Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2020/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Wang Boyuan Development of piano schools in China and Ukraine: historical context. - C. 3-15.
  4. Мова Л. Особливості формування творчого потенціалу особистості хореографа в системі неперервної освіти. - C. 15-24.
  5. Кемпінська У., Біда О., Кучай Т., Кучай О., Рокосовик Н. Проблеми естетичного виховання молоді в сучасних умовах розвитку суспільства. - C. 25-31.
  6. Chystiakova I., Zhang Lianhong. Ways of vocalists’ professional training improvement in the system of higher music education of China. - C. 31-40.
  7. Юе Ху Застосування продуктивних комп’ютерних технологій у процесі навчання майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 41-49.
  8. Хуан Чанхао Використання принципу культуровідповідності мистецького навчання у процесі вокально-хорової підготовки студентів. - C. 49-57.
  9. Білик Р. Особливості формування професійного кредо майбутнього фахівця охорони праці. - C. 58-66.
  10. Грона Н., Ющенко В., Попружна О. Курсове проєктування як форма самостійного наукового дослідження студентів. - C. 66-75.
  11. Демянчук М. Особливості упровадження компетентнісного підходу до формування професійної культури майбутніх лікарів. - C. 75-84.
  12. Джаман Т. Етапи і зміст розроблення моделі системи неперервної підготовки вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання. - C. 84-92.
  13. Желєзнова Т. Модель розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної освіти. - C. 93-104.
  14. Задворняк Л. Основи формування громадянської позиції студентської молоді в процесі патріотичного виховання. - C. 104-114.
  15. Капустіна О. Експериментальна перевірка ефективності моделі системи виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти. - C. 114-125.
  16. Kozlov D., Mykhailychenko I. Implementation of humane pedagogy ideas in Lebedyn pedagogical school named after A. S. Makarenko under l. Kirdishcheva leadership. - C. 125-135.
  17. Кривонос О. Формування здатності майбутніх педагогів до педагогічної діагностики власних навчальних досягнень. - C. 136-145.
  18. Курок Р. Сутність правової компетентності педагогічних працівників економічних коледжів. - C. 145-156.
  19. Lokhonya M. Theoretical basis of formation of future teachers’ readiness to create the higher education institution image. - C. 157-166.
  20. Мороз Л., Стахова Л., Кравченко А., Кравченко І., Зелінська-Любченко К. Сучасні проблеми та перспективи професійної підготовки майбутніх учителів-логопедів. - C. 167-176.
  21. Нанівська Л. Структурно-функціональна модель формування комунікаційної компетентності майбутніх офіцерів інженерних військ:аналіз результатів. - C. 177-188.
  22. Онищенко Н. Модель підготовки майбутніх учителів предметів суспільствознавчої галузі до формування національної ідентичності учнів ліцеїв. - C. 189-198.
  23. Павлишинець К. Компоненти та критерії адаптації майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності у процесі педагогічної практики. - C. 199-208.
  24. Павлова О. Формування потреби професійно-педагогічного самовдосконалення майбутніх учителів. - C. 208-218.
  25. Петрів А. Сутність і структура поняття "патріотичні ідеали студентів аграрних закладів фахової передвищої освіти". - C. 218-226.
  26. Романишина Л., Блощинський І., Казакова Н. Сучасні методи навчання англійської мови курсантів вищих військових навчальних закладів України. - C. 226-235.
  27. Самохвалова І., Рибалко П., Моргунов О. Рухова активність та мотивація до занять з фізичного виховання студенток закладів вищої освіти. - C. 235-244.
  28. Семеног О., Надутенко М., Тимошук Р. Національні лінгвістичні ресурси українського мовно-інформаційного фонду НАН України - ефективний засіб формування академічної культури дослідника. - C. 245-258.
  29. Твердохлєбова Ю., Красілов А., Лянной М. Компоненти готовності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту використовувати технології відновлення здоров’я у професійній діяльності. - C. 259-269.
  30. Трофименко А. Фасилітаційна компетентність як невід’ємна складова професійної компетентності сучасного вчителя. - C. 269-279.
  31. Федченко К. Сутність і структура поняття "ціннісне ставлення до здоров’я у студентів університетів наук про життя та навколишнє середовище". - C. 280-289.
  32. Чернякова Ж. Характеристика змішаного навчання в умовах інформатизації вищої освіти. - C. 289-301.
  33. Шамунова К. Формування академічної доброчесності майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки до педагогічної практики: сутність і специфіка. - C. 301-314.
  34. Атаманюк С. Використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності фахівців фізичної культури і спорту. - C. 315-324.
  35. Данько Н., Васько О. Розвиток образного мислення учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва. - C. 325-338.
  36. Дарійчук С. Фізичне виховання дітей та молоді на сторінках сучасних газет Чернівецької області. - C. 339-347.
  37. Замрозевич-Шадріна С. Формування культури здоров’я особистості у вітчизняному і зарубіжному досвіді. - C. 347-355.
  38. Коваленко Н., Гриценко Р. Дослідження гендерних особливостей розвитку емоційного інтелекту старшокласників. - C. 355-367.
  39. Кучай Т., Кучай О., Чичук А., Рокосовик Н., Греба І., Череп’яна В. Формування в особистості свідомого, ціннісного ставлення до навколишнього середовища, праці, світосприйняття. - C. 367-374.
  40. Мукан Н., Сулим В., Кучай Т., Кучай О., Рокосовик Н. Комунікативна діяльність учнів молодшого шкільного віку при вивченні іноземної мови. - C. 374-379.
  41. Пальшкова І. Стан підготовленості майбутніх учителів початкових класів до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 379-391.
  42. Пилюк Н. Діяльність соціального педагога з реалізації здоров’язбережувальних технологій в освітньому середовищі. - C. 391-400.
  43. Skorobahatska O. Coaching technology as a method of optimizing socio-economic efficiency of the personnel in organization. - C. 400-412.
  44. Шаповалова О., Парфілова С., Бутенко В., Білєр О. Сучасні умови управління якістю освіти: теоретичний аспект. - C. 412-422.
  45. Kulichenko A. Dartmouth medical school in the USA: establishment, innovators, and innovations (the late 18th – 19th century). - C. 423-433.
  46. Левитська Т. Дидактичні засади професійної підготовки фахівців з фізичної терапії у вищих навчальних закладах Данії на прикладі Копенгагенського університету прикладних наук. - C. 433-448.
  47. Shykhnenko K. The review of the USA university goals-based research management and administration strategies to ensure growth, stability and retrenchment. - C. 448-460.
  48. Балацинова А. Діяльність Миколи Олексійовича Лавровського як члена ради при попечителі Харківського навчального округу. - C. 461-479.
  49. Дудко Я. Психолого-педагогічні умови управління виховною роботою у вищих педагогічних навчальних закладах України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 479-490.
  50. Задорожня О. Використання інформаційних технологій у закладах морської освіти України (80-ті рр. XX ст.). - C. 490-500.
  51. Олицька О. Історіографія дослідження життєвого та професійного шляху М. М. Дарманського. - C. 500-513.
2020
№ 10 (104)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського