Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196/2015/51<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Левченко Т. І. Синергійні процеси у вищій освіті. - C. 3-5.
- Кудіна В. В., Бас А. Аналіз понятійно-категоріального апарату англомовної педагогічної науки. - C. 5-9.
- Левченко Л. С. Компетентність майбутнього вчителя: теорія, історія, інноваційні технології. - C. 9-13.
- Шапошнікова І. І. Формування умінь і навичок самоосвіти майбутніх вчителів як необхідна умова в організації самоосвітньої діяльності школярів. - C. 13-17.
- Коробська Г. В. Використання дидактичних ігор в умовах диференційованого підходу до навчання у другій половині ХХ століття. - C. 17-22.
- Єпік Л. І. Формування пізнавальної активності учнів засобами дидактичної гри. - C. 22-25.
- Кузнецова О. Іншомовна освіта в сучасних європейських соціально-економічних реаліях. - C. 25-29.
- Кужель О. М. Організація експериментальної перевірки методики навчання англомовного читання учнів основної школи за допомогою мультимедійної комп’ютерної програми. - C. 29-34.
- Касьянова Л. С., Слезенко А. О. Значущість рефлексії у створенні психолого-педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутнього викладача економіки. - C. 34-37.
- Кабанська О. С. Формування вмінь педагогічного прогнозування в майбутніх учителів під час проходження ними педагогічної практики. - C. 37-41.
- Щербина О. А., Аврамчук А. М. Вибір програмних засобів для створення відеолекцій. - C. 41-47.
- Застело О. В. Метод комплексного оцінювання рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності фахівців. - C. 47-50.
- Копил Г. О. Дослідження педагогічних аспектів процесу викладання німецької мови як іноземної (DАF) деякими західними науковцями. - C. 51-55.
- Лавриш Ю. Е., Леонова О. М. Інтегративні технології при викладанні іноземної мови у вищому навчальному закладі. - C. 55-60.
- Плотніков Є. О. Врахування потреб користувачів у процесі розробки гібридних курсів навчання іноземних мов. - C. 60-63.
- Кузнєцова О. О. Навчання реферуванню іноземною мовою у немовному ВНЗ. - C. 63-66.
- Ларіна Т. В. Використання домашнього читання для формування лексичної компетенції студентів мовного ВНЗ. - C. 66-70.
- Прадівлянний М. Г., Присяжна О. Д. Формування навичок читання у студентів-іноземців під час вивчення української мови як іноземної. - C. 70-73.
- Касьянова Л. С., Овчіннікова О. І. Формування іншомовної професійно орієнтованої дискурсивної компетенції у спеціалістів в галузі економіки. - C. 73-77.
- Мірошниченко Е. В. Методологія формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в говорінні і письмі студентів економічних спеціальностей на засадах інтегративно-диференційованого підходу. - C. 77-83.
- Бондар Н. Д. Роль методу проектів у формуванні ключових компетентностей майбутніх менеджерів сфери туризму. - C. 83-89.
- Кузло Н. М. Англомовна лінгвістична компетенція в межах комунікативно-когнітивного підходу. - C. 89-92.
- Васюк Л. М. Особливості перекладу юридичних англійських текстів. - C. 92-94.
- Щебликіна Т. А. Аналіз результатів апробації системи моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. - C. 94-98.
- Немлій Л. С. Структурно-комплексна модель формування педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом. - C. 98-102.
- Васюкович О. М. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх авіадиспетчерів. - C. 102-107.
- Кміта Є. В. Методична система підвищення кваліфікації диспетчерів управління повітряним рухом як складова розвитку їх професійної комунікативної компетентності у Німеччині. - C. 107-111.
- Марчук В. В. Сутність і характер ціннісних орієнтацій. - C. 111-113.
- Тупікова Г. А. Історичний генезис змісту поняття патріотизму. - C. 113-117.
- Канішевська Л. В. Специфіка формування цінностей сімейного життя у старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів. - C. 117-121.
- Мельнікова Л. О. Морально-етичне виховання підлітків з порушенням інтелекту в процесі волонтерського руху. - C. 121-125.
- Михайличенко О. В. Становлення та розвиток гуманітар,ної освіти на території українських земель Російської Імперії. - C. 125-130.
- Моцак С. І. Використання краєзнавчих матеріалів на уроках історії України. - C. 130-133.
- Мозуль І. В. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до навчання природознавства молодших школярів в освітній системі університету. - C. 133-137.
- Мішедченко В. В. Актуальні проблеми удосконалення дидактичної моделі професійної підготовки вчителя. - C. 137-140.
- Бірюкова Л. А. Розвиток творчої індивідуальності вчителя музики в умовах музично-педагогічної освіти. - C. 140-144.
- Мудролюбова І.О. Використання концерту для вирішення дидактичних завдань музичної освіти. - C. 144-148.
- Крамська С. Г. Використання пісенної обрядовості в процесі підготовки вчителя музики. - C. 148-152.
- Потебня Є., Бабак М. П. Висвітлення соціально-політичного іміджу україни в королівстві Марокко. - C. 152-155.
- Петрів Т. І., Фадєєва В. Е. Social media and online-communication in public diplomacy of Ukraine and Poland. - C. 156-160.
- Паскаль О. С. Експліцитні та імпліцитні компоненти рекламного тексту в українській, польський та американській версіях журналу "Cosmopolitan" (2014 - 2015 рр.). - C. 160-166.
- Камишнікова Г. В. До питання формування правової компетентності студентів у вищій школі. - C. 167-170.
- Шапкіна Н. М. Історіографія досліджень про переклад і професійну підготовку перекладачів. - C. 170-175.
| 2015 | | № 51
|
|
|
|