Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2016/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Русіна Н. Сучасні інновації в підготовці фахівців напряму землевпорядкування в університетах республіки Польща. - C. 3-12.
- Шаповалова О. Британський досвід управління якістю освітніх послуг у системі середньої освіти. - C. 13-23.
- Венгер А. Компетенетність як соціально-психологічна проблема. - C. 24-39.
- Карапузова І., Бурсова С. Дитяче експериментування: реалії та перспективи. - C. 39-49.
- Пасічніченко А., Ковалевська Н. Сучасні уявлення про освітнє середовище як психолого-педагогічний феномен. - C. 50-61.
- Кушнірова Л. Поради В. Масальського щодо навчання фонетики, будови слова, правопису, прищеплення учням орфоепічних та орфографічних навичок. - C. 61-72.
- Лазарєва О. Становлення Харківського державного педагогічного інституту під керівництвом його першого директора Й. Г. Подольського (1931–1934 рр.). - C. 73-85.
- Адаменко О. Формування технологічної культури майбутнього соціального працівника в умовах вищого навчального закладу. - C. 86-96.
- Волошко Г. Фасилятивний підхід у діяльності викладача як сучасний напрям реформування вищої освіти. - C. 96-106.
- Ovadiuk O. Word computer, board and online games in learning English. - C. 107-116.
- Прийменко Л. Теоретичні передумови розвитку культури здоров’я педагогів. - C. 117-126.
- Процай Л., Гібалова Н. Використання хмарних технологій у проектній діяльності майбутніх психологів. - C. 126-136.
- Пшенична Л. Підготовка менеджера інноваційного розвитку освіти: професійне і особистісне самовдосконалення. - C. 137-150.
- Рязанцева О. Головні компетенції викладача в системі дистанційної освіти. - C. 150-161.
- Ставицька І. Особливості формування іншомовної компетентності магістрантів технічних спеціальностей. - C. 161-172.
- Тихонова Т., Нєлєпова А. Дидактичне конструювання ІТ-дисциплін професійної освіти майбутніх агрономів. - C. 172-188.
- Ткаченко Н. Теоретико-методологічні основи формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземної мови з урахуванням положень Концепції "Нова українська школа". - C. 189-200.
- Черненко Я. Професійно спрямовані задачі в курсі математики ПТНЗ. - C. 201-210.
- Шматков Д. Редукція змісту навчання інновацій у галузях технічних наук. - C. 211-223.
- Щербак І. Професійні властивості майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 224-235.
- Ящук С. Педагогічні умови формування професійно-правової компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 236-246.
- Золотарьова Т. Вплив детерміністичної наукової освітньої парадигми на співвідношення систем "особистість" і "дефект" молодших школярів із ДЦП. - C. 247-264.
- Прядко Л. Шляхи забезпечення індивідуалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу. - C. 264-274.
| 2016 | | № 9 (63)
|
|
|
|