Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2015/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
Розділ І. Проблеми педагогіки вищої школи
- Вороновська Л. П. Роль активізації особистих комунікативних звʼязків у формуванні професійної мобільності майбутнього фахівця комунального господарства. - C. 3-9.
- Грітченко І. А. Актуальність вивчення іноземної мови студентами немовних спеціальностей у вищому навчальному закладі. - C. 10-16.
- Громова Н. В., Кулікова О. А., Ячменик М. М. Елементи національно-патріотичного виховання як мотивація до підвищення культуромовної особистості фахівця. - C. 16-23.
- Гулєша О. М. Побудова інтелектуальної системи оцінювання знань з урахуванням моделі студента з вищої математики. - C. 23-31.
- Дерека Т. Г. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: концепція дослідження. - C. 31-39.
- Дука М. В. Поняття "лінгвосоціокультурна компетентність" та аналіз методів її формування в педагогічній теорії і практиці. - C. 39-48.
- Зайцева І. О. Професійно-творчі вміння майбутніх педагогів як основа їхньої професійної компетентності. - C. 48-54.
- Каленюк О. М. Використання методу моделювання в навчальній діяльності майбутніх художників-педагогів. - C. 55-63.
- Козлова О. Г., Малецька Т. В., Козлов Д. О. Професійна мобільність майбутнього вчителя як педагогічна проблема. - C. 63-72.
- Козубцов І. М. Проектування педагогічної технології розвитку в аспірантів методології науково-організаційної діяльності. - C. 72-83.
- Корольов С. В. Виды информации в моделировании и индивидуальной оптимизации процессов обучения. - C. 83-101.
- Кузьменко О. С., Борота В. Г. Вивчення студентами динамічних симетрій у процесі навчання загального курсу фізики у вищих навчальних закладах. - C. 102-109.
- Леоненко А. В. Сучасні напрями патріотичного виховання молоді в контексті фахової підготовки майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 110-117.
- Павлюченко Л. С. Організація експериментальної перевірки педагогічних умов контрольно-оцінювальної діяльності вчителя. - C. 117-124.
- Постоян Т. Г., Кінєшева А. Ю. Педагогічні умови формування прогностичної компетентності майбутніх магістрів початкової освіти. - C. 124-130.
- Постоян Т. Г., Усачов О. С. Наукові засади професійної компетентності майбутнього вчителя музики. - C. 130-136.
- Прийменко Л. О. Особливості проведення занять зі студентами спеціальної медичної групи, які мають захворювання органів зору. - C. 137-143.
- Семеніхіна О. В. Модель формування професійної готовності вчителя математики до використання засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань. - C. 143-149.
- Скачедуб Н. М. Теоретичні аспекти розвитку культури здоров’я майбутніх учителів. - C. 149-156.
- Сорока О. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій. - C. 156-165.
- Сусь Б. А., Сусь Б. Б. Теоретико-методичні засади розгляду проблемних питань сучасної фізики у вищій школі. - C. 165-172.
- Трифонова О. М. Критерії підвищення рівня науковості вивчення питань квантової фізики. - C. 172-179.
- Хоменко О. В. Зміст професійно орієнтованої іншомовної підготовки у вищій школі. - C. 180-190.
- Хурсенко С. М. Формування екологічного стилю мислення студентів у процесі навчання фізики. - C. 190-197.
- Шандыба Е. В. Формирование учебных программ и учебных планов для последипломной подготовки инженерных кадров высшей квалификации. - C. 197-205.
Розділ ІI. Проблеми теорії загальної освіти
- Боднар А. О. Оновлення змісту навчальних дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до олімпійської освіти молодших школярів. - C. 206-213.
- Величко С. П., Растригіна А. М., Слободяник О. В. Взаємозв’язок реального й віртуального експериментів як чинник у розвитку практикуму з фізики в середній школі. - C. 213-221.
- Генкал С. Е. Створення ситуації успіху на уроках біології як засобу формування предметної компетентності учнів профільних класів. - C. 222-229.
- Горовенко О. А. Самопрезентаційна діяльність учителя англійської мови як засіб удосконалення його професіоналізму. - C. 229-237.
- Гудим С. В., Гудим М. П. Особливості організації дозвілля дітей шкільного віку. - C. 237-242.
- Листопад О. В. Вітчизняна реформологія та формування стратегії освітніх змін. - C. 242-252.
- Одарчук К. М. Розвиток пізнавальної активності старшокласників під час вивчення фізики як психологічна проблема. - C. 253-260.
- Пахальчук Н. О. Виховання відчуття ритму в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами ботмерівської гімнастики. - C. 260-268.
- Садовий М. І. Методика формування експериментальних компетентностей старшокласників засобами сучасних експериментальних комплектів з фізики. - C. 268-279.
- Цимбал-Слатвінська С. В. Пізнавальна активність як дидактичний засіб розумового виховання (за матеріалами часопису "Советская педагогика"). - C. 279-285.
Розділ IIІ. Проблеми корекційної та інклюзивної освіти
- Ванчова А. Нейропсихологическое обучение, нейродидактика и нейротерапия - инновационные методы развития, образования и поддержки в специальной педагогике. Исследование эффективности нейротерапии у детей с умственной отсталостью и повреждениями мозга. - C. 286-313.
- Ванчова А., Шулкова В. Peer learning as a way of developing an inclusive educational environment. - C. 313-323.
- Гарчарикова Т. Инновационные подходы в образовательном процессе учащихся с детским церебральным параличом с помощью информационно-коммуникационных технологий с точки зрения учителя. - C. 323-343.
- Голуб Н. М. Підготовка дітей із ЗНМ до навчання у школі. - C. 343-351.
- Кравченко А. І., Балашов Д. І. Роль гімнастичних вправ у корекційній роботі зі слабочуючими дітьми. - C. 351-359.
- Лянна О. В. Сучасні уявлення щодо патогенезу та проявів афазії при мозковому інсульті. - C. 359-368.
- Малишевська І. А. Інтеграція як форма соціального буття дітей з особливими освітніми потребами. - C. 368-375.
- Охріменко О. А. До проблеми фахової підготовки психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. - C. 375-380.
- Репринцева О. Эдьютейнмент: игры и ИКТ в образовании детей с особыми потребностями. - C. 381-390.
- Синьов В. М., Шеремет М. К. Основні тенденції модернізації підготовки корекційних педагогів в умовах реформування освітньої галузі. - C. 390-396.
- Шуловська М. Исследование влияния информационно-коммуникационных технологий на отношение учащихся с легко степенью ментального расстройтсва к урокам географии. - C. 396-408.
Розділ IV. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки
- Євтушенко Є. Г. Навчальна та спортивно-оздоровча діяльність кафедр фізичного виховання педагогічних ВНЗ України в 1944–1991 рр.. - C. 409-415.
- Клочко О. М. Теоретико-методологічні аспекти дослідження проблеми становлення та розвитку жіночої освіти в Україні середини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 415-424.
- Шапкіна Н. М. Виникнення та етапи розвитку перекладацької справи. - C. 424-432.
Розділ V. Проблеми порівняльної педагогіки
- Бойченко М. А. Зарубіжний досвід управління талантами у вищому навчальному закладі: витоки й сучасність. - C. 433-443.
- Томенко О. А., Мазний Д. О. Становлення й розвиток фізичного виховання у сфері освіти США. - C. 443-451.
Розділ VІ. Менеджмент освіти: тенденції інноваційного розвитку
- Жигірь В. І. Експериментальне дослідження формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх менеджерів освіти. - C. 452-462.
- Мармаза О. І. Теоретичні аспекти регулювання як функції управління. - C. 462-469.
Розділ VІІ. Соціалізація особистості: історія та сучасність
- Михайличенко О. В. Волонтерська діяльність як чинник розвитку соціальної активності особистості. - C. 470-476.
- Шевченко Ю. М., Абламонова В. І. Духовно-моральні цінності як основа духовного виховання молодших школярів. - C. 476-485.
- Щербина А. М. Формування соціокультурних метарегулятивів у технологіях виховної діяльності. - C. 485-498.
| 2015 | | № 7 (51)
|
|
|
|