Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2014/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Мистецькі напрями навчання і виховання учнів початкової ланки

  4. Данько Н. П. Педагогічні умови інтегрованого навчання музики молодших школярів. - C. 3-13.
  5. Єременко О. В. Структурні ознаки підготовленості майбутніх фахівців до мистецько-педагогічної діяльності. - C. 13-20.
  6. Слик У., Кісель М. Розвиток музичної творчої активності дитини у процесі навчання. - C. 21-33.
  7. Костенкова А. М. Проблемні аспекти методики початкової музичної освіти в дитячих музичних школах. - C. 33-40.
  8. Малежик Ю. М. Роль художніх напрямів у формуванні образотворчого навчання в початковій школі (1949–1980 рр. ). - C. 40-47.
  9. Новобранна Л. В. Розуміння глибини педагогічного потенціалу художньої творчості в трудовому навчанні – крок до успішної фахової підготовки вчителів початкових класів. - C. 47-57.
  10. Соколик Ж. В. Розвиток художньо-естетичної освіти учнів у сучасній початковій школі. - C. 57-64.
  11. Розділ 2. Природничо-математична освіта молодших школярів

  12. Бутенко В. Г. Теоретичні аспекти проблеми здоров’язбереження дітей у системі дошкільної освіти. - C. 65-72.
  13. Васько О. О. Дослідницький метод: сутність, реалізація. - C. 72-79.
  14. Грітченко Т. Я. Концептуальні засади системи методичної підготовки майбутніх учителів до екологічної освіти молодших школярів. - C. 79-85.
  15. Заредінова Е. Р., Ісмаїлова С. І. Гра як метод навчання у формуванні математичних уявлень молодших школярів. - C. 86-93.
  16. Колишкіна А. П. Теоретичні засади проблеми формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів. - C. 93-101.
  17. Кондратюк С. М., Праженик Г. Л. Педагогічні умови формування в молодших школярів здоров’язбережувальної компетентності. - C. 101-108.
  18. Непомняща Г. І. Формування математичних понять у молодших школярів на засадах компетентнісного підходу. - C. 108-116.
  19. Радченя І. В. Здоров’язбереження як аспект удосконалення уроку в початковій школі. - C. 117-123.
  20. Ткаченко О. М. Формування естетичної чуйності до природи в молодших школярів засобами народної гри. - C. 123-132.
  21. Розділ 3. Психолого-педагогічні аспекти вдосконалення навчально-виховного процесу в початковій школі

  22. Гаврило Л. М. Гаврило О. І. Підготовка вчителя початкової школи в Німеччині. - C. 133-140.
  23. Кириченко Л. М. Психолого-педагогічні аспекти впровадження інновацій у початковій школі. - C. 140-147.
  24. Павлущенко Н. М., Король О. В. Педагогічні умови гендерного виховання учнів початкових класів. - C. 147-153.
  25. Парфілова С. Л., Лисенко О. С. Психолого-педагогічні підходи до проблеми навчальної мотивації молодших школярів. - C. 154-161.
  26. Стахова І. А. Творчий розвиток учителя початкових класів засобами використання соціальних Інтернет-мереж. - C. 161-167.
  27. Розділ 4. Формування мовної особистості учня

  28. Зіядінова Р. І. Особливості формування лінгвістичних понять у молодших школярів. - C. 168-174.
  29. Ільченко О. В. Педагогічна практика як джерело професійного розвитку майбутнього дефектолога-логопеда. - C. 174-183.
  30. Рубан Л. І. Формування орфографічної грамотності молодших школярів. - C. 183-191.
  31. Тарасова В. В. Пізнавальна активність як засіб формування зв’язного мовлення в дітей з інтелектуальним недорозвиненням. - C. 192-199.
  32. Харькова Є. Д. Теоретичні засади мовленнєвої підготовки дітей до шкільного навчання. - C. 199-207.
  33. Шкуренко О. В. Готовність майбутнього вчителя початкової школи до здійснення професійної педагогічної комунікації. - C. 207-214.
  34. Розділ 5. Проблеми загальної педагогіки, історії педагогіки та порівняльної педагогіки

  35. Гончаренко В. І. Оптимізація контролю фізичної підготовленості спортсменок високого класу в хокеї на траві різних ігрових амплуа. - C. 215-224.
  36. Zabolotna O. A. Educational effectiveness and quality assurance in alternative education. - C. 224-237.
  37. Іваній О. М. Технологічне забезпечення формування правової компетентності майбутнього вчителя. - C. 237-244.
  38. Кормілець С. В. Моральне виховання кадетів у ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 244-255.
  39. Кравченко А. І. З історії питання клініко-фізіологічної характеристики заїкання. - C. 255-264.
  40. Кузьміна О. В. Аналіз особливостей життєдіяльності й побуту дітей В умовах інтернатної установи. - C. 264-273.
  41. Лещенко М. П. Концепції естетичного виховання в науковій думці Польщі. - C. 274-283.
  42. Скоробагатська О. І. До проблеми психологічної стійкості майбутніх викладачів вищої школи в умовах суспільства ризику. - C. 283-291.
  43. Фомін К. В. Підготовка вчителя початкової школи до діалогічного навчання учнів як педагогічна проблема. - C. 291-299.
  44. Krasulia Alla Philanthropy culture in the U. S. higher education: organizational identification and the role of alumni relations in fundraising. - C. 299-308.
2014
№ 9 (43)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського