Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2019/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бичко М. Педагогічні засади підготовки сімейного лікаря до успішного використання в професійній діяльності медичного обладнання. - C. 3-11.
  4. Галацин К. Використання автентичних текстів на заняттях з англійської мови в технічних закладах освіти. - C. 11-21.
  5. Галіцан О., Койчева Т. Методичне забезпечення процесу конструювання творчого професійно-зорієнтованого середовища у процесі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. - C. 22-30.
  6. Дубинська О., Петренко Н. Застосування методики аквафітнесу для корекції фізичного стану студенток. - C. 31-39.
  7. Іваній І., Лянная О. Основні напрями вищої професійної фізкультурної освіти в контексті ідей акме-культурологічної парадигми. - C. 39-52.
  8. Kozlov D. The state of elaboration of the problem of the future secondary education institution manager’s innovative culture development. - C. 52-62.
  9. Козлова О., Гребеник Т., Волосюк Т. Структура професійного іміджу майбутніх педагогів. - C. 63-74.
  10. Лаврик М. Проблема вдосконалення викладацької діяльності у вищій школі у вітчизняній науковій думці. - C. 74-85.
  11. Миргородська О. Місце контролю в процесі формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії. - C. 85-95.
  12. Петренко С., Петренко Л. Формування готовності майбутніх учителів інформатики до професійної діяльності. - C. 95-106.
  13. Рудик А. Майстер-клас з математичного моделювання у прикладних галузевих дослідженнях для формування професійної готовності магістрів математики до технологізації освітнього процесу у профільній школі. - C. 106-116.
  14. Бикова М. Толерантність як актуальна проблема виховання в закладах дошкільної освіти. - C. 117-130.
  15. Гречаник Н. Філософський аспект культурулогічної компетентності особистості. - C. 130-141.
  16. Корицька Г. Дидактико-методичне моделювання уроку української мови на засадах діяльнісного підходу в умовах розвитку цифрового освітнього середовища. - C. 141-150.
  17. Кривонос О. Виховання демократичних цінностей школярів через учнівське самоврядування. - C. 151-160.
  18. Мафтин Л., Предик А., Шевчук К. Педагогічний потенціал українських народних паремій. - C. 160-176.
  19. Рибалко П. Організація фізкультурно-оздоровчого середовища дитячої освітньої установи. - C. 176-186.
  20. Скоробагатська О. Проблема Інтернет-залежності підлітків у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 186-200.
  21. Востоцька І., Головченко О., Прийменко Л. Система фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти України та Польщі. - C. 201-210.
  22. Іванова В. Організація навчального процесу професійної підготовки фахівців дошкільної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії. - C. 210-221.
  23. Леврінц М. Підходи до розвитку фахової компетентності майбутніх учителів іноземних мов у США: загальні тенденції. - C. 222-232.
  24. Тарабан Ю. Організаційні та змістові основи теологічної освіти в університетах Федеративної Республіки Німеччини. - C. 232-247.
  25. Жорова І., Сушко В. Українізація загальноосвітньої школи в Україні в 1930-х роках. - C. 248-257.
  26. Корж-Усенко Л. Трансформація системи підготовки фахівців у Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка: спроба історичної рефлексії. - C. 257-268.
  27. Кузьменко В., Чух Г. Вектори розвитку післядипломної освіти вчителів філологічних дисциплін півдня України в 1959-1984 рр.. - C. 268-278.
  28. Куценко І. Стан розробленості проблеми моніторингу навчальних досягнень студентів морських закладів освіти (1944 – початок 60-тих років). - C. 278-284.
  29. Примакова В. Вплив державної мовної політики на розвиток освіти України ХХ-ХХІ століття. - C. 284-294.
  30. Новська О. Діагностика сформованості проектного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 295-304.
  31. Pan Sheng Essence of artistic-pedagogical education of future musical art teachers. - C. 305-313.
  32. Садовський О. Художник-педагог Віктор Гонтарів. - C. 314-323.
  33. Чжан Юй Освоєння національних художніх традицій майбутніми вчителями музики і хореографії як психолого-педагогічний феномен. - C. 323-334.
  34. Шатайло Н. Дослідно-експериментальна робота щодо процесу формування вмінь образотворення молодших підлітків на уроках музичного мистецтва. - C. 334-345.
  35. Золотарьова Т. Методика стимулювання реабілітації особистості. - C. 346-365.
  36. Odynchenko L., Dmitriieva I. Theoretical and practical aspects of using game technology in teaching geography to students with special educational needs. - C. 365-375.
2019
№ 10 (94)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського