Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Проблеми корекційної та інклюзивної освіти

  4. Балашов Д. І., Бермудес Д. В. Гімнастичні вправи в роботі зі слабочуючими дітьми. - C. 3-8.
  5. Востоцька І. Ф., Скачек А. І. Використання рухливих ігор як засіб фізичного виховання слабочуючих дітей. - C. 8-14.
  6. Зелінська-Любченко К. О. Теоретичний аналіз досліджень проблеми мовленнєвої діяльності. - C. 14-21.
  7. Кравченко А. І. Загальна характеристика адаптаційно-корекційно-реабілітаційного етапу роботи центру "СКІФ" СумДПУ імені А. С. Макаренка. - C. 21-28.
  8. Розділ 2. Проблеми педагогіки вищої школи

  9. Біденко Л. В., Казанджиєва М. С. Індивідуальна спрямованість навчальної траєкторії дистанційного курсу в системі вищої школи. - C. 29-36.
  10. Білоус Т. Л. Шляхи формування надійності працівників органів внутрішніх справ до роботи в екстремальних умовах. - C. 36-44.
  11. Бондар Л. В., Шумченко Т. І. Оволодіння риторичними засобами виразності студентами фізико-технічних факультетів у процесі навчання франкомовної дискусії. - C. 44-50.
  12. Васильєва Н. В. Особливості музично обдарованих студентів педагогічних навчальних закладів. - C. 50-59.
  13. Герман В. В. Промова в системі формування риторичної культури майбутнього філолога (з досвіду практичної роботи). - C. 60-66.
  14. Диченко Т. В., Чайченко Н. Н. Особливості мотивації іноземних слухачів до вивчення хімії на підготовчому факультеті. - C. 66-73.
  15. Дубініна О. В. Дидактичні принципи виробничого навчання майбутніх автослюсарів у центрах професійно-технічної освіти. - C. 73-81.
  16. Єременко О. В. Теоретико-методологічні орієнтири підготовки фахівців мистецько-педагогічного профілю. - C. 81-87.
  17. Захарова В. А. Формування вмінь студентів розрізняти художню деталь під час роботи над поезією Ліни Костенко. - C. 87-94.
  18. Lavrenova M. V., Lalak N. V. Training of primary school teachers for the Ukrainian language lessons in an inclusive learning environment. - C. 94-102.
  19. Мантуленко С. В. Методичні аспекти формування готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників. - C. 102-110.
  20. Нищак І. Д. Формування інженерно-графічних умінь і навичок майбутніх учителів технологій як психолого-педагогічна проблема. - C. 110-118.
  21. Носаченко Т. Б. Культурологічний аспект практичної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 118-125.
  22. Ратєєва В. О. Формування готовності майбутніх психологів до використання засобів естетотерапії у професійній діяльності: практико зорієнтований аспект. - C. 125-132.
  23. Реброва О. Є. Інформальна складова в структурі організаційно-методичної системи підготовки майбутніх учителів хореографії. - C. 132-142.
  24. Саєнко Н. С. Корпусний підхід у навчанні іноземних мов у технічному університеті. - C. 142-151.
  25. Спіріна Т. П. Формування професійно-етичних якостей майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 151-156.
  26. Тесленков О. Ю. Діагностика професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 156-163.
  27. Школа О. В. Результати експериментальної перевірки ефективності методичної системи навчання теоретичної фізики в педагогічному університеті. - C. 163-171.
  28. Шокірова З. Р. Формування професійної майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами традиційної символіки орнаменту. - C. 172-180.
  29. Розділ 3. Проблеми теорії загальної освіти

  30. Богута В. М. Формування хореографічних творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку як психолого-педагогічна проблема. - C. 181-190.
  31. Ворона В. В. Стан здоров’я учнів та їх мотивація до занять фізичною культурою в школі. - C. 190-197.
  32. Гвоздецька С. В., Рибалко П. Ф., Прокопова Л. І. Підвищення рівня фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку на основі використання індивідуальних завдань. - C. 197-204.
  33. Дерев’янко Т. Є. Педагогічні умови формування дослідницької культури вчителя загальноосвітнього навчального закладу. - C. 204-212.
  34. Кендзьор П. І. Основні засади організації полікультурного виховання в педагогічній системі школи. - C. 213-221.
  35. Коваленко А. С. Інструментальна (гітарна) освіта як об’єкт наукового дослідження. - C. 221-230.
  36. Коротун О. В. Хмаро орієнтована система управління навчанням CANVAS. - C. 230-239.
  37. Курач М. С. Психолого-педагогічні вимоги до професії вчителя технологій у контексті художньо-проектної підготовки. - C. 240-248.
  38. Лазоренко С. А., Чхайло М. Б., Романова В. Б. Психоемоційна підготовка одноборців у спорті вищих досягнень. - C. 248-256.
  39. Любарець В. В. Особливості соціалізації юного лідера громадянського суспільства. - C. 256-263.
  40. Неліпович В. В. Саморобне обладнання для дослідження твіст-ефекта рідкого кристала в загальноосвітній школі. - C. 263-275.
  41. Олійник О. В. Сучасні наукові підходи до визначення сутності конструктивних умінь молодших школярів. - C. 275-283.
  42. Оранюк Б. Ю. Вікові особливості підлітків у контексті формування інформаційної культури в мережевому спілкуванні. - C. 283-293.
  43. Приходько В. В. Рухова активність. Звичка до занять фізичною культурою. Фізкультурна діяльність особи. - C. 293-305.
  44. Рожко І. В. Питання типології музичної пам’яті особистості. - C. 305-313.
  45. Семенов О. C. Структурно-функціональна модель змісту діяльності позашкільного навчального закладу з раннього формування творчо спрямованої особистості вихованця. - C. 313-322.
  46. Тимошенко Н. Є. Професійна самоорганізація як засіб підвищення професійної компетентності соціального педагога. - C. 322-327.
  47. Чуричканич И. Использование метода Д. Хамблина и дивергентных карт на уроках английского языка. - C. 327-334.
  48. Шумський О. Л. Структура психологічного механізму формування іншомовних здібностей. - C. 334-342.
  49. Ягоднікова В. В. Чинники формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. - C. 342-348.
  50. Розділ 4. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки

  51. Бугрій В. С. Професійна педагогічна освіта на Сумщині (друга половина 40-х – 50-ті рр. ХХ ст.). - C. 349-356.
  52. Йовенко Л. І. Духовний подвиг особистості в поемі Т. Шевченка "Неофіти" та його трактування у шкільних підручниках радянської доби. - C. 356-364.
  53. Кравченко І. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку спеціальної освіти в Україні. - C. 364-371.
  54. Прищепа С. М. Основні тенденції побудови вітчизняних освітньо-виховних систем. - C. 371-376.
  55. Розділ 4. Проблеми порівняльної педагогіки

  56. Буданoва Л. Мοнітοринг якοсті навчальних досягнень студентів спеціальнοсті "Фармація" у вищих навчальних закладах Східнοї Єврοпи. - C. 377-384.
  57. Гриненко Д. В. Альтернативні методи оцінювання іншомовних знань учнів у школах Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії. - C. 384-390.
  58. Кобюк Ю. М. Тенденції реформування вищої освіти: австралійський досвід. - C. 390-396.
  59. Мозолев О. М. Організаційно-змістові основи діяльності державних органів влади з розвитку освіти у сфері фізичної культури і спорту в Польщі. - C. 396-404.
  60. Терьохіна Н. О. Підготовка педагогів для системи освіти дорослих: американський контекст. - C. 405-412.
  61. Чирва А. С. Інтернаціоналізація курикулуму на прикладі австралійських університетів. - C. 412-418.
2016
№ 1 (55)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського