підготовка майбутніх вчителів початкових класів в Австралії та Україні: спільне і відмінне. - C. 256-264.
  28. Леврінц М. Система підготовки вчителів іноземних мов у США. - C. 265-276.
  29. Мордвінова І., Ольховик А. Порівняльна характеристика системи підготовки бакалаврів спеціальності "Фізична терапія" в Україні та Канаді. - C. 276-285.
  30. Пахотіна Т. Патріотичне виховання як предмет порівняльно-педагогічних досліджень. - C. 285-292.
  31. Христій Ю. Концептуальні засади міжнародного співробітництва у сфері професійно-технічної освіти в Європейському Союзі. - C. 292-301.
  32. Boichenko M., Nykyforov A. From the history of art education in Sloboda Ukraine (second half of the ХІХ – early ХХ centuries). - C. 302-311.
  33. Сбруєва А., Бойченко М., Чашечникова О. Становлення концепцій і технологій евристичної освіти в дослідженнях українських науковців. - C. 311-326.
  34. Бондаренко К., Бондаренко А., Никитина А. Изменение техники выполнения прыжка в шпагат в процессе тренировочного занятия. - C. 327-336.
  35. Бочков П. Використання тренажерів у формуванні постуральних механізмів при порушеннях рівноваги в дошкільників. - C. 336-348.
  36. Дука М., Холодна М. Особливості формування англомовної соціальної компетентності у процесі навчання діалогічного мовлення в учнів 6-го класу закладів загальної середньої освіти. - C. 348-361.
  37. Міщенко О., Лапицький В., Ратов А., Солоненко Є. Ставлення тренерів ДЮСШ Сумської області до реформування спортивної сфери. - C. 361-373.
  38. Надточій В., Лимарєва Ю., Скворцова Н. Використання цифрового вимірювального комплексу "Einstein" для дослідження властивостей фруктово-овочевих джерел струму на уроках фізики. - C. 373-383.
  39. Калашник С., Бондарєва К. Особливості створення хореографічного твору на засадах етнокультурології. - C. 384-392.
  40. Кузнецова О. Методична система підготовки до просвітницької діяльності зі школярами майбутніх учителів музичного мистецтв. - C. 393-404.
  41. Чжан Ї. Методологічні орієнтири формування виконавської майстерності магістрів музичного мистецтва. - C. 404-412.
  42. Чжан Юй Методичні особливості освоєння національних мистецьких традицій майбутніми вчителями музики і хореографії. - C. 413-425.
2020
№ 2 (96)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського