Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2018/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Бабійчук С. Геоінформаційні системи та дистанційне зондування землі як засоби інформатизації дисциплін природничого циклу в Малій академії наук України. - C. 3-11.
- Balakhtar V. Peculiarities of forming of leadership positions of social worker. - C. 11-23.
- Kisiel M., Kołodziejski M. Music playing at home – family as anenvironment supporting musical activity of achild. - C. 23-33.
- Кобрин Н. Передумови становлення та розвитку освіти з медичної інформатики. - C. 33-45.
- Кравченко А. Загальна характеристика освіти в Сумському повіті та будівництво і відкриття училища першого розряду в с. Старому – першому поселенні Герасима Кондратьєва (1886–1888 роки). - C. 46-54.
- Піонтковський-Вихватень Б. Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей у середній освіті України другої половини ХХ століття. - C. 54-65.
- Рябко А., Кухарчук Р. Використання сонячних модулів у лабораторному практикумі з фізики. - C. 65-75.
- Сперанская А. Этнолингвистический подход к изучению слова как способ формирования языковой личности. - C. 75-86.
- Титович А., Востоцька І. Роль психічного стану в діяльності людини. - C. 86-94.
- Шульга Ю. Взаємодія церкви та духовних закладів освіти з суспільством і державою щодо розвитку духовної освіти дітей та учнівської молоді України. - C. 95-105.
- Яблоков С. Інтеграція формального, неформального та інформальної освіти в навчанні англійської мови. - C. 106-123.
- Біницька К. Система освіти та професійна підготовка вчителя початкової освіти у Словацькій республіці. - C. 124-132.
- Лавриченко Н. Ключові концепти мюнхенської моделі обдарованості. - C. 132-143.
- Лещенко П. Комп’ютерні ігри у процесі вивчення іcторії: американський досвід навчання учнів середньої школи. - C. 144-152.
- Мордвінова І., Ольховик А. Підготовка студентів спеціальності "фізична терапія" та "ерготерапія" у країнах Європи. - C. 152-161.
- Базильчук О., Сущенко Л. Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної терапії, ерготерапії до роботи з відновлення здоров’я спортсменів. - C. 162-173.
- Гагіна Н., Борисенко В. Концептуальні засади змішаного навчання в мовній освіті у вищій школі. - C. 174-184.
- Zhelezniakova E., Silichova T. Problems and some aspects of training foreign citizens in the process of teaching mathematics in higher education institutions. - C. 184-195.
- Завражна О., Однодворець Л., Пасько О., Салтикова А. Методика формування у студентів знань про стан сучасної фізики та нанотехнологій. - C. 196-208.
- Заярна І. Навчання англійського аргументованого писемного мовлення студентів юридичного профілю: психолінгвістичниий аспект. - C. 208-225.
- Корницька Ю. Інтерактивні методи навчання іноземних мов студентів технічних спеціальностей у контексті компетентнісного підходу. - C. 225-234.
- Курок В. Формування громадянськості фахівців у процесі підготовки в закладі вищої освіти. - C. 234-245.
- Мовчан Т., Стативка А. В поисках эффективной системы упражнений для формирования ключевых компетенций языковой личности студента-инофона: аналитический обзор. - C. 245-255.
- Осадченко Т. Здоров'язбережувальна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як складник його професійної компетентності. - C. 255-265.
- Стативка В., Хунли Чжан, Тяньцзюй Ван, Цзэ Бэй. Роль внеаудиторной формы работы в становлении поликультурной языковой личности студента. - C. 265-275.
| 2018 | | № 1 (75)
|
|
|
|