Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196/2015/51<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретичні питання культури, освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Левченко Т. І. Синергійні процеси у вищій освіті. - C. 3-5.
  4. Кудіна В. В., Бас А. Аналіз понятійно-категоріального апарату англомовної педагогічної науки. - C. 5-9.
  5. Левченко Л. С. Компетентність майбутнього вчителя: теорія, історія, інноваційні технології. - C. 9-13.
  6. Шапошнікова І. І. Формування умінь і навичок самоосвіти майбутніх вчителів як необхідна умова в організації самоосвітньої діяльності школярів. - C. 13-17.
  7. Коробська Г. В. Використання дидактичних ігор в умовах диференційованого підходу до навчання у другій половині ХХ століття. - C. 17-22.
  8. Єпік Л. І. Формування пізнавальної активності учнів засобами дидактичної гри. - C. 22-25.
  9. Кузнецова О. Іншомовна освіта в сучасних європейських соціально-економічних реаліях. - C. 25-29.
  10. Кужель О. М. Організація експериментальної перевірки методики навчання англомовного читання учнів основної школи за допомогою мультимедійної комп’ютерної програми. - C. 29-34.
  11. Касьянова Л. С., Слезенко А. О. Значущість рефлексії у створенні психолого-педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутнього викладача економіки. - C. 34-37.
  12. Кабанська О. С. Формування вмінь педагогічного прогнозування в майбутніх учителів під час проходження ними педагогічної практики. - C. 37-41.
  13. Щербина О. А., Аврамчук А. М. Вибір програмних засобів для створення відеолекцій. - C. 41-47.
  14. Застело О. В. Метод комплексного оцінювання рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності фахівців. - C. 47-50.
  15. Копил Г. О. Дослідження педагогічних аспектів процесу викладання німецької мови як іноземної (DАF) деякими західними науковцями. - C. 51-55.
  16. Лавриш Ю. Е., Леонова О. М. Інтегративні технології при викладанні іноземної мови у вищому навчальному закладі. - C. 55-60.
  17. Плотніков Є. О. Врахування потреб користувачів у процесі розробки гібридних курсів навчання іноземних мов. - C. 60-63.
  18. Кузнєцова О. О. Навчання реферуванню іноземною мовою у немовному ВНЗ. - C. 63-66.
  19. Ларіна Т. В. Використання домашнього читання для формування лексичної компетенції студентів мовного ВНЗ. - C. 66-70.
  20. Прадівлянний М. Г., Присяжна О. Д. Формування навичок читання у студентів-іноземців під час вивчення української мови як іноземної. - C. 70-73.
  21. Касьянова Л. С., Овчіннікова О. І. Формування іншомовної професійно орієнтованої дискурсивної компетенції у спеціалістів в галузі економіки. - C. 73-77.
  22. Мірошниченко Е. В. Методологія формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в говорінні і письмі студентів економічних спеціальностей на засадах інтегративно-диференційованого підходу. - C. 77-83.
  23. Бондар Н. Д. Роль методу проектів у формуванні ключових компетентностей майбутніх менеджерів сфери туризму. - C. 83-89.
  24. Кузло Н. М. Англомовна лінгвістична компетенція в межах комунікативно-когнітивного підходу. - C. 89-92.
  25. Васюк Л. М. Особливості перекладу юридичних англійських текстів. - C. 92-94.
  26. Щебликіна Т. А. Аналіз результатів апробації системи моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. - C. 94-98.
  27. Немлій Л. С. Структурно-комплексна модель формування педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом. - C. 98-102.
  28. Васюкович О. М. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх авіадиспетчерів. - C. 102-107.
  29. Кміта Є. В. Методична система підвищення кваліфікації диспетчерів управління повітряним рухом як складова розвитку їх професійної комунікативної компетентності у Німеччині. - C. 107-111.
  30. Марчук В. В. Сутність і характер ціннісних орієнтацій. - C. 111-113.
  31. Тупікова Г. А. Історичний генезис змісту поняття патріотизму. - C. 113-117.
  32. Канішевська Л. В. Специфіка формування цінностей сімейного життя у старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів. - C. 117-121.
  33. Мельнікова Л. О. Морально-етичне виховання підлітків з порушенням інтелекту в процесі волонтерського руху. - C. 121-125.
  34. Михайличенко О. В. Становлення та розвиток гуманітар,ної освіти на території українських земель Російської Імперії. - C. 125-130.
  35. Моцак С. І. Використання краєзнавчих матеріалів на уроках історії України. - C. 130-133.
  36. Мозуль І. В. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до навчання природознавства молодших школярів в освітній системі університету. - C. 133-137.
  37. Мішедченко В. В. Актуальні проблеми удосконалення дидактичної моделі професійної підготовки вчителя. - C. 137-140.
  38. Бірюкова Л. А. Розвиток творчої індивідуальності вчителя музики в умовах музично-педагогічної освіти. - C. 140-144.
  39. Мудролюбова І.О. Використання концерту для вирішення дидактичних завдань музичної освіти. - C. 144-148.
  40. Крамська С. Г. Використання пісенної обрядовості в процесі підготовки вчителя музики. - C. 148-152.
  41. Потебня Є., Бабак М. П. Висвітлення соціально-політичного іміджу україни в королівстві Марокко. - C. 152-155.
  42. Петрів Т. І., Фадєєва В. Е. Social media and online-communication in public diplomacy of Ukraine and Poland. - C. 156-160.
  43. Паскаль О. С. Експліцитні та імпліцитні компоненти рекламного тексту в українській, польський та американській версіях журналу "Cosmopolitan" (2014 - 2015 рр.). - C. 160-166.
  44. Камишнікова Г. В. До питання формування правової компетентності студентів у вищій школі. - C. 167-170.
  45. Шапкіна Н. М. Історіографія досліджень про переклад і професійну підготовку перекладачів. - C. 170-175.
2015
№ 51
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського