Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70364:Психол./2014/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ : зб. наук. пр..- Львів. серія психологічна- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Актуальні соціально-психологічні дослідження
- Бамбурак Н. М. Аналіз наукових досліджень процесу ресоціалізації звільненого правопорушника. - C. 3-13.
- Зубрицька-Макота І. В., Христук О. Л. Суїцид як крайня форма психологічного неприйняття себе: допомога психологу діагностувати проблему. - C. 13-21.
- Калька Н. М., Васільєва О. В. Психологічні особливості деструктивного впливу сім’ї на соціалізацію дитини. - C. 21-31.
- Климків Р. І. Соціальна активність у структурі просоціальних взаємин осіб, які відбувають покарання із випробуванням. - C. 31-39.
- Марчук А. В., Кузик О. М. Психолого-педагогічні основи та особливості соціальної роботи з різними типами сімей. - C. 39-47.
- Осьодло В. І., Будагьянц Л. М. Виклики "арабської весни": соціально-психологічний та соціально-політичний аналіз. - C. 48-57.
Розділ 2. Психологічні особливості професійної діяльності працівників ОВС
- Александров Д. О. Особливості дослідження структурних компонентів особистості працівника ОВС. - C. 58-66.
- Борисюк О. М. Характеристика професійної компетентності офіцерів ОВС. - C. 67-76.
- Єсімов С. С. Психологічна взаємодія співробітників патрульної служби транспортної міліції з пасажирами. - C. 77-85.
- Кісіль З. Р. Історіографія проблеми дослідження професійної деформації працівників органів внутрішніх справ України як наукова парадигма. - C. 85-94.
- Ковалів М. В. Окремі аспекти розвитку регулятивної компетентності співробітників органів внутрішніх справ України. - C. 94-101.
- Наугольник Л. Б., Кіт В. В. Індивідуальні відмінності у реагуванні на стрес керівниками ОВС. - C. 102-110.
Розділ 3. Психологічний вимір педагогічної майстерності
- Жидецький Ю. Ц. Психолого-педагогічні аспекти формування критичного мислення студентів. - C. 111-121.
- Малинович Л. М., Легендзевич Г. Я. Вплив інтерактивних технологій навчання на особистість майбутнього фахівця. - C. 121-131.
- Матеюк О. А. Психологічні особливості професійної ідентичності майбутніх суб’єктів праці. - C. 131-140.
- Матійків І. М. Емоційні уміння майбутнього фахівця професій типу "людина – людина": результати експериментального дослідження. - C. 141-149.
- Петришин В. В. Формування професійно значущих якостей студентів-психологів. - C. 149-160.
- Сурмяк Ю. Р., Кудрик Л. Г. Психолого-педагогічні компоненти формування правосвідомості студентської молоді. - C. 161-171.
Розділ 4. Креативність і комунікація – важливі психологічні проблеми
- Гуменюк Л. Й. Мережевий тролінг як вид комунікативної поведінки. - C. 172-180.
- Венцик О. В. Креативність як процесуальна характеристика творчого мислення. - C. 181-190.
- Карпенко Н. А. Психологічний зміст і структура творчого потенціалу особистості. - C. 190-201.
- Козирєв М. П. Комунікативні бар’єри спілкування та шляхи їх подолання. - C. 201-211.
Розділ 5. Загальнотеоретичні психологічні дослідження
- Андрушко Л. М., Ясінський В. П. Вплив червоного кольору на психосоматику людини. - C. 212-223.
- Баранюк Н. І., Гоза В. М. Вплив керівника на підлеглих як прояв його влади та авторитету. - C. 223-232.
- Блажівський М. І. Поняття адаптації у сучасній науковій літературі. - C. 234-242.
- Лозинський О. М. Психологічні засоби політичної корупції у формуванні феодальних відносин та абсолютизму. - C. 242-252.
- Майорчак Н. М., Мозола Н. М. Психологічні аспекти формування кар’єрних орієнтацій у менеджерів низової ланки. - C. 252-259.
- Орищин Л. C. Вплив стресу сьогодення на планування майбутнього та ціннісні орієнтації сучасної молоді. - C. 260-268.
- Семенів Н. М. Методологічні підходи до вирішення етнічних конфліктів у площині практики сучасних міжетнічних взаємин. - C. 268-276.
| 2014 | | Вип. 1
|
|
|
|