Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2019/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ionova I., Kyryliuk A., Kosenko Yu. Social integration of young people with disabilities to educational space and public life of Ukraine: state, problems and prospects. - C. 3-14.
  4. Станецька Г. Логопедичне дослідження порушення мовлення при прогресуючому над’ядерному паралічі. - C. 14-26.
  5. Цимбал-Слатвінська С. Особливості професійної підготовки майбутніх логопедів у закладах вищої освіти в аспекті професійної діяльності. - C. 26-37.
  6. Чередник А. Підготовка майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів: категоріальний апарат. - C. 37-47.
  7. Барда С. Інтеграція як засіб реалізації синергетичного підходу у початковій школі. - C. 48-61.
  8. Кривонос О. Виховання громадянських якостей школярів у новій українській школі. - C. 61-71.
  9. Лавриченко Н. Розвивати музичну обдарованість. - C. 71-80.
  10. Liashenko I. Disciplinary literacy development as the core standard of education. - C. 81-90.
  11. Пономаренко Л. Соціальне партнерство як спосіб удосконалення системи надання соціальних послуг на рівні громади. - C. 90-99.
  12. Приходько В., Томенко О., Босько В., Бермудес Д., Балашов Д. Проблема технології в реформі сфери спорту в Україні. - C. 100-116.
  13. Проскуров Є., Камаєв О. Особливості методики підвищення моторної щільності уроків фізичної культури в школі з використанням статичних вправ. - C. 116-130.
  14. Шатківський В. Порівняння окремих веб-орієнтованих середовищ навчання програмування. - C. 130-141.
  15. Яворська С., Романюк С. Системний підхід до розвитку зв’язного мовлення дітей у закладах дошкільної освіти. - C. 141-152.
  16. Бережний Ю. Педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх фахівців правоохоронних органів. - C. 153-162.
  17. Березовська Л. Рівні сформованості комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі фахової підготовки. - C. 162-172.
  18. Будянська В., Мариківська Г. Удосконалення ораторської майстерності майбутніх правозахисників на заняттях з української мови професійного спрямування в закладах вищої освіти. - C. 172-184.
  19. Гайович Г., Шихненко К. Шляхи поліпшення навичок комунікації державною мовою фахівців сфери цивільного захисту. - C. 185-195.
  20. Дмітрієва Н., Копочинська Ю. Огранізація міжпрофесійної освіти майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії. - C. 195-206.
  21. Kozlov D. Modern technologies in the development of innovative culture of the future manager of the education institution in the master’s training process. - C. 206-214.
  22. Косович О. Класифікація і критерії відбору навчального матеріалу для формування англомовної аудитивної компетентності студентів. - C. 214-224.
  23. Максименко Т., Штика Ю. Змішане навчання у процесі магістерської підготовки майбутнього менеджера освіти. - C. 224-233.
  24. Максимчук Б., Жуков В., Ящук С., Зубаль М., Кевпанич В. Активізація мотивації майбутніх викладачів фізичного виховання і спорту в сфері екологічного туризму. - C. 234-243.
  25. Мороз-Рекотова Л. Критерії, показники та рівні сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 243-254.
  26. Огієнко О. Полікультурність як провідний принцип функціонування систем вищої освіти США, Канади, Великої Британії і Австралії. - C. 254-264.
  27. Очеретна О. Економічний потенціал акмеологічних технологій у підвищенні якості професійної освіти. - C. 265-276.
  28. Розсоха А., Кравець М. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до краєзнавчої діяльності. - C. 276-285.
  29. Саркісова О. Структурні компоненти моделі формування професійного становлення майбутніх менеджерів авіаційної галузі у процесі фахової підготовки. - C. 285-293.
  30. Ткаченко І. Оздоровче значення партерної гімнастики для студентів-хореографів. - C. 294-303.
  31. Хмелевська І. Структура інтегральної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. - C. 304-316.
  32. Цьома Н. Інформаційна компетентність як один із компонентів формування професійно-педагогічної складової педагога. - C. 317-324.
  33. Яковишена Л. Інтеграція фундаментальної та фахової підготовки майбутніх молодших медичних спеціалістів у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін. - C. 324-336.
  34. Якубовська М. Духовно-екзистенційний архетип комунікативного діалогу письменника Анатолія Крима як засіб формування культурологічної компетентності сучасного студента. - C. 336-344.
  35. Бермудес Д., Балашов Д., Леоненко А. Історичні передумови виникнення інноваційних видів рухової активності. - C. 345-354.
  36. Кравченко А. Заселення Слобідської України і розвиток народної освіти в Сумському повіті та Старому Селі (1638-1917). - C. 355-366.
  37. Нефедченко О. Становлення технологій евристичної освіти в українській вищій педагогічній школі. - C. 366-380.
2019
№ 7 (91)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського