Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2019/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Ionova I., Kyryliuk A., Kosenko Yu. Social integration of young people with disabilities to educational space and public life of Ukraine: state, problems and prospects. - C. 3-14.
- Станецька Г. Логопедичне дослідження порушення мовлення при прогресуючому над’ядерному паралічі. - C. 14-26.
- Цимбал-Слатвінська С. Особливості професійної підготовки майбутніх логопедів у закладах вищої освіти в аспекті професійної діяльності. - C. 26-37.
- Чередник А. Підготовка майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів: категоріальний апарат. - C. 37-47.
- Барда С. Інтеграція як засіб реалізації синергетичного підходу у початковій школі. - C. 48-61.
- Кривонос О. Виховання громадянських якостей школярів у новій українській школі. - C. 61-71.
- Лавриченко Н. Розвивати музичну обдарованість. - C. 71-80.
- Liashenko I. Disciplinary literacy development as the core standard of education. - C. 81-90.
- Пономаренко Л. Соціальне партнерство як спосіб удосконалення системи надання соціальних послуг на рівні громади. - C. 90-99.
- Приходько В., Томенко О., Босько В., Бермудес Д., Балашов Д. Проблема технології в реформі сфери спорту в Україні. - C. 100-116.
- Проскуров Є., Камаєв О. Особливості методики підвищення моторної щільності уроків фізичної культури в школі з використанням статичних вправ. - C. 116-130.
- Шатківський В. Порівняння окремих веб-орієнтованих середовищ навчання програмування. - C. 130-141.
- Яворська С., Романюк С. Системний підхід до розвитку зв’язного мовлення дітей у закладах дошкільної освіти. - C. 141-152.
- Бережний Ю. Педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх фахівців правоохоронних органів. - C. 153-162.
- Березовська Л. Рівні сформованості комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі фахової підготовки. - C. 162-172.
- Будянська В., Мариківська Г. Удосконалення ораторської майстерності майбутніх правозахисників на заняттях з української мови професійного спрямування в закладах вищої освіти. - C. 172-184.
- Гайович Г., Шихненко К. Шляхи поліпшення навичок комунікації державною мовою фахівців сфери цивільного захисту. - C. 185-195.
- Дмітрієва Н., Копочинська Ю. Огранізація міжпрофесійної освіти майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії. - C. 195-206.
- Kozlov D. Modern technologies in the development of innovative culture of the future manager of the education institution in the master’s training process. - C. 206-214.
- Косович О. Класифікація і критерії відбору навчального матеріалу для формування англомовної аудитивної компетентності студентів. - C. 214-224.
- Максименко Т., Штика Ю. Змішане навчання у процесі магістерської підготовки майбутнього менеджера освіти. - C. 224-233.
- Максимчук Б., Жуков В., Ящук С., Зубаль М., Кевпанич В. Активізація мотивації майбутніх викладачів фізичного виховання і спорту в сфері екологічного туризму. - C. 234-243.
- Мороз-Рекотова Л. Критерії, показники та рівні сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 243-254.
- Огієнко О. Полікультурність як провідний принцип функціонування систем вищої освіти США, Канади, Великої Британії і Австралії. - C. 254-264.
- Очеретна О. Економічний потенціал акмеологічних технологій у підвищенні якості професійної освіти. - C. 265-276.
- Розсоха А., Кравець М. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до краєзнавчої діяльності. - C. 276-285.
- Саркісова О. Структурні компоненти моделі формування професійного становлення майбутніх менеджерів авіаційної галузі у процесі фахової підготовки. - C. 285-293.
- Ткаченко І. Оздоровче значення партерної гімнастики для студентів-хореографів. - C. 294-303.
- Хмелевська І. Структура інтегральної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. - C. 304-316.
- Цьома Н. Інформаційна компетентність як один із компонентів формування професійно-педагогічної складової педагога. - C. 317-324.
- Яковишена Л. Інтеграція фундаментальної та фахової підготовки майбутніх молодших медичних спеціалістів у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін. - C. 324-336.
- Якубовська М. Духовно-екзистенційний архетип комунікативного діалогу письменника Анатолія Крима як засіб формування культурологічної компетентності сучасного студента. - C. 336-344.
- Бермудес Д., Балашов Д., Леоненко А. Історичні передумови виникнення інноваційних видів рухової активності. - C. 345-354.
- Кравченко А. Заселення Слобідської України і розвиток народної освіти в Сумському повіті та Старому Селі (1638-1917). - C. 355-366.
- Нефедченко О. Становлення технологій евристичної освіти в українській вищій педагогічній школі. - C. 366-380.
| 2019 | | № 7 (91)
|
|
|
|