Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2019/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Бугаєнко Т., Лянной М. Сучасний стан формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики. - C. 3-14.
- Гаврілова Л., Ябуров М. Використання засобів мобільного навчання у формуванні англомовної компетентності майбутніх економістів. - C. 14-27.
- Голота Н., Карнаухова А. Формування готовності майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства в закладах дошкільної та початкової освіти. - C. 27-38.
- Городнича Л., Ольховик М. Формування професійної компетентності у вищій школі засобом літературно-мистецького журналу як технології кейс-методу. - C. 38-48.
- Горопаха Н. Інтерактивні методи формування фахових компетентностей майбутніх дефектологів-логопедів. - C. 49-62.
- Колесник Л. Тенденції використання масових відкритих онлайн курсів у підготовці фахівця з початкової освіти. - C. 62-72.
- Пріма Д. Сутність і особливості формування професійної позиції майбутнього вчителя початкової школи. - C. 72-82.
- Стеченко Т., Ушакова Л. Міжкультурна свідомість як результат формування полікультурної мовної особистості майбутніх учителів іноземних мов. - C. 82-94.
- Харченко С. Проблеми збереження і зміцнення здоров’я студентів аграрного профілю під час навчання у ЗВО. - C. 94-105.
- Шадюк О. Аксіологічні особливості підготовки майбутнього педагога до інклюзивної освіти. - C. 106-116.
- Шовковий В., Шовкова Т. Формування в майбутніх філологів-германістів рефлексії як компонента компетентності в читанні. - C. 117-131.
- Щербак І. Модель формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до громадянського виховання учнів. - C. 132-142.
- Горпініч Т. Підготовка викладачів до професійної діяльності в медичних університетах США. - C. 143-154.
- Леврінц М. Особливості реалізації конструктивізму в системі підготовки вчителів та підходах до викладання іноземної мови у США. - C. 154-164.
- Білик В. Організаційно-педагогічні засади природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти Сполучених Штатів Америки. - C. 165-176.
- Bondarenko K., Madzharov A. Programming of the training process in handball on the basis of the functional condition of different systems of the organism. - C. 176-187.
- Ворочай Т., Бондаренко А., Мочалова К. Взаємозв’язок рухової активності фізичного стану школярів 13–14 років. - C. 187-199.
- Vrublevskiy E., Аlbarkaayi D., Khorshed A. H. Restructuring of special preparedness of sprinters with increasing of spostsmanship. - C. 200-210.
- Дегтяренко Т., Яготін Р., Долгієр Є. Психофізіологічне забезпечення адаптивності студентів до фізичних навантажень. - C. 211-221.
- Жамардій В. Динаміка фізичного розвитку студентів після впровадження методичної системи фітнес-технологій. - C. 222-233.
- Жара Г. Динаміка показників індивідуального здоров’я вчителів в умовах педагогічного експерименту. - C. 233-249.
- Осипенко Е. Анализ деятельности учреждений дополнительного образования и физкультурно-спортивных центров Республики Беларусь. - C. 249-259.
- Поліщук Л. Державна політика у формуванні здорового способу життя з урахуванням міжнародного досвіду. - C. 259-269.
- Skidan A., Vrublevski E., Sevdaleva K. Individualization and differentiation in the process of physical and health-improving shaping activities with women of mature age. - C. 270-284.
- Станкевич Т., Гозак С., Єлізарова О., Парац А. Зв’язок рухової активності підлітків з індексом нездоров’я. - C. 285-297.
| 2019 | | № 3 (87)
|
|
|
|