Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2019/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Zvarych I. The US students’ professionalism formation. - C. 3-12.
- Огієнко О. Формування компетентностей для демократичного громадянства в системі освіти дорослих скандинавських країн. - C. 13-23.
- Слободянюк О. До питання академічної доброчесності у вищій освіті: погляд експертів США та України. - C. 23-33.
- Шевченко В. Розвиток інклюзивних та інтеграційних процесів у Польщі на сучасному етапі. - C. 33-42.
- Гиря О. Когнітивно-стильовий підхід як засіб диференційованого навчання учнів. - C. 43-53.
- Дубинська О., Мариченко О., Бєля А. Вплив рекреаційно-оздоровчої програми на фізичну підготовленість та психічний стан дівчат старшої школи на основі застосування ментального фітнесу. - C. 54-66.
- Kiełtyk-Zaborowska I. Ethical aspects of social networking. - C. 66-77.
- Клімова І., Ричкова Л. Методичний майстер-клас із креативної шкільної математичної підготовки розділу "Елементи комбінаторики та теорії ймовірності". - C. 77-86.
- Колишкіна А., Врадій К. Використання ігрових технологій у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів. - C. 86-98.
- Муращенко О. Дидактичний аспект формування міжпредметної структури навчальних знань та способів дій учнів в освітньому процесі початкової школи. - C. 98-108.
- Проскуров Є., Камаєв О. Особливості регламентації статичних навантажень для учнів середнього шкільного віку. - C. 108-122.
- Рибалко П., Рашевська Ю., Кас’ян В. Особливості управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в закладах загальної середньої освіти сільської місцевості. - C. 123-133.
- Феднова І. Інтернет-організація просвітницько-консультативної діяльності закладу дошкільної освіти. - C. 133-142.
- Яблоков С., Бойко Д. Ділова гра як педагогічний прийом створення комунікативних ситуацій на уроках з англійської мови у середніх класах закладу загальної середньої освіти. - C. 142-155.
- Білик В. Теоретична характеристика моделі системи природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти. - C. 156-170.
- Блохіна В. Структура готовності практичних психологів до діяльності з розвитку професійної групи. - C. 170-179.
- Бобрицька Г., Клімова І., Пташний О. Урахування вікових особливостей дорослих людей під час підготовки до складання ЗНО з математики. - C. 179-189.
- Борисенко В., Козерук Ю., Гриб Т., Клименченко Т. Розвиток рухових якостей студентів під час навчання волейболу в процесі фізичного виховання. - C. 189-198.
- Генкал С. Фундаменталізація біологічної профільної освіти шляхом удосконалення змісту історико-науковими знаннями. - C. 198-209.
- Glyva Y., Dovhopolova H. Smart technologies in teaching foreign languages in the master’s training process at the higher education institution. - C. 209-218.
- Ємельянова Т., Легейда Д., Пташний О., Ярхо Т. Розв’язання професійно-прикладних задач у формуванні математичної компетентності майбутніх фахівців технічного профілю. - C. 218-228.
- Калаур С., Сорока О. Методологічні та практичні аспекти впровадження системного підходу у професійну підготовку майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності. - C. 229-238.
- Kozlov D. Major characteristics of innovative culture of the future manager of the secondary education institution. - C. 238-247.
- Лазарєв М., Лазарєва О. Діалогічний потенціал евристичної освіти в умовах інформаційного суспільства. - C. 248-259.
- Мовчан Т., Статівка А. Актуальні методи дослідження в дипломній роботі філолога. - C. 260-270.
- Пшенична Л. Академічна культура як чинник ефективного управління сучасним університетом. - C. 270-288.
- Райковська Г., Шостачук А. Задачі геометричного моделювання механізмів у професійній підготовці бакалаврів-механіків. - C. 288-296.
- Салі О. Соціокультурний підхід у підготовці майбутніх учителів-філологів. - C. 296-308.
- Самодій Ю., Бєсєдіна А., Гудим С., Гудим М. Формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів ЗВО засобами фізичної терапії. - C. 309-319.
- Стативка В. Текстово-дискурсивная категория ситуативности: лингво-методическая проекция. - C. 319-337.
- Шмалєй С. Проблеми вищої освіти в умовах глобалізації. - C. 337-347.
- Кравченко А. Особливості шкільництва на теренах Сумського повіту впродовж 1894-1895 навчального року. - C. 348-354.
- Бєлова О. Особливості прояву емоцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. - C. 355-364.
- Бєсєда В. Види і причини порушень постави в сагітальній площині у дітей раннього і дошкільного віку із затримкою психомоторного розвитку. - C. 365-377.
- Боряк О. Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку. - C. 378-390.
- Іваній О. Принципи рівності, недискримінації та толерантності в реалізації права на освіту дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 390-401.
- Мороз Л., Стахова Л., Кравченко І. Логопедичний супровід як складова комплексного супроводу дітей із порушенням психофізичного розвитку. - C. 401-411.
| 2019 | | № 8 (92)
|
|
|
|