Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2014/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Проблеми порівняльної педагогіки
- Антіпова Г. О. Демократичний уклад життя середньої загальноосвітньої школи США як складова змісту громадянської освіти (друга половина ХХ століття). - C. 3-9.
- Донченко В. М. Зарубіжні моделі інтернаціоналізації вищої освіти. - C. 10-19.
- Науменко С. О. Тестові технології оцінювання компетентностей учнів: міжнародний досвід. - C. 19-30.
- Тимчук Л. І. Зарубіжний досвід застосування наративних методик: мистецтво оповіді Крістел Оехлманн. - C. 30-42.
Розділ 2. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки
- Бугрій В. С. Реалізація більшовицької політики українізації в загальноосвітніх навчальних закладах Глухівської округи. - C. 43-50.
- Денисенко А. О. Розвиток форм і методів організації дозвіллєвої активності молоді: вітчизняний досвід 60–90-х рр. ХХ ст. . - C. 51-60.
- Коджабашян А. С. Особливості розвитку професійної підготовки майбутніх географів до проведення польових досліджень (XIX–поч. XX ст. ). - C. 61-70.
- Кормілець С. В. Особливості організації навчально-виховного процесу в кадетських корпусах Російської Імперії в ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 70-80.
- Сбруєва А. А., Осьмук Н. Г. Детермінанти розвитку реформаційної педагогіки кінця XIX – початку XX століть: досвід системного аналізу. - C. 80-90.
Розділ 3. Проблеми теорії загальної освіти
- Байдала В. В. Використання гендерного компоненту в педагогічному процесі. - C. 91-97.
- Басанець Л. М., Іванова О. І., Кулагіна Т. В., Токаренко О. М. Психофункціональні показники першокласників у динаміці навчання. - C. 97-105.
- Вітвицька С. С. Системно-діяльнісний підхід до виховання молоді в контексті ідей В. Сухомлинського. - C. 106-115.
- Іваненко Л. В. Нормативно-правова база виховання милосердя у дітей шкільного віку. - C. 115-124.
- Левків С. П. Тенденції впровадження в практику загальноосвітніх шкіл принципів освіти для сталого розвитку. - C. 124-134.
- Петров А. О. Моніторинг здоров’я учнів за допомогою комп’ютерів. - C. 134-142.
- Трегубенко О. М., Сорокіна Г. О. Психолого-педагогічна характеристика процесу засвоєння географічних знань. - C. 142-150.
- Флярковська О. В. Творча самореалізація як невід’ємний компонент навчально-виховного процесу. - C. 150-159.
Розділ 4. Проблеми педагогіки вищої школи
- Биконя О. П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні студентів ведення ділових англомовних засідань. - C. 160-167.
- Бушнєв Ю. С. Формування громадянської позиції майбутніх учителів у процесі педагогічної практики на базі козацьких класів загальноосвітнього навчального закладу. - C. 167-175.
- Герасимчук О. Л. Модель-професіограма майбутнього гірничого інженера. - C. 175-184.
- Ємельянова Т. В. Деякі аспекти фундаментальної підготовки іноземних студентів у технічному університеті. - C. 184-191.
- Завгородній П. О. Аналіз сучасних досліджень застосування музично-компьютерних технологій у навчальному процесі. - C. 192-204.
- Завгородня М. О. Аналіз сучасних досліджень щодо формування готовності майбутніх музичних керівників до застосування інноваційних технологій. - C. 204-212.
- Козлов Д. О. Професійна кар’єра майбутнього викладача вищої школи: досвід управлінської рефлексії. - C. 212-219.
- Кючюк Дж. Сутність та основні нормативно-правові аспекти євроінтеграційних процесів у вищій освіті. - C. 220-229.
- Палічук Ю. І. Модель здоров’язбереження в навчально-виховному процесі вищої економічної школи. - C. 230-236.
- Пшенична Л. В. Вплив рейтингу на імідж викладача. - C. 236-246.
- Сущенко Р. В. Основні психолого-педагогічні орієнтири фахової підготовки майбутніх інженерів залізничного транспорту. - C. 246-256.
- Швець Г. Д. Підготовка викладачів української мови як іноземної в Інституті філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - C. 256-264.
Розділ 5. Менеджмент освіти:
- Коваленко Л. І. Організаційні аспекти управління індивідуальним навчанням розумово відсталих дітей. - C. 265-272.
- Мармаза О. І. Гендерна культура як складова професійної культури керівника навчального закладу. - C. 273-282.
- Сбруєва А. А. Відкритий метод координації: іноваційний механізм управління євроінтеграційними процесами у сфері вищої освіти. - C. 282-294.
Розділ 6. Соціалізація особистості: історія та сучасність
- Гужва М. А. Урахування особливостей дітей з аутизмом на етапі їх адаптації до інклюзивного навчання. - C. 295-302.
- Дідоренко Ю. М. Особливості впровадження інклюзивної освіти (на прикладі Сумської області). - C. 303-309.
- Олійник Н. А. Організаційно-педагогічні особливості забезпечення здорового способу життя студентської молоді. - C. 309-319.
- Хованова О. А., Гарбуз О. В. Профільне навчання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які потребують корекції розумового розвитку, як педагогічна проблема. - C. 319-326.
Розділ 7. Формування професійної компетентності вчителя-філолога в контексті поліпарадигмального наукового знання
- Баландіна Н. Ф. Інтеграція медіаосвіти в навчальні програми з російської мови. - C. 327-335.
- Біденко Л. В. Обучение речевым грамматическим навыкам иностранных студентов нелингвистических специальностей. - C. 335-341.
- Гаврило Л. М. Художній дискурс у процесі формування кроскультурних компетенцій студентів. - C. 341-348.
- Завгородній В. А., Кисельова А. І. Аудіолінгвальний метод у практиці навчання іноземних студентів російськомовного спілкування. - C. 349-355.
- Карпова В. Н. Использование синестезии и художественного перевода для формирования и совершенствовани речевой компетентности студентов при обучении английскому языку. - C. 355-362.
- Коньок О. П., Шевцова А. В. Формирование социокультурной компетентности студентов-иностранцев при обучении русскому языку. - C. 362-371.
- Кушнір І. М. Формування соціокультурної компетентності іноземних студентів-нефілологів засобами дистанційного навчання. - C. 372-379.
- Мацько Л. І. Українська мовна особистість Тараса Шевченка як чинник компетентнісно орієнтованої професійної підготовки українських філологів. - C. 379-392.
- Мишатина Н. Л., Цибулько В. П. Становление "практической философии" школьника в процессе освоения метафизического русского языка: опыт проблематизации. - C. 392-401.
- Поставний В. В. Походження української мови в наукових візіях М. Максимовича: полеміка М. Максимович – М. Погодін. - C. 401-409.
- Сидоренко В. В. Професійно-педагогічна компетентність як сутнісна складова педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури в системі післядипломної освіти. - C. 409-421.
- Сидоренко Т. В. Базовые положения методики обучения лексике в трудах Ф. И. Буслаева, К. Д. Ушинского, И. И. Срезневского. - C. 422-429.
- Статівка В. І. К вопросу о соотношении некоторых методологически важных дидактических и лингводидактических понятий. - C. 429-439.
- Сушко-Безденежних М. Г. Потенціал курсу "Основи лінгвістичного дискурс-аналізу" в професійній підготовці студентів-філологів. - C. 439-446.
- Трубачова Д. В. Методика формування досвіду комунікативної діяльності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 447-454.
| 2014 | | № 6 (40)
|
|
|
|